Salsa Horsethief (Foto's P4)

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Salsa BRM.
Gebruikersavatar
mtbpie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1880
Lid geworden op: ma 24 december 2007, 20:38

kermit schreef:Zeker een heel mooi ding, die kleuren combineren inderdaad uitstekend en de Kashima vering staat er ook goed bij. Wel weer even wennen aan een stuurpen van dit formaat (dat heb ik zelfs al als ik foto's van mijn eigen vorige fietsen bekijk... :-)).

Kan die achterremleiding nog wat naar beneden gedraaid worden, om die grote lus wat strakker te krijgen? Of kom je dan in de knoei met de achtervork?
Stuurpen is ook een test. Er zat een 70mm op maar dat vond ik erg nerveus. Nu een 90 of 100, wat volgens de kenners al helemaal niet mag ;) Dus nog een keertje een 80 en dan de def versie van Salsa bestellen. Maar zijn wat slecht leverbaar ook. Ik kom van een L frame naar een M frame. Dus das ook even wennen.

Denk dat dat wel moet kunnen :-q

Oh en ik moet zeggen dat de foto's eigenlijk nog wel lelijk zijn in vergelijking met real life. Moeilijk vast te leggen toch... Juiste lichtinval moet je ook zien te krijgen.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16703
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

De optimale stuurpenlengte hangt ook wel samen met de stuurbreedte, een korte stem combineert goed met een breed stuur. Neem aan dat de geo van dit frame ook wel rekening houdt met een korte stem en breed stuur? Maar je moet natuurlijk wel goed zitten...

Ik geloof graag dat deze kleur in het echt nog mooier oogt! Ik heb ooit een Salsa gehad die blauwgrijs was, maar in de zon zat er ook nog een metallic sprankeling in die op de foto's vrijwel niet zichtbaar was.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
mtbpie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1880
Lid geworden op: ma 24 december 2007, 20:38

kermit schreef:De optimale stuurpenlengte hangt ook wel samen met de stuurbreedte, een korte stem combineert goed met een breed stuur. Neem aan dat de geo van dit frame ook wel rekening houdt met een korte stem en breed stuur? Maar je moet natuurlijk wel goed zitten...

Ik geloof graag dat deze kleur in het echt nog mooier oogt! Ik heb ooit een Salsa gehad die blauwgrijs was, maar in de zon zat er ook nog een metallic sprankeling in die op de foto's vrijwel niet zichtbaar was.

Ja... dat wel. Stuur is 750mm click. Maar het is een gevalletje eigenwijsheid van mij denk ik, die langere stem. Kortere komt nog wel.

Precies die sprankeling ja, nauwelijks te zien.
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2199
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Dat stuur maakt de foto we heel erg vreemd. Net alsof het stuur flink verbogen is. De kleur is echt super.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Echt een fantastiche fiets, opmerking over je stem is al gemaakt en beantwoord dus daar ga ik me niet mee bemoeien. :-D

Echt een hebbeding die Salsa, mooi mooi mooi. :-q
Gebruikersavatar
Cadexrider
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 565
Lid geworden op: do 17 april 2014, 19:32
Mijn mountainbike: Rocks;-)
Contacteer:

Prachtig geworden die fiets, de kleur is in het echt zeker nog veel mooier, dat heb ik gezien!

Die stuurpen is idd lang, maar zal vast goedkomen! Maatje kleiner en kortere chainstay zal vast zenuwachtig aanvoelen. Maar straks wil je niet anders meer...


Grt Chris
JevL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 299
Lid geworden op: wo 12 september 2012, 22:28

Schitterende fiets! Zal ongetwijfeld heerlijk rijden
''
Plaats reactie