17-12-2017 Hoogerheide WTC Woensdrecht 15-25-35-45 km

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
lhazen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 12 november 2012, 21:33
Mijn mountainbike: sirocco scandium
Contacteer:

Inmiddels alweer voor de 26e keer organiseren wij een zeer gevarieerde MTB toertocht door de bossen van de gemeente Woensdrecht in West-Brabant. Deze groene omgeving op de Brabantse Wal kenmerkt zich door gevarieerd terrein met loof- en dennenbos met heide en stuifduin, mooie single tracks afgewisseld door brede bospaden. De inschrijving en finish is op het sportpark van voetbalvereniging METO waar alle faciliteiten aanwezig zijn voor onze toertocht: ruime parkeergelegenheid, een ruime kantine voor een hapje en een drankje, kleedkamers met douche en een afspuitplaats voor de fiets. De routes zijn duidelijk gepijld waarbij we wederom een rustige route van 15 km gereserveerd hebben voor kinderen (deelname < 14 jaar gratis). Halverwege bieden wij de deelnemers warme drank en sportdrank aan met een koek en banaan. De oversteken worden beveiligd door professionele verkeersregelaars die streng het verkeer tegenhouden om veilig de fietsers over te kunnen laten steken. Wij verwachten ook dit jaar weer veel deelnemers uit Belgie gezien de ligging op 6 kilometer van de grens. WTC Woensdrecht wenst alle deelnemers een mooie en sportieve tocht op zondag 17 december.
foograaf
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 249
Lid geworden op: vr 6 januari 2012, 23:35
Mijn mountainbike: koga

Ik ben er nog eens na lange periode bij met foto's van zoveel mogelijk deelnemers..
https://regiovideo.wixsite.com/heesakkerguy" onclick="window.open(this.href);return false;
foograaf
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 249
Lid geworden op: vr 6 januari 2012, 23:35
Mijn mountainbike: koga

In overleg met de organisatie hebben we vooraf besloten op geen fotoreportage van alle deelnemers te maken, maar slechts een sfeer fotoreportage. Wij verwachten dat door het slechte weer er niet zoveel deelnemers aanwezig zouden zijn. Uiteindelijk heb ik toch maar ergens in de blubber gestaan om nog een reeks foto's te maken. Ik moet schrijven dat er wel een paar spectaculaire foto's bij zijn.. Ik heb tijdens het fotograferen in mijn linkerhand ook wat gefilmd met een andere camera en vanaf mijn borst met een Gopro.. Er zijn uiteindelijk toch nog ruim 1000 deelnemers vertrokken.. Jeetje, wat heb ik een respect gehad voor alle deelnemers vanmorgen. Wat zagen jullie eruit. :roll: Mijn vrouw was al teleurgesteld in mijn fotografiekleding omdat die zo vuil zag, laat staan hoe jullie zijn thuisgekomen? Respect, das het enige wat ik kan schrijven hier! :-q

Dus, niet alle deelnemers zijn gefotografeerd, waarvoor oprecht excuses!
https://regiovideo.wixsite.com/heesakkerguy" onclick="window.open(this.href);return false;
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

foograaf schreef: Jeetje, wat heb ik een respect gehad voor alle deelnemers vanmorgen. Wat zagen jullie eruit. :roll: Mijn vrouw was al teleurgesteld in mijn fotografiekleding omdat die zo vuil zag, laat staan hoe jullie zijn thuisgekomen? Respect, das het enige wat ik kan schrijven hier! :-q
Respect? Ik noem dit geen gezond verstand gebruiken.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Maaarek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 439
Lid geworden op: ma 21 mei 2012, 18:26

Zure opmerking tsibiti, grote stukken waren prima te rijden, alleen het bos bij putte was slecht.
Lekker gereden vandaag!
Gebruikersavatar
petter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 373
Lid geworden op: vr 23 september 2011, 23:35
Mijn mountainbike: Trek Farley 5/Canyon Spectral CF7 ASX

Vanmorgen eerst samen met mijn zoon de kidsroute gereden, was hier en daar glad. En het was geen verrassing dat het erg nat zou zijn gezien het weer van de afgelopen week. Aan het einde van de kidsroute is zoonlief richting huis gereden, en ben ik zelf weer de route opgedoken. Beetje afhankelijk van het gevoel voor de 35 of 45km.

Tweede passage lag er zeker in de bossen rondom Hoogerheide en Ossendrecht beter bij als bij de eerste passage, kon de fatbike goed de sporen geven. Tja, de hoek bij Putte staat hier in de bekend om zijn natte, modderige stukken, zeker achter de politieacademie. Ik heb op een aantal stukken niet eens de moeite gedaan om de plassen te ontwijken, ben er gewoon rustig doorheen gereden met de fatbike.

Het stuk in de bossen bij Huijbergen zat leuk in elkaar, hier en daar wel wat leuke padjes links laten liggen, maar daar waren andere toertochten uit de omgeving al overheen geweest.
Uiteindelijk weer thuis met een kleine 65km op de teller, organisatie en alle vrijwilligers bedankt.
Change your skills, not the trails :-q / Grenspark Trail Builders
foograaf
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 249
Lid geworden op: vr 6 januari 2012, 23:35
Mijn mountainbike: koga

Tsjibiti schreef: Respect? Ik noem dit geen gezond verstand gebruiken.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is diegene met het meeste gezonde verstand?
Het spiegeltje sprak en zei:
'DAT BIJ JIJ TSJIBITI'.. Maar buiten jouw digitaal Wereldje zijn er nog miljoenen mensen met veel meer verstand, helaas.. :-q
https://regiovideo.wixsite.com/heesakkerguy" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie