Nieuwe rugzak - Ergon Backpack BA3 EVO

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Gebruikersavatar
mtbpie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1880
Lid geworden op: ma 24 december 2007, 20:38

Is reeds voorbij. Even op de site inschrijven voor de nieuwsbrief. Twee keer per dag aanbiedingen met kortingscodes. Soms geduldig wachten en dan komt er vast iets moois voorbij.
Gebruikersavatar
borre mtb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: di 12 augustus 2014, 19:52

mtbpie schreef:Is reeds voorbij. Even op de site inschrijven voor de nieuwsbrief. Twee keer per dag aanbiedingen met kortingscodes. Soms geduldig wachten en dan komt er vast iets moois voorbij.
:-q
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

De mijne binnen :)
Ook zonder extra kortingscode een prima aanbieding.
Ik had nog een rugbeschermingsplaat van ION liggen die net niet pastte, maar na 15min ff bijsnijden (raar woord eigenlijk want je halt het eraf :~ ) zit die er perfect in.
De Blaas uit mijn oude Dakine en buitenspelen maar :)
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

En ik heb 'm ook net besteld, een rode, size Large. Ik kreeg weer een 15% kortingscoupon via de mail, geldig tot vanavond. Jammer van de wat hoge verzendkosten maar toch nog een mooie deal.

Code: RCZSOLD

Nu nog op zoek naar een blaas en protector. Maar zo kan ik de investering wat spreiden.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
EJB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 191
Lid geworden op: zo 6 april 2008, 16:56
Mijn mountainbike: 11ANTs
Contacteer:

Je opmerking dat de Mule niet stabiel op de rug zit herkende ik niet zo, maar met je foto's zie ik dat er verschillende uitvoeringen zijn. Zelf heb ik de Mule NV welke ik regelmatig volprop voor dagtochten en naar mijn mening prettig op de rug zit. Ik merk zelfs dat ik de Mule NV prettiger vind als de kleinere Camelbak Rogue welke dus ook vaak bij korte ritjes in de kast blijft hangen.
Afbeelding

Over de regen hoes schrijft Kermit:
kermit schreef:Klopt, die zit erbij. Los ding dat je om de heupband haakt met twee lusjes en dan over de rugzak trekt. Net iets minder handig dan eentje die onderin de rugzak een eigen vakje heeft, maar het werkt.
In de Mule NV zit ook een ingebouwde regen hoes, handig dat je hem altijd bij je hebt maar een nadeel dat deze niet los in de was kan. en ook de onderzijde van de tas wordt nog altijd vies bij gebruik van de ingebouwde hoes, inclusief de helft van de ritssluiting waardoor deze niet meer dicht wil. Een losse hoes gooi je makkelijk even in de wasmachine met de kleding (ff in een was netje i.v.m. het klitten band).
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Bij de tassen die ik met "ingebouwde" regenhoes heb/had was die wel los te nemen, bij alledrie met een riempje aan de tas verbonden. Dat was bij mijn oude Ergon het geval, en ook bij de Deuter en CB Kudu 18 (die ik net verkocht heb).

Maar het is neuzelen over details hoor, de regenhoes van de BA3 zit er ook zo omheen.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
borre mtb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: di 12 augustus 2014, 19:52

Kapitein Iglo schreef:En ik heb 'm ook net besteld, een rode, size Large. Ik kreeg weer een 15% kortingscoupon via de mail, geldig tot vanavond. Jammer van de wat hoge verzendkosten maar toch nog een mooie deal.

Code: RCZSOLD

Nu nog op zoek naar een blaas en protector. Maar zo kan ik de investering wat spreiden.
zelfde hier, zag de mail ook voorbij komen, ook de rode L besteld.
gelijk setje rode ergon grips mee besteld om de verzendkosten beetje uit te smeren :-)
Plaats reactie