Isaac Cycle 2018 mtb

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
PaganiProductions

Lars TB schreef:
PaganiProductions schreef:ik ben zelf een full time mountainbiker en heb geen racefiets val dus zelf al buiten de norm.
Jij bent inderdaad een aparte categorie :winkie: :kiss: :bier:
Ja dank je
:kiss: :kiss:
PaganiProductions

ze hebben ook weinig keuze in voorvorken.
ollie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1253
Lid geworden op: zo 19 februari 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Kona HeiHei Supreme/Kona WO/Genesis Volare 953 disc/Kona Unit

Site werkt niet, overbelast door de forummers hier vrees ik.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16039
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

ollie schreef:Site werkt niet, overbelast door de forummers hier vrees ik.
Zouden ze Wouter alsnog een cap moeten geven!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
PaganiProductions

Een kaal frame kost je 1899 euro.
Gebruikersavatar
Koelman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 239
Lid geworden op: vr 24 augustus 2007, 19:17
Mijn mountainbike: YT Jeffsy Pro Race 29
Contacteer:

Alleen hardtail, dus totaal niet in mijn gebied. Heb wel een Isaac Boson racert en dat is een bijzonder mooi afgewerkte fiets. Gaaf dus, dat er weer een Nederlands merk met hopelijk mooie en kwalitatief goede mountainbikes komt!
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Koelman schreef:Alleen hardtail, dus totaal niet in mijn gebied. Heb wel een Isaac Boson racert en dat is een bijzonder mooi afgewerkte fiets. Gaaf dus, dat er weer een Nederlands merk met hopelijk mooie en kwalitatief goede mountainbikes komt!
Ja zeker mooi, maar hier bewijs jij ook maar weer dat al vrij veel mensen meteen zeggen 'hee, geen fully's'... ik denk dus dat ze met een wat origineel vormgegeven/afgemonteerde fully in hun range zeker meer klanten zouden kunnen trekken. Maar ik heb op de een of andere manier het idee dat Pagani het daar niet helemaal mee eens is. 8)
Gerrie Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 739
Lid geworden op: do 13 augustus 2009, 13:37
Mijn mountainbike: handgemaakt

Wiel-Maat schreef:
Koelman schreef:Alleen hardtail, dus totaal niet in mijn gebied. Heb wel een Isaac Boson racert en dat is een bijzonder mooi afgewerkte fiets. Gaaf dus, dat er weer een Nederlands merk met hopelijk mooie en kwalitatief goede mountainbikes komt!
Ja zeker mooi, maar hier bewijs jij ook maar weer dat al vrij veel mensen meteen zeggen 'hee, geen fully's'... ik denk dus dat ze met een wat origineel vormgegeven/afgemonteerde fully in hun range zeker meer klanten zouden kunnen trekken. Maar ik heb op de een of andere manier het idee dat Pagani het daar niet helemaal mee eens is. 8)
Nee, Fully´s zijn onzin! Meer als een 10kg XC-hardtail is in Nederland overbodig!


:winkie:

Ach laat ze maar, ik ga dit weekend weer lekker een rondje doen om mijn rigid-trail-ss...
Gebruikersavatar
Koelman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 239
Lid geworden op: vr 24 augustus 2007, 19:17
Mijn mountainbike: YT Jeffsy Pro Race 29
Contacteer:

Wiel-Maat schreef:Ja zeker mooi, maar hier bewijs jij ook maar weer dat al vrij veel mensen meteen zeggen 'hee, geen fully's'... ik denk dus dat ze met een wat origineel vormgegeven/afgemonteerde fully in hun range zeker meer klanten zouden kunnen trekken. Maar ik heb op de een of andere manier het idee dat Pagani het daar niet helemaal mee eens is. 8)
Tenzij ze met een fully met minimaal 140mm veerweg komen, hebben ze aan mij geen klant... :D :bier:
doezel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1594
Lid geworden op: ma 26 september 2011, 15:59
Mijn mountainbike: Evil the Following & Zealous Division & ProPAIN Rage

Koelman schreef:
Wiel-Maat schreef:Ja zeker mooi, maar hier bewijs jij ook maar weer dat al vrij veel mensen meteen zeggen 'hee, geen fully's'... ik denk dus dat ze met een wat origineel vormgegeven/afgemonteerde fully in hun range zeker meer klanten zouden kunnen trekken. Maar ik heb op de een of andere manier het idee dat Pagani het daar niet helemaal mee eens is. 8)
Tenzij ze met een fully met minimaal 140mm veerweg komen, hebben ze aan mij geen klant... :D :bier:
dus zoiets?
Crusher Propain Rage
Don't Shoot Evil The Following
Antibike Zealous Division
Gerrie Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 739
Lid geworden op: do 13 augustus 2009, 13:37
Mijn mountainbike: handgemaakt

doezel schreef:
Koelman schreef: Tenzij ze met een fully met minimaal 140mm veerweg komen, hebben ze aan mij geen klant... :D :bier:
dus zoiets?
Mwa... 29", lange chainstay, waarschijnlijk een lange stuurpen, rechte voorvork... been there, done that, ik sla over... Oh ja press-fit BB...

Maak me wakker als je een 140mm 27.5" frame met een BSA-BB, chainstay rond de onder de 430mm, een bovenbuis van rond de 620mm en reach rond 445mm en 67 graden balhoofd vindt.

Oh ja, dan ook graag een werkend veringsconcept, VPP lijkt me wel wat :)

Race-fiets heb ik niks aan, een xc-race win ik toch niet en op mijn vaste routes (en de local-trails) wil ik een speels-fietsje, waarmee ik ook prima uit de voeten kan in het buitenland.

:winkie:
Gebruikersavatar
Koelman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 239
Lid geworden op: vr 24 augustus 2007, 19:17
Mijn mountainbike: YT Jeffsy Pro Race 29
Contacteer:

Gerrie Visser schreef:Mwa... 29", lange chainstay, waarschijnlijk een lange stuurpen, rechte voorvork... been there, done that, ik sla over... Oh ja press-fit BB...

Maak me wakker als je een 140mm 27.5" frame met een BSA-BB, chainstay rond de onder de 430mm, een bovenbuis van rond de 620mm en reach rond 445mm en 67 graden balhoofd vindt.

Oh ja, dan ook graag een werkend veringsconcept, VPP lijkt me wel wat :)

Race-fiets heb ik niks aan, een xc-race win ik toch niet en op mijn vaste routes (en de local-trails) wil ik een speels-fietsje, waarmee ik ook prima uit de voeten kan in het buitenland.

:winkie:
Dit dus :bier:
doezel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1594
Lid geworden op: ma 26 september 2011, 15:59
Mijn mountainbike: Evil the Following & Zealous Division & ProPAIN Rage

Je wilt een insurgent?

https://eu.evil-bikes.com/products/insurgent" onclick="window.open(this.href);return false;
met 150mm vork in Large, Low:
Head Angle 66.1 graden
VTT 640mm
Chainstay 430mm
Reach 455mm
Stack 611mm

En dat DELTA veerconcept, werkt....

nu voor €2400 frame only, dus heb je voor €500 een Evil ipv een xc hardtail frame.... (en dat kost de demper al makkelijk)

Of je neemt deze: https://bikemarkt.mtb-news.de/article/1 ... mx01-lyrik" onclick="window.open(this.href);return false; (HE-LE-MAAL af!!!)
Crusher Propain Rage
Don't Shoot Evil The Following
Antibike Zealous Division
Gerrie Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 739
Lid geworden op: do 13 augustus 2009, 13:37
Mijn mountainbike: handgemaakt

doezel schreef:Je wilt een insurgent?

https://eu.evil-bikes.com/products/insurgent" onclick="window.open(this.href);return false;
met 150mm vork in Large, Low:
Head Angle 66.1 graden
VTT 640mm
Chainstay 430mm
Reach 455mm
Stack 611mm

En dat DELTA veerconcept, werkt....

nu voor €2400 frame only, dus heb je voor €500 een Evil ipv een xc hardtail frame.... (en dat kost de demper al makkelijk)

Of je neemt deze: https://bikemarkt.mtb-news.de/article/1 ... mx01-lyrik" onclick="window.open(this.href);return false; (HE-LE-MAAL af!!!)
Kijk dat zijn nu leuke fietsen, maar ik heb al een SantaCruz.

Ik denk ook niet dat een merk als Isaac snel met een meer speelse fiets gaat komen. Maar we hadden al de conclusie getrokken dat het merk Isaac naar alle waarschijnlijkheid ook niet met die intentie MTB´s maakt.
Mja, wel jammer, stel je voor zeg, de ruimte in de markt is er toch wel. Beetje speelse fiets gericht op de trails die je rondom limburg, ardennen en eifel vindt. Dan zou je een erg leuke trailfiets in de markt kunnen zetten, kijk naar het (wereldwijde) succes van de Kona Honzo.
En niet zo'n saaie standaard xc fiets... Mja... ik heb het bij Isaac helaas niet voor het zeggen...
doezel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1594
Lid geworden op: ma 26 september 2011, 15:59
Mijn mountainbike: Evil the Following & Zealous Division & ProPAIN Rage

Ach, als je bereid bent je op te werken kun je het wel voor het zeggen krijgen;

https://www.tehava.com/en-us/content/jobs/jobs" onclick="window.open(this.href);return false;
Crusher Propain Rage
Don't Shoot Evil The Following
Antibike Zealous Division
Plaats reactie