Het motorhoekje

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

floris500 schreef:Veel plezier met je nieuwe fiets!

Erg dikke apparaten, maar voor de duidelijkheid, hij heeft geen turbo (uitlaatgas gedreven).. Wel een supercharger (mechanisch) :wink: Zou verwachten dat je dat toch wel weet als je zojuist 1 gekocht hebt :lol:
Correct, idd supercharger (even aangepast). Zat aan het bier :bier: Was het nog aan het vieren.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Dik apparaat! 8)

M'n vriendin rijd sinds begin dit jaar ook motor, dus er staat een knalblauwe Kawasaki ER6F uit 2008 naast de Derby. Zelf (nog) geen motorrijbewijs, maar wil daar in het voorjaar misschien toch aan gaan beginnen. Al is het maar om in geval van nood de Kawa te kunnen verplaatsen. :winkie:

Deze dus:
Afbeelding
Mijn probleem is dat ik alles met wielen leuk vind.. En heb nu al amper tijd om met Derby te rijden, laat staan als er ook nog een motor bij zou komen. :-{
Laatst gewijzigd door Merijn. op do 8 maart 2018, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Fred (mtb-sport) schreef:
floris500 schreef:Veel plezier met je nieuwe fiets!

Erg dikke apparaten, maar voor de duidelijkheid, hij heeft geen turbo (uitlaatgas gedreven).. Wel een supercharger (mechanisch) :wink: Zou verwachten dat je dat toch wel weet als je zojuist 1 gekocht hebt :lol:
Correct, idd supercharger (even aangepast). Zat aan het bier :bier: Was het nog aan het vieren.

Haha groot gelijk heb je, zoiets valt zeker te vieren :D
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op do 27 juli 2023, 00:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
PaganiProductions

Lars TB schreef:
japie carbon schreef:Hierbij een plaatje van mijn fatbike. Hier ben ik tegenwoordig weer vaker op te vinden dan op de mountainbike.

Afbeelding
En meteen maar zwaar gesponsord! :-q
Iedereen word gesponsord in die kleuren lol.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Mario070 schreef:Had dan ook gelijk die 120 km/u aangepast :lol: het was blijkbaar een lekker biertje of meer dan dat :lol: :-q
Stond een + achter, maar top zal in de buurt zitten van de Hayabusa. Die was begrenst op 300. Geen idee hoe het bij deze uit zal komen. Zal een heel enkel keertje zijn om hem helemaal naar de top door te trekken. Belangrijker is dat ik in ieder geval mee kan komen met het verkeer en met inhalen voldoende over heb :winkie:
Overigens op mijn Busa kon ik eigenlijk niet harder dan 100.
Afbeelding
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op do 27 juli 2023, 00:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Ga je naar de motorbeurs in Utrecht en natuurlijk even bij Kawasaki langs om mijn aankoop nog even te bewonderen. Wat denk je?
Inderdaad, zit iemand op je motor............
Afbeelding
Afbeelding

Maar goed, nog even geduld tot 27 maart en dan komt er niemand anders meer op dan Fredje.........
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Geen probleem, ik neem die dame wel.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
cervus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1625
Lid geworden op: vr 23 september 2005, 20:23
Mijn mountainbike: BWO

Fred (mtb-sport) schreef: Maar goed, nog even geduld tot 27 maart en dan komt er niemand anders meer op dan Fredje.........
MacReal schreef:Geen probleem, ik neem die dame wel.
Misschien bedoeld Fredje die dame wel :winkie:
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

:lol:
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Fadje104
All rounder
All rounder
Berichten: 127
Lid geworden op: za 3 december 2016, 21:16

Leuk topic!

Ik heb afgelopen jaar mijn motorrijbewijs gehaald, vlak na het behalen dit blauwe monster gekocht.
https://www.flickr.com/photos/69254076@ ... ed-public/" onclick="window.open(this.href);return false;
Een Yamaha thundercat(600cc) uit 2001

vorige eigenaar was er extreem zuinig op, vandaar de schone en perfecte staat.
https://www.flickr.com/photos/69254076@ ... ed-public/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Tja, een inkoppertje door die foto's. Ik had het kunnen weten....
Scheelt die van mij staat nog ergens in een krat en gezien het weer zeg ik "Laat de feits daar maar even in". Moet er nu niet aan denken met die koude en vooral ook pekel.
Op de beurs wel paar ideetjes opgedaan om de motor nog wat op te leuken, nu maar hopen dat het eind maart mooi weer is. Vlot inrijden en daarna vooral die compressor laten gillen. Op YouTube paar filmpjes met geluid en dat is kippenvel.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
retep52
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 392
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 10:28
Mijn mountainbike: Niner Air9 2012
Contacteer:

Heb 'm al weer een paar jaar, veel te weinig op gereden nog, maar binnenkort misschien weer uit de stalling :tong : Multistrada 1000ds uit 2003:

Afbeelding

Afbeelding
De benen willen soms wat anders dan de baas.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Die van mij heeft ziet er een stuk minder fraai uit maar er wordt wel op gereden :lol:

Afbeelding
Plaats reactie