Het motorhoekje

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ArjanR1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 287
Lid geworden op: wo 7 mei 2014, 01:45
Mijn mountainbike: Rose The Tusker - YT Industries JEFFSY 27 - Radon Jealous

De SR50 MAX Biaggi heb ik gehad :D
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

japie carbon schreef:Hierbij een plaatje van mijn fatbike. Hier ben ik tegenwoordig weer vaker op te vinden dan op de mountainbike.

Afbeelding
En meteen maar zwaar gesponsord! :-q
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
LievensBikes
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 13 maart 2017, 16:01

mooie machines zeg!
dropje73
All rounder
All rounder
Berichten: 74
Lid geworden op: do 15 juni 2017, 11:01

Hier ook een motor (eentje maar momenteel) geen crosser maar een zijspan.

Volledig aangepaste BMW R1100S met een EZS RX5 zijspanbak (1,5 zitter)
Tzigane
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 22 oktober 2012, 22:20
Mijn mountainbike: Cube reaction GTC SLT

Hier in de garage een Ducati Monster
PaganiProductions

Dat was mijn eerste scooter
Malagutti Phantom f12 tigers of the sky 2x meer onderuit ge gegaan die heeft de scooter toen opgeknaapt rijd nu ergens in Midden Limburg Roermond
Afbeelding
Mijn Peugot tweet rs R.I.P
Afbeelding
Als ik het geld heb wil ik in de toekomst weer terug naar een scooter gaan maar niet meern nvoor woon werk alleen nog lang afstanden.
beide waren goed voor circa 60 65 km op de teller.
Het enige waar ooit spijt van gehad is die Malagutti weg te doen.
Die peugot was niet helemaal standaard.
JorisR6
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2395
Lid geworden op: zo 24 juli 2005, 22:11
Mijn mountainbike: Epic Elite

kingjoop schreef:heb ik ook een keer gedaan op die kleine dingen. .alleen zaten die toen vast

Ben je ook nog ooit mee naar Lommel geweest? Ging mooi op die minicrossertjes daar op de kartbaan 8)
Duchenne Heroes 2007 | Trans Germany 2008 | Cape Epic 2009 | Transalp 2010 | Duchenne Heroes 2011 | Cape Pioneer Trek 2013 | Duchenne Heroes Italia 2013
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Voorlopig even geen motor rijden meer voor Fredje, maar niet erg. Dat "leed" is tot eind maart, maar in de winter rij ik toch nooit.
Onze Hayabusa de deur uit en gisteren een Kawasaki H2 SX besteld nadat ik even ging buurten in Soesterberg waar Kawasaki de 2018 modellen presenteerde.
Had de motor al op plaatjes en gelikte filmpjes gezien, maar hoe was hij in het echt en kunnen we wel een beetje met 2 personen op zitten?. Antwoord: Super mooi (zeeeeeeeeeeer persoonlijk) en niet te extreem sportief qua zitten (OK, een toerbuffel/allroad biedt meer comfort).

Afbeelding
Afbeelding

Spec's: 1000 cc, supercharged (idd geen turbo), 200+ pk, 120 km/u + en de rest voor de liefhebber staat hier:https://t.co/xo7taW14J2
Wordt weer een lange winter wachten......
Laatst gewijzigd door Fred (mtb-sport) op ma 27 november 2017, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Xfries
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 531
Lid geworden op: za 8 december 2012, 15:03
Mijn mountainbike: Merida E one sixty Canyon Neuron 9.9 AL Stealth

Zo dat is niet misselijk! Wat een machine :-q Ben benieuwd naar je eerste rijervaringen in het voorjaar :winkie:
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3238
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Nou !
Turbo is natuurlijk wel heel vet.
Gelukkig is het geen 2-takt (die associatie komt door de naam), ik hoef niet te sparen.
Ben heel benieuwd, zou zomaar het icoon voor de komende jaren kunnen worden.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Xfries schreef:Zo dat is niet misselijk! Wat een machine :-q Ben benieuwd naar je eerste rijervaringen in het voorjaar :winkie:
Zenks, zelf ook heel erg benieuwd. Je koopt zo'n ding puur op emotie en 2 minuten proef zitten en dan maar hopen dat het "je ding" is. (heb ooit een nieuwe CBR1000 na 10 weken weg gedaan omdat er geen klik was).
tiewrap schreef:Ben heel benieuwd, zou zomaar het icoon voor de komende jaren kunnen worden.
Denk niet dat dit een echt icoon gaat worden zoals de Z900 destijds of de Hayabusa die ik had. Deze H2SX is een afgeleide van de H2 die insloeg als een bom, dit is "slechts" de sportstour uitvoering. Maar wel wat praktischer :winkie:[/quote]
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
dropje73
All rounder
All rounder
Berichten: 74
Lid geworden op: do 15 juni 2017, 11:01

Zenks, zelf ook heel erg benieuwd. Je koopt zo'n ding puur op emotie en 2 minuten proef zitten en dan maar hopen dat het "je ding" is. (heb ooit een nieuwe CBR1000 na 10 weken weg gedaan omdat er geen klik was).
Ik heb überhaupt nog nooit een klik met een Honda gehad (behalve dan uit het big-end lager, maar dat was meer een 'tik')
Denk niet dat dit een echt icoon gaat worden zoals de Z900 destijds of de Hayabusa die ik had. Deze H2SX is een afgeleide van de H2 die insloeg als een bom, dit is "slechts" de sportstour uitvoering. Maar wel wat praktischer :winkie:
De klassieke Z1 en Z900 zou ik er wel 'bij' willen hebben, die zijn rete-cool !!

Met Hayabusa heb ik echt werkelijk helemaal niks


Veel plezier met je nieuwe fiets, maar dat zal zeker wel lukken denk ik !
JorisR6
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2395
Lid geworden op: zo 24 juli 2005, 22:11
Mijn mountainbike: Epic Elite

Haha, Hayabusa? Dat is toch de lelijkste motor sinds de Pacific Coast?
Duchenne Heroes 2007 | Trans Germany 2008 | Cape Epic 2009 | Transalp 2010 | Duchenne Heroes 2011 | Cape Pioneer Trek 2013 | Duchenne Heroes Italia 2013
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Ik zat erop te wachten Joris. De aankoop destijds was een beetje uit nood omdat ik door gebroken bovenbeen niet goed meer op de GSXR1000 kon zitten. Toen kwam idd de Busa als alternatief (inderdaad "sportbak" voor ouwe lullen, voor zover sport van toepassing). Hebben er samen met Marga lekker op getoerd afgelopen 4 seizoenen en was in afwachting van misschien de GEN3 Hayabusa.
Maar toen zag ik de eerste plaatjes van deze H2SX en bloed begon sneller te stromen en deze fiets weer echt een motor waar ik soort van verliefd op ben.
Gelukkig dat Marga er hetzelfde in staat mbt onze passie en dan is het makkelijker zo'n aankoop te doen. Niet te lang over nadenken, je leeft maar 1 keer.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Veel plezier met je nieuwe fiets!

Erg dikke apparaten, maar voor de duidelijkheid, hij heeft geen turbo (uitlaatgas gedreven).. Wel een supercharger (mechanisch) :wink: Zou verwachten dat je dat toch wel weet als je zojuist 1 gekocht hebt :lol:
Plaats reactie