Show your video

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

Leuk zo’n ubrban ride! :-D
Voor wat betreft je velg en bandenspanning, moest gelijk hieraan denken :o

https://m.youtube.com/watch?v=VfjjiHGuHoc" onclick="window.open(this.href);return false;
Koenuhhh
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1597
Lid geworden op: zo 29 augustus 2010, 16:28
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp (2015) - YT Jeffsy 29 (2017)

KevinBel schreef:
Koenuhhh schreef:Even compleet iets anders van wat ik normaal rijd. We zijn gisteren gaan toeren door de Stad van Nijmegen. Het kwam neer op heel veel trappen, leuke drops en steile afdalingen. Zeer leuk dagje en goed voor de techniek!
Leuk filmpje! :bier: Alleen ik hoor nog best vaak impacts op de velg zelf, dus de bandenspanning staat niet heel hoog heb ik het idee?
Voor de volgende keer er wat meer inpompen :winkie: Vind je velg wel zo fijn.
Thanks! En goed opgemerkt. :-q
Koenuhhh
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1597
Lid geworden op: zo 29 augustus 2010, 16:28
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp (2015) - YT Jeffsy 29 (2017)

One Only schreef:Leuk zo’n ubrban ride! :-D
Voor wat betreft je velg en bandenspanning, moest gelijk hieraan denken :o

https://m.youtube.com/watch?v=VfjjiHGuHoc" onclick="window.open(this.href);return false;
haha! :winkie:
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Urban rijden blijft leuk! :-q
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
BadmonkeyNL
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: vr 17 november 2017, 09:23
Mijn mountainbike: Giant Trance (A1)

Ik heb een paar filmpjes gemaakt van ons tripje naar Houffalize en onze local track Amerongen/Leersum.

https://www.youtube.com/channel/UCFQ4EA ... G5Q/videos" onclick="window.open(this.href);return false;

Black Friday maar eens kijken voor een Gimbal :winkie:
poiuytr
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 670
Lid geworden op: ma 22 april 2013, 11:31

BadmonkeyNL schreef:Ik heb een paar filmpjes gemaakt van ons tripje naar Houffalize en onze local track Amerongen/Leersum.

https://www.youtube.com/channel/UCFQ4EA ... G5Q/videos" onclick="window.open(this.href);return false;

Black Friday maar eens kijken voor een Gimbal :winkie:
Veel herkenbare stukken, die klim op het eerste filmpje is echt pittig.
Koenuhhh
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1597
Lid geworden op: zo 29 augustus 2010, 16:28
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp (2015) - YT Jeffsy 29 (2017)

Impressie van de Velill Trail in Ischgl. Staat aangeschreven als de top downhill trail van die omgeving en wat mij betreft is het ook gewoon een super vette afdaling!

De GoPro beelden zullen alles wel weer een beetje makkelijker laten uit zien maar deze trail is hard werken. Heb hem twee keer gereden en had het niet willen missen.

reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Erg mooi Koenuhhh, mooie vergezichten al zul de daar niet veel van zien onderweg.
Handen wel vol aan de afdaling.
Koenuhhh
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1597
Lid geworden op: zo 29 augustus 2010, 16:28
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp (2015) - YT Jeffsy 29 (2017)

reaction 67 schreef:Erg mooi Koenuhhh, mooie vergezichten al zul de daar niet veel van zien onderweg.
Handen wel vol aan de afdaling.
Regelmatig gestopt hoor, die uitzichten waren fantastisch!
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

Heel gaaf koenuhh en heel herkenbaar! Was idd ook mijn favoriet in Ischgl! Heel divers qua moeilijkheid, uitzicht en ondergrond. Moet zeggen dat ik m vanaf 3min50 op jouw filmpje het moeilijkst vond. Vooral dat lange wortel tapijt. Kan ook komen omdat we zo ongeveer in één keer naar beneden zijn gereden.

Thx for the nice memory :-q
Koenuhhh
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1597
Lid geworden op: zo 29 augustus 2010, 16:28
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp (2015) - YT Jeffsy 29 (2017)

One Only schreef:Heel gaaf koenuhh en heel herkenbaar! Was idd ook mijn favoriet in Ischgl! Heel divers qua moeilijkheid, uitzicht en ondergrond. Moet zeggen dat ik m vanaf 3min50 op jouw filmpje het moeilijkst vond. Vooral dat lange wortel tapijt. Kan ook komen omdat we zo ongeveer in één keer naar beneden zijn gereden.

Thx for the nice memory :-q
Graag gedaan! Die wortels waren inderdaad pittig, dat bleef lang aanhouden haha! Maar wel gaaf om na al die stenen nog wat serieuze wortels voor de banden te krijgen. :winkie:
Gebruikersavatar
jona
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 10 december 2012, 11:31
Mijn mountainbike: Stanton Slackline 631

Koenuhhh schreef:Even compleet iets anders van wat ik normaal rijd. We zijn gisteren gaan toeren door de Stad van Nijmegen. Het kwam neer op heel veel trappen, leuke drops en steile afdalingen. Zeer leuk dagje en goed voor de techniek!
Dank voor de inspiratie om ook eens wat trapjes op en af te rijden! Lekker stuiteren op de hard-tail :-D

https://youtu.be/0Gvh9AaX9Pc

(Trappen vanaf 1:40, af en dan op)
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Ook hier neem ik wel eens wat trappetjes mee. Mensen die een keertje met me mee gereden hebben, weten dat ook wel ;) :lol:

Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
jona
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 10 december 2012, 11:31
Mijn mountainbike: Stanton Slackline 631

Deze week werden we in 't uiterste zuiden getrakteerd op SNEEUW! En voor het ultieme kerstgevoel moet je dan naar 't hoogste punt van NL: het 3-landenpunt. Dus zo gezegd, zo gedaan! Het zag er werkelijk prachtig uit. Kijk zelf maar: https://youtu.be/_alPWQftSIk

Erg leuk om nog eens in de sneeuw te kunnen rijden, dat is nu al een paar jaar niet gelukt. Ik was even vergeten wat voor 'n uitdaging dat was: zoals je op 't filmje ziet gaat lopen vaak sneller. Erg verraderlijke ondergrond: wortels, takken, modder die al dan niet bevroren is, etc., allemaal vrijwel onzichtbaar vanwege het witte tapijt. En absoluut geen grip... But zero f*cks were given :roll: !

Ow, en ik heb er het lulligste muziekje dat ik kon vinden onder gezet :lol: ! Voor de sfeer :-q
Gebruikersavatar
Bergje
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: di 5 december 2017, 12:20

Oh, dat rijden in de sneeuw is zeker mooi. Als beginnend mountainbiker durf ik het helaas nog niet aan, maar hopelijk als ik wat meer ervaring heb wel..
Plaats reactie