www.chainreactioncycles.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
depadenop
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 312
Lid geworden op: di 3 augustus 2004, 22:25

Ik heb het stuurtje ook besteld en gelijk ook een Fizik Alliante zadeltje gescoord.

Nu nog een 35mm stuurpen ongeveer 50 mm lang en liefst flip flop hoe meer graden hoe beter maar meer dan 6 graden ben ik zowiezo nog niet tegengekomen..iemand suggesties?

Niet te dur en niet te zwaar natuurlijk :lol:
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Nou...success! Een 50mm met een 6graden rise zie ik alleen bij RaceFace en dan de Turbine. Maar die kost natuurlijk een beste duit.

Mijn stuur en stuurpen eindelijk binnen. :D
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

depadenop schreef:Ik heb het stuurtje ook besteld en gelijk ook een Fizik Alliante zadeltje gescoord.

Nu nog een 35mm stuurpen ongeveer 50 mm lang en liefst flip flop hoe meer graden hoe beter maar meer dan 6 graden ben ik zowiezo nog niet tegengekomen..iemand suggesties?

Niet te dur en niet te zwaar natuurlijk :lol:
Maatje van me verkoopt hem via deze FB groep: https://www.facebook.com/groups/1353609497983035/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
depadenop
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 312
Lid geworden op: di 3 augustus 2004, 22:25

KleinPalomino schreef:Nou...success! Een 50mm met een 6graden rise zie ik alleen bij RaceFace en dan de Turbine. Maar die kost natuurlijk een beste duit.

Mijn stuur en stuurpen eindelijk binnen. :D
Dank je!

Renthal heeft ook een 6 graden flipflop stem..

Ik hou ervan om nog net een beetje te kunnen finetunen.

Welke stuurpen heb jij genomen?
depadenop
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 312
Lid geworden op: di 3 augustus 2004, 22:25

MacReal schreef:Maatje van me verkoopt hem via deze FB groep: https://www.facebook.com/groups/1353609497983035/" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb me aangemeld bij die groep maar ben nog niet door de ballotage :winkie:
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Ik heb zelf een 32mm Haven 35. Ik heb er nu eentje van 80mm besteld voor op de HT van mijn zoon. Dus alleen het stuur is voor mijn fiets. En het oude stuur van mij gaat dus mee naar de andere fiets. Vandaar de noodzaak voor een 35mm stuurpen.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Ik zag ook een Easton dropper voor iets van 150 euro.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Afgelopen weekeinde een 100% fullface helm gekocht. Ik keek via de tablet van mijn zoon (in Oostenrijk) en zie de helm voor 142 euro staan. Log ik in onder mijn eigen NL account om te bestellen: 200 euro!!! :~

Dus uiteindelijk als 'gast' (uit Oostenrijk) de helm besteld. En natuurlijk wordt deze helm rechtstreeks naar mijn zoon in Oostenrijk geleverd.

Toch vreemd!!!! Dat dit soort verschillen bestaan...
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

VPN verbinding nemen. Met online shoppen kan dat best veel schelen weet ik uit eigen ervaring!
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

VPN verbinding op je huis nemen dan???? :P
Ik neem aan dat als je afrekent en Nederland selecteert dat de prijs zich automatisch aanpast namelijk..
Daar kan je weinig aan veranderen, dan moet je een doorzendmogelijkheid hebben via een ander land denk ik zo.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5551
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Waarom zou een item dat naar Oostenrijk verzonden wordt zoveel goedkoper kunnen zijn dan naar verzending in Nederland? Erg vreemd.
storm-biker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2750
Lid geworden op: do 25 oktober 2007, 17:01
Mijn mountainbike: Storm Kohilo / Storm Nanotech CX / Storm Samoen

Bij Wiggle gebeurd hetzelfde, (soms flinke) prijsverschillen als je een ander land kiest. Zelf al eens een bestelling naar een bekende in België laten opsturen omdat het aanzienlijk scheelde. Maar sommige producten waren naar Nederland weer goedkoper dan naar België. Geen touw aan vast te knopen, heb de klantenservice wel eens gevraagd waarom dit zo is, maar meer dan: "dit is onderdeel van onze strategie en we bekijken het per markt/land" kreeg ik er niet uit. Een btw-verschil van een paar % is logisch, maar daar was in dit geval geen sprake van.
Born to ride a Storm.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Nouja, ik kan me voorstellen dat (bijvoorbeeld) een DH fiets beter verkoopt in Oostenrijk dan in Nederland.
Dus een DH fiets in Nederland aanbieden als dikke aanbieding schiet niet zoveel op, maar in Oostenrijk wel.

Denk dat het op zoiets neerkomt.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Oakley
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 243
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 11:23
Mijn mountainbike: Rotterdam
Contacteer:

Ik heb wel de ervaring bij Wiggle en On-One/PlanetX met verschillen tussen Engelse ponden en euros. Gewoon inloggen op de Engelse site (co.uk) en aftikken in ponden. Verschil loopt op tot 10%.
Net even geprobeerd bij CRC en daar is iets van €89,99 onder hetzelfde account £76,99. Volgens Google is dat op dit moment €86,01. Wie het kleine niet eert...
Voor wat duurdere aankopen wordt het verschil groter (logisch...). Sram Red eTap Hydraulic Wifli groupset: £1661,99. Is omgerekend €1856,78. En als ik dan euro's selecteer wordt de prijs €1954,49. Bijna 100 euro verschil!
MTB: Scott Scale RC
Gravel/race: Mason Bokeh 650b/700c
Strava
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Jurf schreef:VPN verbinding nemen. Met online shoppen kan dat best veel schelen weet ik uit eigen ervaring!

Ik ging via VPN, hetzij een VPN van mijn werk....waardoor het altijd lijkt alsof ik vanuit de USA aan het kijken ben. Ik moet daardoor bij sommige sites altijd eerst selecteren dat ik in NL ben. Vanuit de USA kijken kan soms ook vern**keratief zijn omdat je prijzen zonder BTW te zien krijgt. Daar ben ik al vaker ingestonken dat ik dacht: wauw dat is een mooie aanbieding! :-?

Maar zoals eerder genoemd, ondanks VPN, het land van ontvangst bepaald de prijs, tenminste zo lijkt het te zijn.
Plaats reactie