Mijn 2016 Canyon Grand-canyon-al-6-9.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gesloten
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Afbeelding
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Het lijkt er op dat ik ruim 330 pagina's nuttige informatie heb gemist. Kan iemand me even kort bijpraten?
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Samengevat; TS vraagt om advies en doet er niks mee en creëert continue nieuwe problemen.
Doet dit om aandacht te vragen en daarin is hij zeer succesvol gezien het aantal pagina's van dit topic. :winkie:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Bokmaaa schreef:Het lijkt er op dat ik ruim 330 pagina's nuttige informatie heb gemist. Kan iemand me even kort bijpraten?
Hier komt de ware aard van de biker naar boven!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:lol:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

awinkel schreef: Doet dit om aandacht te vragen en daarin is hij zeer succesvol gezien het aantal pagina's van dit topic. :winkie:
Daar ben ik het niet mee eens. Aandachttrekkerij is niet de drijfveer, support your local bike shop komt eerst. 8)
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

Ik zou dit hele topic steeds minder beginnen te geloven als ik Wouter niet in het echt ontmoet had :tong

Tijdens een singlespeed meeting met drie man een half uur bezig geweest om Pagi zijn ketting uit de derailleur en achterwiel te halen (was echt een singlespeed meeting :winkie: )

Dus ja, ik stel nergens meer versteld van in dit topic. :bier:
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

One Only schreef:
Tijdens een singlespeed meeting met drie man een half uur bezig geweest om Pagi zijn ketting uit de derailleur en achterwiel te halen (was echt een singlespeed meeting :winkie: )
:lol:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Dice Oldskool schreef:
awinkel schreef: Doet dit om aandacht te vragen en daarin is hij zeer succesvol gezien het aantal pagina's van dit topic. :winkie:
Daar ben ik het niet mee eens. Aandachttrekkerij is niet de drijfveer, support your local bike shop komt eerst. 8)
Men zegt dat de LBS zijn winkel een half jaar gesloten heeft en nu op een tropisch eiland zit... :D
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

One Only schreef:Ik zou dit hele topic steeds minder beginnen te geloven als ik Wouter niet in het echt ontmoet had :tong

Tijdens een singlespeed meeting met drie man een half uur bezig geweest om Pagi zijn ketting uit de derailleur en achterwiel te halen (was echt een singlespeed meeting :winkie: )

Dus ja, ik stel nergens meer versteld van in dit topic. :bier:

:-D Ik heb de onnavolgbare Pagani ontmoet tijdens de 100 van Horst waar hij in onze groep zat. Helaas heeft hij met kramp moeten afhaken maar niet voordat hij ook bij mij een onuitwisbare indruk van zijn persoon heeft achtergelaten. :-q
PaganiProductions

Dice Oldskool schreef:
One Only schreef:Ik zou dit hele topic steeds minder beginnen te geloven als ik Wouter niet in het echt ontmoet had :tong

Tijdens een singlespeed meeting met drie man een half uur bezig geweest om Pagi zijn ketting uit de derailleur en achterwiel te halen (was echt een singlespeed meeting :winkie: )

Dus ja, ik stel nergens meer versteld van in dit topic. :bier:

:-D Ik heb de onnavolgbare Pagani ontmoet tijdens de 100 van Horst waar hij in onze groep zat. Helaas heeft hij met kramp moeten afhaken maar niet voordat hij ook bij mij een onuitwisbare indruk van zijn persoon heeft achtergelaten. :-q
Kramp heb ik tegenwoordig geen meervan last.
Herperduin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3461
Lid geworden op: vr 5 september 2008, 16:05

Nu wederom on topic en niet on-person graag. Principe van leven en laten leven. Mocht je geen interesse hebben in dit topic dan hoef je het niet te lezen en zelfs helemaal niet te reageren. Mocht je het gevoel hebben dat je advies niet gewaardeerd wordt en / of er niet geluisterd wordt dan zou het verhaal van de ezel en steen kunnen gelden.
:bier:

Grtz.
Herperduin
PaganiProductions

Die beelden van de 100 van Horst heb ik trouwens nog
PaganiProductions

Mijn bottombracket begint aardig te kraken.
Net de Canyon Gewassen en gesmeerd.
Morgen eens kijken als het geluid weg is.
PaganiProductions

Dice Oldskool schreef:
One Only schreef:Ik zou dit hele topic steeds minder beginnen te geloven als ik Wouter niet in het echt ontmoet had :tong

Tijdens een singlespeed meeting met drie man een half uur bezig geweest om Pagi zijn ketting uit de derailleur en achterwiel te halen (was echt een singlespeed meeting :winkie: )

Dus ja, ik stel nergens meer versteld van in dit topic. :bier:

:-D Ik heb de onnavolgbare Pagani ontmoet tijdens de 100 van Horst waar hij in onze groep zat. Helaas heeft hij met kramp moeten afhaken maar niet voordat hij ook bij mij een onuitwisbare indruk van zijn persoon heeft achtergelaten. :-q
:-q :-q
Gesloten