NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Fout: hufter die een fiets gekocht heeft. Niks Strava of fatbikes of mountainbiker: hufter is de grootste gemene deler bij dit soort gedrag.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Norten89
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 26 januari 2015, 14:48

bert l. schreef:En dan wordt op de dag dat dit besproken wordt een vrijwilliger die voor de bikers het parcours met een bladblazer schoon blaast in zijn gezicht gespuwd.
... We zijn op zoek naar een man op een fatbike... Dat zal op niets uitdraaien, maar spugen wordt tegenwoordig als enkelvoudige mishandeling beschouwd, dus als we meneer in handen krijgen...

Het is dubbel vast en zeker geen forumgebruiker, die kunnen nl. lezen en schrijven en hebben dus de elementaire vormen van ontwikkeling al voltooid.
Allemachtig, wat een ondankbare zak. En laat me raden; na het spugen fietste hij direct door? Laffe zakkenwasser

Van mijn kant juist een bedankje naar de vrijwilligers en iedereen die deze routes mogelijk heeft gemaakt! Ik heb me uitstekend vermaakt vorige week, en kom zeker weten terug!
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1249
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

bert l. schreef:Fout: hufter die een fiets gekocht heeft. Niks Strava of fatbikes of mountainbiker: hufter is de grootste gemene deler bij dit soort gedrag.
Dit ^^^

Waarschijnlijk zo'n kerel die zich ook elke dag tierend en scheldend in z'n auto door de ochtendspits heen worstelt.
bonzaiking
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 629
Lid geworden op: zo 28 februari 2016, 21:49
Mijn mountainbike: gt zaskar/ superior team 29er

Hij reed op een fatbike....
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16077
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Jefro98 schreef:Waarschijnlijk zo'n kerel die zich ook elke dag tierend en scheldend in z'n auto door de ochtendspits heen worstelt.
Dat doe ik ook. Vanwege al die eikels op de weg. En Bert probeert die juist te verwijderen. Dus Bert verdient een kus! :kiss:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1249
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Lars TB schreef:
Jefro98 schreef:Waarschijnlijk zo'n kerel die zich ook elke dag tierend en scheldend in z'n auto door de ochtendspits heen worstelt.
Dat doe ik ook. Vanwege al die eikels op de weg. En Bert probeert die juist te verwijderen. Dus Bert verdient een kus! :kiss:
:lol:
Yep, ik vind ook altijd dat ik de allerbeste automobilist ben die er rond rijdt maar ik wordt nooit kwaad in de auto.
Meer een soort van "Zucht..... :~ :~" teleurstelling in die andere verkeersdeelnemers als ze er weer es een zooitje van maken. :winkie:
funride
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2393
Lid geworden op: di 26 juli 2011, 08:39
Mijn mountainbike: ALTEC ACCRUE

Sorry ik praat af en toe ongemerkt met consumptie , nogmaals bedankt.
https://www.britishcycling.org.uk/searc ... g-System-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

funride schreef:Sorry ik praat af en toe ongemerkt met consumptie , nogmaals bedankt.
...waarmee je dus wil aangeven dat jij de boosdoener was? :roll:

Gezien je forumnaam geloof ik dat ergens niet. ;)
funride
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2393
Lid geworden op: di 26 juli 2011, 08:39
Mijn mountainbike: ALTEC ACCRUE

Wiel-Maat schreef:
funride schreef:Sorry ik praat af en toe ongemerkt met consumptie , nogmaals bedankt.
...waarmee je dus wil aangeven dat jij de boosdoener was? :roll:

Gezien je forumnaam geloof ik dat ergens niet. ;)
Je hebt gelijk, meestal schop of sla ik ze meteen. Met spugen bereik je niks :wink:
https://www.britishcycling.org.uk/searc ... g-System-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Ik ben misschien overgevoelig, maar het onderwerp is wat mij betreft minder geschikt voor grapjes. De meeste hebben we ook inmiddels gehad.
Tijd voor een wending in de discussie. Tijd om te gaan fietsen.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Met de aankomende regen zal #trailrespect wel weer trending worden ;)
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Vanmiddag kan nog prima, maar voor het weekend zijn de voorspellingen inderdaad dramatisch.
Zal wel rustig blijven, met dat gure snertweer is er toch ook geen lol meer aan?
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

MacReal schreef:Met de aankomende regen zal #trailrespect wel weer trending worden ;)
Het T woord is weer gevallen....
Giant-E schreef:Zal wel rustig blijven, met dat gure snertweer is er toch ook geen lol meer aan?
Voor velen is MTB'en en modder/narigheid iets wat bij elkaar hoort. (nee nee geen veroordeling naar betreffende rijders, slechts constatering).
Ik hou het wel bij "lafjes" bij het Lijf&Visie en Zwiften (ook ingegeven door wat naweeën operatie).
Maar goed Strava en spugen hebben we overleefd in dit topic :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

MacReal schreef:Met de aankomende regen zal #trailrespect wel weer trending worden ;)
baanwielrennen is een hele leuke bezigheid. Kombochten, hout. Ik zie paralellen.
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

bert l. schreef:Ik ben misschien overgevoelig, maar het onderwerp is wat mij betreft minder geschikt voor grapjes. De meeste hebben we ook inmiddels gehad.
Tijd voor een wending in de discussie. Tijd om te gaan fietsen.
Ja dat snap ik in dit kader wel, daar heb je n punt Bert.
Het was iig van mijn kant niet primair de bedoeling om de draak te steken met dit voorval dat op zichzelf uiteraard triest genoeg is. Dus als ik een gevoelig punt heb geraakt, sorry daarvoor.

Tijd om te gaan fietsen idd. Maar ja, zoals al gezegd...echt best weer wordt t niet. :roll:

Op zich is er bij mij in de buurt dan nog n redelijk goed alternatief voor de UH in de vorm van Noordwijk, dat is duinzand en kan verbazend veel regen hebben en kan dan in de meeste gevallen ook nog bereden worden. Eigenlijk is t daar gewoon beter rijden in herfst & winter dan in de zomer. Maar dat geldt op zich voor meer trails natuurlijk, die in de zomer bijkans in halve woestijnen veranderen. ;)
Plaats reactie