ROCDAY Clothing

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Kalfonske schreef:Mooie shirtjes en prettig zaken doen met mud mate :bier: :-q
Inmiddels kan ik dit onderschrijven. Gisteren een bestelling binnengekregen, twee shirts en een paar EVO-handschoenen. Het ziet er allemaal goed uit, nu nog de trails ermee op! Zal even kijken of ik van de week nog wat foto’s bij daglicht kan schieten voor een idee van de kleuren. Met name de Teal-kleur is vrij intens in het echt :lol:
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Helaas heb ik al te maken gekregen met een garantiegevalletje. Bij de EVO-(promo) handschoenen liet het klittenband los van de rubber flap waaraan je hem los trekt. Behalve op het doorgestikte stukje. En dát hoort niet, dus even Rob (Mud Mate) gecontact, foto's gestuurd, hij bericht naar Rocday en de volgende dag was er een nieuw setje (met doorgestikt klittenband) naar mij op weg. Dus die service is top en Rocday en Rob luisteren naar hun klanten, altijd fijn! Heb er ook nog maar een extra setje sokken bij besteld want dat zijn de fijnste die ik tot nu toe heb gehad :-q

De shirts zijn ook echt fijn, met name de lange mouwen en het lange rugpand - gisteren nog een uurtje voor het donker op De Dip van route Zeist gespeeld om wat airtime te oefenen, en je hebt alle bewegingsvrijgheid zonder dat de boel fladdert om je lijf! Daarbij kan ik echter ook de B'twin Decathlon ondershirts aanbevelen, die hebben dezelfde snit maar strakker. Als toplaag een Endura Full Zip Singletrack Jersey en je bent klaar voor de winter!

Van de zomer gaan we wel eens kijken naar een rocday broek!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

:-q Kapitein Iglo
punk86
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 328
Lid geworden op: di 12 maart 2013, 16:42

op de site trouwens forse kortingen op de shirts. Maatje M zal je niet meer vinden, maar als je wat groters zoekt...
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

punk86 schreef:op de site trouwens forse kortingen op de shirts. Maatje M zal je niet meer vinden, maar als je wat groters zoekt...
Idd grote korting, maar let wel op. Dit is de oude kledinglijn. Er zit wel duidelijk verschil in de nieuwe en de oude serie qua stof etc.
Maar zijn idd mooie kortingen en nog steeds erg mooie en goed afgewerkte kleding. Alleen in geval van de EVO handschoenen, neem dan het nieuwe model, niet het EVO model. De oude heeft wat problemen met de klittenband.
Patrick-NH
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: do 21 mei 2015, 21:02
Mijn mountainbike: Trek Superfly 7 (2014)

mud mate schreef:
punk86 schreef:op de site trouwens forse kortingen op de shirts. Maatje M zal je niet meer vinden, maar als je wat groters zoekt...
Idd grote korting, maar let wel op. Dit is de oude kledinglijn. Er zit wel duidelijk verschil in de nieuwe en de oude serie qua stof etc.
Maar zijn idd mooie kortingen en nog steeds erg mooie en goed afgewerkte kleding. Alleen in geval van de EVO handschoenen, neem dan het nieuwe model, niet het EVO model. De oude heeft wat problemen met de klittenband.
Fijn dat je dat nu zegt :-{ :o

Net de oude Evo's van je ontvangen.

Ach ga wel zien waar het schip strand :-q
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Zojuist dit merk ontdekt; mooie spulletjes. Zou het leuk vinden om bij een forumlid te bestellen, maar zie dat HoMTB weinig op voorraad heeft, zeker in mijn maat.
Heeft iemand ervaring met rechtstreeks bij rocday bestellen? (Of: @mud mate: kun je met leveren dan wat ik op je site zie?)
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Het is even wachten op de nieuwe voorraad bij Rocday.
Heel veel is op. Maar ik weet niet wat je zoekt....?

Kijk ik even voor je of het op voorraad is.
Biker67
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 353
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:09

Zou wel een shirt met korte mouwen willen bestellen, hoe valt deze kleding qua maat?
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Op hun site staat een maattabel onderaan de site bij sizing. Deze is nauwkeurig. Mocht je in de buurt zijn kun je op afspraak ook langskomen om te passen...
Royka
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: vr 29 december 2017, 23:13
Mijn mountainbike: Canyon Neuron 2023

Spul ziet er erg leuk uit. Wellicht een keer wat bestellen. ;D
Canyon Neuron 2023
Nukeproof Digger Factory
Bird Aether 9
Bird Zero 29
Trek Fuel EX 8
Bird Zero TR
Biker67
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 353
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:09

mud mate schreef:Op hun site staat een maattabel onderaan de site bij sizing. Deze is nauwkeurig. Mocht je in de buurt zijn kun je op afspraak ook langskomen om te passen...
Thanks, kom op maat L uit, shirt lange mouw besteld. Shirts korte mouw waren niet op voorraad, binnenkort beschikbaar?
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

@Mud: zie PB!

Grtz
Herperduin
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Euh, zitten we hier in het privé-verkoop gedeelte van Mud? Iedereen kan dit zien, ergens klopt hier iets niet... . Fout in mijn instellingen of zo?
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Herperduin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3461
Lid geworden op: vr 5 september 2008, 16:05

Lars TB schreef:Euh, zitten we hier in het privé-verkoop gedeelte van Mud? Iedereen kan dit zien, ergens klopt hier iets niet... . Fout in mijn instellingen of zo?
@lars:

Allesbehalve bedoeling om privé verkoop promotiedeel voor wie dan ook te hebben. We proberen zoveel mogelijk de regels op zelfde wijze voor iedereen toe te passen. We verzoeken alle winkeleigenaren zich zoveel mogelijk te onthouden van reclame. Zo ook in dit geval. Commerciële uitingen worden niet toegestaan. Sponsoring is uiteraard wel mogelijk en wordt gebruikt om het forum te onderhouden. We houden het zoveel mogelijk in de gaten en reageren meestal zsm op meldingen via de meldknop.
Grtz
Herperduin
Plaats reactie