Mijn 2016 Canyon Grand-canyon-al-6-9.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gesloten
pinda1974
All rounder
All rounder
Berichten: 93
Lid geworden op: di 30 september 2014, 23:19
Mijn mountainbike: bulls copperhead 29er

Snap.niet dat je het weer laat doen zonde van centen om de banden niet zelf te wisselen.
PaganiProductions

pinda1974 schreef:Snap.niet dat je het weer laat doen zonde van centen om de banden niet zelf te wisselen.
Geen tijd
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

PaganiProductions schreef:
pinda1974 schreef:Snap.niet dat je het weer laat doen zonde van centen om de banden niet zelf te wisselen.
Geen tijd
Het naar de fietsenmaker brengen duurt langer...
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Inderdaad... Je rijdt nog met binnenbanden toch? Dan kan het laten doen alleen sneller gaan als je naast de FM woont
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

En dan had je het er laatst nog over dat je fietsenmaker wilden worden...
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2919
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

Geen tijd......, bandjes wisselen duurt max half uur, als je die tijd al niet meer hebt??
Bird Aeris 9 blurple
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1380
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Dat iedereen zich hier nog over verbaasd.....
PaganiProductions

werk in de buurt van mijn lbs
PaganiProductions

awinkel schreef:En dan had je het er laatst nog over dat je fietsenmaker wilden worden...
klopt maar doe nu mijn normale werk nog.
pinda1974
All rounder
All rounder
Berichten: 93
Lid geworden op: di 30 september 2014, 23:19
Mijn mountainbike: bulls copperhead 29er

Het blijft vreemd geen half uurtje tijd,ik denk gewoon dat hij het niet kan.
Is natuurlijk ook niet erg heeft FM ook wat te doen,
pinda1974
All rounder
All rounder
Berichten: 93
Lid geworden op: di 30 september 2014, 23:19
Mijn mountainbike: bulls copperhead 29er

Ik werk ook 40 uur en heb zat tijd hahaha
PaganiProductions

pinda1974 schreef:Het blijft vreemd geen half uurtje tijd,ik denk gewoon dat hij het niet kan.
Is natuurlijk ook niet erg heeft FM ook wat te doen,
ik wissel minder van banden dan vroeger.
En kan wel zelf banden wisselen maar bij lbs kunnen ze het beter en hebben meer geduld.
Gebruikersavatar
Kartoffel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 339
Lid geworden op: vr 5 juni 2015, 17:38
Mijn mountainbike: Commencal Meta AM V4

pinda1974 schreef:Ik werk ook 40 uur en heb zat tijd hahaha
Ja oké cool verhaal, lekker kort gelukkig. Dat zegt toch niets? Ik snap ook niet dat Pagani geen tijd heeft om eventjes die banden te wisselen, maar wat voegt jouw reactie toe?

Pagani, bandjes wisselen is goed te doen hoor! Als je deze week 1 mountainbike-ritje over slaat heb je in ene meer dan genoeg tijd en kan je zo de banden wisselen! Desnoods begin je met er eentje te wisselen, doe je bijvoorbeeld eerst alleen de voorband en een volgende keer de achterband. Als je dit eenmaal een beetje hebt geoefend kan je de voortaan je banden altijd gewoon zelf wisselen, scheelt je nog een mooi zakcentje ook :-q
PaganiProductions

Kartoffel schreef:
pinda1974 schreef:Ik werk ook 40 uur en heb zat tijd hahaha
Ja oké cool verhaal, lekker kort gelukkig. Dat zegt toch niets? Ik snap ook niet dat Pagani geen tijd heeft om eventjes die banden te wisselen, maar wat voegt jouw reactie toe?

Pagani, bandjes wisselen is goed te doen hoor! Als je deze week 1 mountainbike-ritje over slaat heb je in ene meer dan genoeg tijd en kan je zo de banden wisselen! Desnoods begin je met er eentje te wisselen, doe je bijvoorbeeld eerst alleen de voorband en een volgende keer de achterband. Als je dit eenmaal een beetje hebt geoefend kan je de voortaan je banden altijd gewoon zelf wisselen, scheelt je nog een mooi zakcentje ook :-q
ik heb thuis te slecht licht.
Gebruikersavatar
Kartoffel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 339
Lid geworden op: vr 5 juni 2015, 17:38
Mijn mountainbike: Commencal Meta AM V4

Nee Pagani, dat zijn smoesjes. Je hebt ook voldoende licht om van alles en nog wat te filmen. Desnoods wissel je die banden in de badkamer, daar heb je altijd licht genoeg in je video's. Kom op, gewoon doen! Het is misschien even één keertje klooien, maar als je het dan gedaan hebt dan heb je er de rest van de tijd alleen maar plezier van!
Gesloten