NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
dubbelop
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1391
Lid geworden op: zo 4 september 2005, 15:40
Mijn mountainbike: MSC Zion tandem

Wiel-Maat schreef:
dubbelop schreef:Funda.nl :wink:
Neemt u de goedgevulde portemonnee dan wel even mee? :roll: :wink:
Geen idee waar je de prijzen mee vergelijkt. Is dit volgens jou duur? http://www.luckerhof.nl/nl/woning/amero ... in-3/57228" onclick="window.open(this.href);return false;. Van hieruit is het nog geen kilometer naar de route Leersum :-q
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

dubbelop schreef:
Wiel-Maat schreef: Neemt u de goedgevulde portemonnee dan wel even mee? :roll: :wink:
Geen idee waar je de prijzen mee vergelijkt. Is dit volgens jou duur? http://www.luckerhof.nl/nl/woning/amero ... in-3/57228" onclick="window.open(this.href);return false;. Van hieruit is het nog geen kilometer naar de route Leersum :-q
Nee OK dat valt idd nog mee, maar de eerste hit die ik daarnet bij googelen op Huizen in Amerongen kreeg was toevallig iets van 9 ton :lol:

En op dit moment is vanuit mijn perspectief alles duur, ik ben net verhuisd (naar een huurwoning weliswaar) en de bodem van de schatkist is wel in zicht...vandaar. :wink:
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Ha! OK dan.
Op een mtb forum klagen als er over Strava gesproken wordt, maar wel de plaatselijk huizenmarkt bespreken? :-? :-? :-q
StevenK
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1323
Lid geworden op: do 24 april 2003, 07:10
Mijn mountainbike: Epic Evo, Epic Hardtail, Crux, Diverge.
Contacteer:

En nog steeds is het een racebaan (maar met zonder vering toch wel zwaar), dus ik snap die tijden wel.
En wat strava betreft: volgens mij vergeleken we ook al rondetijden toen er nog geen strava was? Er was toen een topic dat heette nota bene: Amerongen, tijden en ander nieuwtjes-topic
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Jefro98 schreef:Ha! OK dan.
Op een mtb forum klagen als er over Strava gesproken wordt, maar wel de plaatselijk huizenmarkt bespreken? :-? :-? :-q
Ja, dat gaat immers nog over Amerongen; een plaats die in de titel van dit topic voorkomt. :tong
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

...want Jefro, zeg nou zelf: het gaat hier heeeel vaak over Strava en dan komt het onderwerp één keer op de huizenmarkt hier in de regio en als ik daar dan op inhaak, zou dát vervolgens meteen niet OK zijn? Dat ik over het Streeva geneuzel val...dat klopt, maar ik vind niet dat mij dat direct de mogelijkheid ontneemt om eens over iets anders (en nog topic gerelateerd ook) uit te wijden. :roll:
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Het is voor mij allemaal OK, wijd maar lekker uit, ook al heb je het over de Amerongse carnaval vereniging. Maakt mij niet uit. Zo werkt het nu eenmaal op een forum. Als het mij niet interesseert dan scroll ik erdoorheen, doe dat dan ook gewoon als Strava weer eens genoemd wordt.
Ik probeer alleen maar de dubbele standaard aan te geven.
Het valt me gewoon elke keer weer op dat de anti Strava rijders er gelijk bovenop springen en werkelijk alle negatieve vooroordelen erbij halen terwijl het voor 90% van de Strava gebruikers helemaal niet opgaat.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

En dan wordt op de dag dat dit besproken wordt een vrijwilliger die voor de bikers het parcours met een bladblazer schoon blaast in zijn gezicht gespuwd.
... We zijn op zoek naar een man op een fatbike... Dat zal op niets uitdraaien, maar spugen wordt tegenwoordig als enkelvoudige mishandeling beschouwd, dus als we meneer in handen krijgen...

Het is dubbel vast en zeker geen forumgebruiker, die kunnen nl. lezen en schrijven en hebben dus de elementaire vormen van ontwikkeling al voltooid.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
StevenK
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1323
Lid geworden op: do 24 april 2003, 07:10
Mijn mountainbike: Epic Evo, Epic Hardtail, Crux, Diverge.
Contacteer:

bert l. schreef:En dan wordt op de dag dat dit besproken wordt een vrijwilliger die voor de bikers het parcours met een bladblazer schoon blaast in zijn gezicht gespuwd.
... We zijn op zoek naar een man op een fatbike... Dat zal op niets uitdraaien, maar spugen wordt tegenwoordig als enkelvoudige mishandeling beschouwd, dus als we meneer in handen krijgen...

Het is dubbel vast en zeker geen forumgebruiker, die kunnen nl. lezen en schrijven en hebben dus de elementaire vormen van ontwikkeling al voltooid.
Say what? Ik wilde juist nog een bedankje plaatsen voor die mooi schoongeblazen stukken die ik tegenkwam toen ik na twee rondjes Leersum nog half Amerongen kruipend aflegde. Hoe laat, waar precies? Kunnen we hem wellicht via Strava opsporen.
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

bert l. schreef:En dan wordt op de dag dat dit besproken wordt een vrijwilliger die voor de bikers het parcours met een bladblazer schoon blaast in zijn gezicht gespuwd.
... We zijn op zoek naar een man op een fatbike... Dat zal op niets uitdraaien, maar spugen wordt tegenwoordig als enkelvoudige mishandeling beschouwd, dus als we meneer in handen krijgen...

Het is dubbel vast en zeker geen forumgebruiker, die kunnen nl. lezen en schrijven en hebben dus de elementaire vormen van ontwikkeling al voltooid.
Dude, wtf? :o :~
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Via Fly-By's opsporen die malloot. Aan het eind van de marmottenbak vastbinden aan een boom langs de track en as zondag ongelimiteerd spugen. Ik doe mee!
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Dat is wel het toppunt van onfatsoen :o


Merk mtb gezien?
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Niet goed te praten, te zot voor woorden. Maar, wie zegt dat het een Stravapiloot was?
Fly By zal niet verder helpen en de persoon in kwestie zou dan zo'n rit niet "uppen" lijkt me.
Maar hopen dat een 1-malig incident is.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Jefro98 schreef:Het is voor mij allemaal OK, wijd maar lekker uit, ook al heb je het over de Amerongse carnaval vereniging. Maakt mij niet uit. Zo werkt het nu eenmaal op een forum. Als het mij niet interesseert dan scroll ik erdoorheen, doe dat dan ook gewoon als Strava weer eens genoemd wordt.
Ik probeer alleen maar de dubbele standaard aan te geven.
Het valt me gewoon elke keer weer op dat de anti Strava rijders er gelijk bovenop springen en werkelijk alle negatieve vooroordelen erbij halen terwijl het voor 90% van de Strava gebruikers helemaal niet opgaat.
Ja daar heb je gelijk in. Het was ook niet de insteek om hier dan mijn gelijk te halen hoor, al leek dat misschien even zo.

En dan dat volgende verhaal mbt het bladblazen waar Bert nu net mee komt, maakt dit even minder belangrijk denk ik....Wat n idioot zeg, gewoon gaan spugen als ‘dank’ voor die nuttige arbeid! :~

Ja en moet je zo iemand dan via Strava opsporen...daar laat ik me nu maar niet over uit. ;)
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Strava-rijders, fatbikers...
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Plaats reactie