04-11-2017 Rabo Veldtoertocht Nunspeet

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
fl-wappie
All rounder
All rounder
Berichten: 102
Lid geworden op: di 22 september 2015, 18:55

Ik denk dat er meer waren dan 1850, moest aansluiten in de rij met inschrijven en hoorde verscheidenen zeggen daar niet in te gaan staan maar om dan maar zo te vertrekken.
Nadat ik ingeschreven had en vertrokken was viel me de drukte op de route mee (ook de 80km gedaan).
Was een mooie tocht, ik had ook 1 vergissing, dacht dat ik wel vol gas door het hek kon net voor de 2e pauze plaats. Maar hij stond net niet helemaal open... dat paste dus niet, maar niks aan over gehouden.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

fl-wappie schreef:Was een mooie tocht, ik had ook 1 vergissing, dacht dat ik wel vol gas door het hek kon net voor de 2e pauze plaats.
In een toertocht dien je niet vol gas te rijden ; zeker niet met nu met de bladeren aan de bomen in fraaie herfsttooi/
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1327
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Oei, dat hek bij de Malle Jan ja! Jongeman voor me remde net op tijd en toen zag ik het pas. Dat was een gevaarlijk hekje!
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
Gebruikersavatar
bduits
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: do 16 april 2009, 07:54
Mijn mountainbike: Lapierre XR SL 729, Orbea Terra Black Gravel, Ghost HTX 9000 Actinum 29, Empella CX'er

Helaas is er wel weer een fiets gestolen.....mocht iemand de dader herkennen of de fiets ergens tijdens een tocht tegenkomen....laat het weten.

Het is een Specialized S-Works Epic (zwart met geel)

https://www.facebook.com/tcdevolharding ... =3&theater" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.facebook.com/permalink.php? ... nref=story" onclick="window.open(this.href);return false;
JK11
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: di 18 oktober 2016, 20:53
Mijn mountainbike: Cube Reaction GTC SL

Hij staat er in ieder geval goed op!
Mooi dat er beelden zijn. Heb zelf de tocht ook gefietst. Het was heel druk met inschrijven maar snap ook niet dat sommigen hun navigatie op de fiets laten zitten en niet op slot zetten. Zeker met een SWorks Epic. Neemt niet weg dat anderen met hun tengels van je spullen af moet blijven, maar aan de foto’s/beelden te zien is hij wel wezen verkennen en weten ze wat geld waard is.
Ik weet uiteraard niet of deze betreffende fiets wel of niet op slot stond.
Organisatie had het goed voor elkaar met zelfs sloten op aan de beugels.

Ergens klopt het ook niet. Die helm en schoenen bij die fiets. Meestal heeft de fietser dan ook wel SWorks geld voor kleding en accessoires maar goed wie let daar op bij een mierenhoop aan fietsers.
Ik hoop dat deze man gepakt wordt maar ben er bang voor.
Plaats reactie