NP Utrechtse Heuvelrug - Lage en Hoge Vuursche

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MCV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: di 9 februari 2010, 22:25
Contacteer:

H U L D E :-q

Deze woorden passen het beste bij de korte en duidelijke samenvatting van m'n
eerste 'gebruikers-ervaring' met de nieuwe versie van LV.

Wát een prachtige route is het aan het worden met alle nieuwe trails en stukken !
Er is echt heel veel werk verzet door de TrailCrew. De nieuwe stukken worden
inmiddels goed "aangereden" want het was best druk :o

Wie weet heeft iemand mij nog in 'actie' gezien, want om de eerste stukken van LV
niet alleen met woorden te beschrijven had ik ook m'n GoPro mee en zat ik niet alleen
op de fiets maar ook tussen het groen en de bomen om wat shot's te maken...

Enfin, LV 2.0 (sneak preview) via ; https://youtu.be/NqYGAxBE3ac" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Super leuk en met veel humor gedaan weer! Leuk man!
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
Gebruikersavatar
Bottecchia
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 824
Lid geworden op: do 22 augustus 2013, 22:00

Heel erg leuk geworden dat filmpje zeg. Daar zit het nodige werk in met al dat af- en opstappen. Mijn complimenten!

Had gisteren niet gedacht dat je 'm vandaag al bewerkt en al klaar zou hebben. Kom gerust nog eens terug voor een nieuwe versie als we helemaal klaar zijn. :-q
Gebruikersavatar
Rob_MTB_
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 29 september 2017, 17:09
Mijn mountainbike: Ghost AMR LT3 upgrade XTR 2015

Haha ik zag je gisteren bezig volgens mij!
TOPfilm, echt leuk gedaan :-q
De route wordt echt super. Het was de eerste route die ik ooit reed, 5 jaar geleden, sindsdien helemaal gek van MTB.
Demoniac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 13:12
Mijn mountainbike: Snowdon RP29 MK10

Gaaf! :D Mooie reclame voor de vernieuwde segmenten zo.
Ik vind nog steeds dat er tussen die twee bomen met het sprongetje een fotomoment moet komen :lol:
Bike repair is 95% hex keys and 5% the tool you probably don't have at home.

Snowdon RP29 MK10
Banden kopen?
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

MCV schreef:H U L D E :-q

Deze woorden passen het beste bij de korte en duidelijke samenvatting van m'n
eerste 'gebruikers-ervaring' met de nieuwe versie van LV.

Wát een prachtige route is het aan het worden met alle nieuwe trails en stukken !
Er is echt heel veel werk verzet door de TrailCrew. De nieuwe stukken worden
inmiddels goed "aangereden" want het was best druk :o

Wie weet heeft iemand mij nog in 'actie' gezien, want om de eerste stukken van LV
niet alleen met woorden te beschrijven had ik ook m'n GoPro mee en zat ik niet alleen
op de fiets maar ook tussen het groen en de bomen om wat shot's te maken...

Enfin, LV 2.0 (sneak preview) via ; https://youtu.be/NqYGAxBE3ac" onclick="window.open(this.href);return false;
:winkie: stukje humor er in, making of en verschillende camera standpunten :-q Krijg spontaan zin om te gaan mountainbiken.
Gebruikersavatar
MCV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: di 9 februari 2010, 22:25
Contacteer:

@Panevino @Bottecchia @Rob_MTB_ @Demoniac @Jurriaan
Dank voor jullie reactie's :-q :-q

Het was idd wel ff een paar uurtjes werk, maar het was ook extra leuk om sommige stukken 'dubbel' te doen.

Wat mij verder opviel was dat vele passerende MTB-ers vroegen ; "gaat het ?" "alle oké ?" "toch geen pech ?"
of te wel, een grote saamhorigheid bij de bikers :-q

Het wordt echt een prachtige route, leuk om ook nog even de mannen van de TrailCrew te ontmoeten. Ook nu waren
ze weer druk met het werken aan de uitbreiding. @Bottecchia ; ik kom graag weer terug om de voltooide route te
filmen (was jij 1 van de mannen die aan het snoeien was ?)
Gebruikersavatar
Bottecchia
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 824
Lid geworden op: do 22 augustus 2013, 22:00

Ja, ik ben op het einde in beeld.

Dit soort filmpjes heb ik zelf ook wel eens gemaakt en vooral dat continu op- en afstappen kost veel tijd en energie. Maar de verschillende camerastandpunten maken het wel dik de moeite om te kijken.
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Lees al een tijdje mee en nu echt benieuwd naar de route.
Nooit eerder deze route gereden dus iemand info over een goede parkeerplaats komende vanuit richting Soesterberg / Bilthoven?
Gebruikersavatar
Bottecchia
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 824
Lid geworden op: do 22 augustus 2013, 22:00

Wat mij betreft is starten bij de Kuil van Drakenstein de beste oplossing:

Zevenlindenweg 9, 3749 AW Lage Vuursche

Meer dan genoeg parkeerruimte. En een leuk restaurant waar je vooraf en/of achteraf nog even wat kunt nuttigen. De route start direct achter dat restaurant in het bos. Kan niet missen.
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Bottecchia schreef:Wat mij betreft is starten bij de Kuil van Drakenstein de beste oplossing:

Zevenlindenweg 9, 3749 AW Lage Vuursche

Meer dan genoeg parkeerruimte. En een leuk restaurant waar je vooraf en/of achteraf nog even wat kunt nuttigen. De route start direct achter dat restaurant in het bos. Kan niet missen.
:-q Dank je.
Zondag middag de N224 maar es een stukje verder afrijden. :D
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Zo, vandaag ook maar eens gaan kijken. Net als een paar andere was ik bang dat het een weer een flow achtbaan ging worden. (ook lekker, maar elke dag pindakaas op je brood gaat ook vervelen) Als alles goed aangereden is zal er zeker flow in zitten. Maar tot mijn vreugde zitten er toch wel een paar lijnen in waar je even je best moet doen. Eentje verraste mij zelfs, stukje omlaag met dikke wortels, had 'm niet verwacht maar een grote grijns en NICE! was mijn reactie. Niet elk worteltje is weggehaald en na een tijdje komen die vast beter boven drijven. Maar nog mooier mijn favoriete lijntjes uit de oude route zitten er nog in. Je rijd er iets anders op aan, maar dat is stiekem wel een verbetering. Dus iedereen die er mee bezig is pak die pot vaseline er maar bij, want ik heb hier een grote veer voor in je poepertje. (Fox of RockShox mag je zelf kiezen :D )
◼︎ Go round the outside.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Goedemiddag allemaal,
Ik lees nu al even mee maar het wordt tijd dat ik LV 2.0 maar eens ga proberen.
Ik lees en zie alleen maar positieve berichten ook op mtbroutes zie ik dat de waardering van LV extreem gestegen is.... Ben heel erg benieuwd ernaar dus zal snel gaan en mijn ervaring met jullie delen!!

Ik weet in ieder geval zeker dat alle vrijwilligers die bezig zijn een keer in het zonnetje gezet moeten worden!
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

RoySmit schreef:Ik weet in ieder geval zeker dat alle vrijwilligers die bezig zijn een keer in het zonnetje gezet moeten worden!
De grootst denkbare dank die je kunt geven is zelf een keertje mee komen helpen!


(en uiteindelijk doen die vrijwilligers het gewoon uit een stukje eigenbelang... :roll: :bier: )
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

RoySmit schreef:Goedemiddag allemaal,
Ik lees nu al even mee maar het wordt tijd dat ik LV 2.0 maar eens ga proberen.
Ik lees en zie alleen maar positieve berichten ook op mtbroutes zie ik dat de waardering van LV extreem gestegen is.... Ben heel erg benieuwd ernaar dus zal snel gaan en mijn ervaring met jullie delen!!

Ik weet in ieder geval zeker dat alle vrijwilligers die bezig zijn een keer in het zonnetje gezet moeten worden!
He Roy Smit oud Autotrader collega, nieuw op t forum zo te zien aan jouw 1e bericht. Ik woon er vlakbij en rijd nu vaker op t thuisrondje ipv ff naar Zeist. Je kan idd zelf een stuk route helpen creëeren, doe ik wel eens met maten is wel leuk werk en lachen soms.
Voor t donker rondje op tempo gereden, nieuw stuk is harder dan vorige week. Vlak voor t einde van het rondje bij sprong over boom en fietspad, hoorde ik een opkomende vrijloop. Die kreeg ik niet uit t wiel, bleek fietsmaat Wok te zijn. Samen over singletrack wasmeer weer naar huis het is rap donker aan t worden laatste dagen.
Plaats reactie