05-11-2017 Brabants Mooiste - Nistelrode

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Op zondag 5 november wederom onze jaarlijkse veldtoertocht.
Er is een keuze uit 35, 45 of 55 Km. De route's zijn door de ontwikkelingen in de Maashorst links en rechts weer aangepast.

Deze gevarieerde routes bieden zowel single tracks als brede paden en zelfs enkele kleine klimmetjes. Men fietst in het mooie gebied van Bedaf, Slabroek en de Maashorst. In elke afstand is een pauze opgenomen waar voor iedere deelnemer thee of iets fris wordt aangeboden. De pauze locatie is dit jaar op een andere veiliger te bereiken plek.
Het inschrijfgeld voor deze tocht is voor NTFU leden € 4,- en voor niet leden is het € 5,-. NTFU leden kunnen snel inschrijven door het scannen van hun ledenpas (Scan & Go). Jeugd t/m 15 jaar doet gratis mee. Inschrijven tussen 8.30u en 9.30u.

Het adres van de inschrijflocatie is, Achter Den Berg 16, Nistelrode. Volg de borden als je Nistelrode binnenrijdt.
BvR driver Leo
All rounder
All rounder
Berichten: 106
Lid geworden op: za 21 maart 2015, 16:11
Mijn mountainbike: Merida Big Seven XT-Edition

Yep... present!
Hop hop, gas d'r op!! Gang is alles!! Vaak bende te bang!!
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Geen onaardige tocht maar het arrogant je tocht uitroepen tot "Brabants Mooiste" heb ik altijd toch wat stuitend gevonden. Noem het dan Nistelroois Mooiste.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1392
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Vandaag heerlijk gefietst door bekend gebied met erg mooi weer. Beetje glibberig hier en daar door de regen van vannacht en vanmorgen. Soms een lintje gemist of verkeerd geïnterpreteerd :D , maar verder goed georganiseerde tocht en goede verzorgingspost waar ik mijn clubgenoten toch nog even gezien had.

Na de tocht snel naar huis voor het EK veldrijden.

Helaas een klein akkefietje met een wannabe-wedstrijdrijder op Bedaf aan het begin van de tocht. Sneed mij lomp af van rechts naar links. Excuus kon er niet van af, want meneertje meende dat hij niet afsneed maar dat ik schrok omdat ie zo snel was, hahahaha.
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
BvR driver Leo
All rounder
All rounder
Berichten: 106
Lid geworden op: za 21 maart 2015, 16:11
Mijn mountainbike: Merida Big Seven XT-Edition

deefdeef schreef:Vandaag heerlijk gefietst door bekend gebied met erg mooi weer. Beetje glibberig hier en daar door de regen van vannacht en vanmorgen. Soms een lintje gemist of verkeerd geïnterpreteerd :D , maar verder goed georganiseerde tocht en goede verzorgingspost waar ik mijn clubgenoten toch nog even gezien had.

Na de tocht snel naar huis voor het EK veldrijden.

Helaas een klein akkefietje met een wannabe-wedstrijdrijder op Bedaf aan het begin van de tocht. Sneed mij lomp af van rechts naar links. Excuus kon er niet van af, want meneertje meende dat hij niet afsneed maar dat ik schrok omdat ie zo snel was, hahahaha.

Was zeker een mooie tocht! :-q
Wel wat vettig hier en daar, maar dat hoort erbij.

Van die wannabe-wedstrijdrijder word je idd ziek. En maar jakkeren en overal voorbij willen ook waar het zeker niet kan. Meestal halen ze je ook een aantal keren in omdat ze geen tijd hebben om op de lintjes te letten. :lol: :lol:
Hop hop, gas d'r op!! Gang is alles!! Vaak bende te bang!!
HarmVanD
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: za 26 september 2015, 08:46
Mijn mountainbike: Specialized Rockhopper Expert 2016

Die lui hebben een gerelateerde beroepsziekte ofzo, stembanden die niet werken. Ben ook door enkelen ingehaald op haast onmogelijke punten zonder iets te roepen. Lekker ergens anders gaan fietsen op zondagochtend als je gemiddelde zo heilig is.

Verder erg aangenaam tochtje, heb me prima vermaakt in de blubber !
kenwel
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: za 23 augustus 2014, 09:45
Mijn mountainbike: Specialized Epic 2023 en Merida Big Nine Xt-edition 2014

Gisteren ook deze tocht gereden. Mooie route, de pauzeplek was prima en lintjes (je zag er soms een aantal net te laat of niet hangen)
Verder ook een aantal keer ingehaald door van die lui die er hoe dan ook voorbij moeten of het nu kan of niet want hun tijd en gemiddelde is belangrijker dan veiligheid.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

kenwel schreef:en lintjes (je zag er soms een aantal net te laat of niet hangen)
Het enige nadeeltje van het prachtige weer en de mooie herfstkleuren van de bladeren want daardoor zie ( net name de geel-zwarte) lintjes wat minder goed. Maar als je niet te vroeg begint aan de rit dan heb je geen enkel lintje nodig want kan je dan feilloos de route volgen op de sporen . Zeker door de regen van de nacht ervoor.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Plaats reactie