29-10-2017 Middelaar Reichswald-Mookerheide VLD

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Thierry le Brun
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 27 december 2010, 16:32

BvR driver Leo schreef:Was een mooie maar door de modde en blubber zware editie, volgend jaar weer!
Vind deze modder beter te behappen dan m'n eigen Veluwse zand. Nagenoeg geen gepiep en gekraak onderweg.
NEOS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 358
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 20:14

:~ :-{ Toch waren er enkele mensen die via de kortste weg terug gingen omdat ze het te glad en modderig vonden.
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1392
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Kon 'm dit jaar niet rijden, maar als ik het zo lees ben ik blij dat ik gister droog en blubbervrij de tocht van Arnhem heb kunnen rijden. :D
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
BvR driver Leo
All rounder
All rounder
Berichten: 106
Lid geworden op: za 21 maart 2015, 16:11
Mijn mountainbike: Merida Big Seven XT-Edition

deefdeef schreef:Kon 'm dit jaar niet rijden, maar als ik het zo lees ben ik blij dat ik gister droog en blubbervrij de tocht van Arnhem heb kunnen rijden. :D
Echt last van de blubber heb ik niet gehad, alleen zoals al eerder vermeld was het wat zwaarder.
De modder had ook een voordeel, toen ik thuis in het zonnetje m'n fiets aan het zuiver maken was kwam de kleine een lekker pilske brengen. Deze heeft papa wel verdient zei ze! :-q
Hop hop, gas d'r op!! Gang is alles!! Vaak bende te bang!!
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Elk jaar ga ik helemaal kapot op dat stuk na de Diepen als je de Zwarteweg / Holleweg oversteekt. Dat is door dat veld.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op vr 25 augustus 2023, 07:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Oh ja, bijna vergeten te vermelden: de flyer die op de achteruit van mijn auto is 'geplakt'. Ik heb gisteren de ruit schoongemaakt maar tijdens het rijden vanmiddag zag ik toch nog de contouren van deze flyer. Best wel irritant...
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Op je achterruit? Bofferd :winkie: Bij mij zat ie recht voor m'n snufferd. Wat voor schitterende aanbieding was het eigenlijk?
modder zuigt!
wolf75
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 393
Lid geworden op: wo 18 september 2013, 09:53
Mijn mountainbike: Scott Spark 940

Jorden schreef:Elk jaar ga ik helemaal kapot op dat stuk na de Diepen als je de Zwarteweg / Holleweg oversteekt. Dat is door dat veld.
+1

Is ook een beetje psychologisch volgens mij. Na de Sint Jansberg is de toertocht voor mij gevoel klaar. Dan is effe leeg lopen op die dikke drap inderdaad zware hap.
Ik zag het zwart van de band niet eens meer. Spontaan een 30 inch door de aangekoekte drap.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Jorden schreef:Oh ja, bijna vergeten te vermelden: de flyer die op de achteruit van mijn auto is 'geplakt'. Ik heb gisteren de ruit schoongemaakt maar tijdens het rijden vanmiddag zag ik toch nog de contouren van deze flyer. Best wel irritant...
Aangifte doen , wegens het toebrengen van schade aan je eigendommen?
Anderzijds ga je ook niet met een auto naar een toertocht.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op vr 25 augustus 2023, 07:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
1967downhill
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 398
Lid geworden op: ma 29 november 2004, 12:28
Mijn mountainbike: Focus Raven 29r 3 - Merida 96 Team
Contacteer:

Mooie tocht (in de achtertuin, dus eigenlijk niks nieuws maar zelf zet je niet zo snel 74km uit) en de omstandigheden waren interessant.

Wat ik wel een manco vind is dat er na de post op Klein America (km 44 op Roet66+) er dus 31 km geen verzorging meer is, dat is echt te ver. Ik was leeg, maar mijn bidon ook. Bij het rode hek in het Reichswald had mooi een bidonbijvulpuntje gepast voor de 50 & 66+.
Het gaat alleen nog maar bergaf...

MTB Vereniging voor jeugd, recreanten en wedstrijdrijders, zowel Cross Country als Freeride: MTB Licht Verzet
NEOS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 358
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 20:14

1967downhill schreef:Mooie tocht (in de achtertuin, dus eigenlijk niks nieuws maar zelf zet je niet zo snel 74km uit) en de omstandigheden waren interessant.

Wat ik wel een manco vind is dat er na de post op Klein America (km 44 op Roet66+) er dus 31 km geen verzorging meer is, dat is echt te ver. Ik was leeg, maar mijn bidon ook. Bij het rode hek in het Reichswald had mooi een bidonbijvulpuntje gepast voor de 50 & 66+.

Dit nemen we mee in het evalueren van de tocht.
Nog meer tips en opmerkingen zijn zeker welkom.
Gebruikersavatar
qeubee rider
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 258
Lid geworden op: zo 4 mei 2014, 20:10
Mijn mountainbike: Olympia bullet Turboprop

NEOS schreef.
Nog meer tips en opmerkingen zijn zeker welkom.[/quote]

* een drive thru scan & go :-D
Kan er maar 1 de eerste zijn :-q
lead in the back and let others believe they are in front :tong
... °/__ /™
( + ) ¶=( + ) ...:::::::::::
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Mark-xt schreef:Op je achterruit? Bofferd :winkie: Bij mij zat ie recht voor m'n snufferd. Wat voor schitterende aanbieding was het eigenlijk?
CycleXperience verhuist. Nu maak ik ook nog reclame voor ze :roll:
Plaats reactie