Yep gedaan keurig geholpen via de mail actie was eigenlijk al verlopen maar omdat ik in de actie tijd heb gemaild word het keurig voor die prijs aangeboden.Herperduin schreef:Je kan proberen een mail te sturen en eea uitleggen. Waren normaal best bereid om mee te denken. Zelf al tijdje geen contact gehad maar voorheen altijd positieve ervaringen.Obert schreef:Getver, Dan heeft het voor mij geen toegevoegde waarde.
Ik wilde voor alle fietsen nieuwe lampjes maar als er 40 euro verzendkosten bij opkomen hoeft het niet van mij.!
RCZbikeshop.com
Na een prima ervaring de vorige keer begin ik nu toch wel te twijfelen. Vorige week een pike voor klein prijsje besteld, netjes betaalbevestiging gehad, maar dat is inmiddels een week geleden en heb niks meer gehoord. Net als antwoord op mijn vraag waar ik geen reactie op krijg (stond in titel dat het op een 140mm vork zou gaan, in omschrijving stond 130mm... Ben benieuwd wat ik nu uiteindelijk krijg)
-
- Moderator
- Berichten: 16789
- Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
- Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
- Contacteer:
Het is toch een beetje een dozenschuiver naar mijn idee.
De prijzen zijn soms uitzonderlijk laag, wat het toch interessant kan maken om er te bestellen. Die ene keer dat ik een probleem had (geplopte seals in een Revelation vork) is het wel netjes opgelost, al duurde het wat lang.
Heb er nu net weer een bestelling lopen die vandaag bezorgd wordt. Maar de enige reden voor mij om bij RCZ te bestellen is toch de prijs, ligt de prijs op een gangbaar niveau bestel ik liever bij een shop als Bike-Components, Rose of Futurumshop (om een paar concurrenten te noemen waar ik erg goede ervaringen mee heb).
De prijzen zijn soms uitzonderlijk laag, wat het toch interessant kan maken om er te bestellen. Die ene keer dat ik een probleem had (geplopte seals in een Revelation vork) is het wel netjes opgelost, al duurde het wat lang.
Heb er nu net weer een bestelling lopen die vandaag bezorgd wordt. Maar de enige reden voor mij om bij RCZ te bestellen is toch de prijs, ligt de prijs op een gangbaar niveau bestel ik liever bij een shop als Bike-Components, Rose of Futurumshop (om een paar concurrenten te noemen waar ik erg goede ervaringen mee heb).
DONEER JE OOK?
"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you" - Ten Years After
"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you" - Ten Years After
http://www.rczbikeshop.com/private-sales" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze link kreeg ik doorgestuurd toen ik vroeg wat nu precies de bedoeling is. Verklaart ook wel enigszins de problemen die ik hier her en der lees.
Deze link kreeg ik doorgestuurd toen ik vroeg wat nu precies de bedoeling is. Verklaart ook wel enigszins de problemen die ik hier her en der lees.
- KevinBel
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 1800
- Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
- Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3
Ik heb nu al 5x geprobeerd mij aan te melden voor de nieuwsbrief, maar ik krijg het niet voor elkaar.
2 verschillende emails geprobeerd, via de site daar links, via mijn account, niks helpt, ik krijg nog steeds geen nieuwsbrief. Anderen hier ook last van?
2 verschillende emails geprobeerd, via de site daar links, via mijn account, niks helpt, ik krijg nog steeds geen nieuwsbrief. Anderen hier ook last van?
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 5243
- Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
- Mijn mountainbike: wil naar buiten
Private Sales zijn wat bijzondere aanbiedingen. Ze hebben dan een soort optie op onderdelen, die ze vervolgens verkopen. Als alles verkocht (en betaald) is, plaatsen zij hun bestelling bij de aanbieder. De levertijd is dan ook meestal 20 werkdagen oid (staat altijd vermeld). Prettig voor hun cashflow en op zich niets mis mee. Enige nadeel is dat de producten bij uitleveren dan soms afwijken van de beschrijving of dat ze niet kunnen leveren omdat hun leverancier niet levert. Wordt wel altijd netjes opgelost, maar dan blijft het voor de consument altijd even afwachten.maaf2 schreef:http://www.rczbikeshop.com/private-sales
Deze link kreeg ik doorgestuurd toen ik vroeg wat nu precies de bedoeling is. Verklaart ook wel enigszins de problemen die ik hier her en der lees.
Zoals Kermit al aangeeft is het een dozenschuiver, maar daar zijn de prijzen ook naar. Grootste nadeel is dat als je onder garantie iets retour stuurt je de (hoge) verzendkosten zelf moet betalen (staat wel netjes in hun voorwaarden).
Ciao,
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
-
- Pro Biker
- Berichten: 1126
- Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
- Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
- Contacteer:
Ik krijg de nieuwsbrief wel, maar kan niets meer bestellen. Als ik in wil loggen krijg ik steeds de melding "vul een geldig emailadres in",terwijl dit hetzelfde emailadres is waar de nieuwsbrief ook heen gaat. In het verleden wel spullen kunnen bestellen. Op een mailtje met de vraag hoe dit op te lossen heb ik geen reactie gekregen.KevinBel schreef:Ik heb nu al 5x geprobeerd mij aan te melden voor de nieuwsbrief, maar ik krijg het niet voor elkaar.
2 verschillende emails geprobeerd, via de site daar links, via mijn account, niks helpt, ik krijg nog steeds geen nieuwsbrief. Anderen hier ook last van?
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;
Hey ho, let's go!
Hey ho, let's go!
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 5243
- Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
- Mijn mountainbike: wil naar buiten
De site RCZshop.nl werkt idd niet (meer) goed.
De oplossing die ze gaven is:
Maybe, you can pass by the following link: http://www.rczbikeshop.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
But be careful, you'll pay two times the VAT (because it's not the right store, our system is quite complicated). We can refund you one VAT once the order leaves the installations, so you'll have the normal price.
Best regards,
Na ontvangst van de verzendbevestiging kreeg ik netjes een mail met de bevestiging van de terugbetaling van de BTW (wel even van te voren mailtje sturen dat je via deze site besteld hebt en dus dubbel BTW betaald hebt).
Ciao,
Jan
De oplossing die ze gaven is:
Maybe, you can pass by the following link: http://www.rczbikeshop.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
But be careful, you'll pay two times the VAT (because it's not the right store, our system is quite complicated). We can refund you one VAT once the order leaves the installations, so you'll have the normal price.
Best regards,
Na ontvangst van de verzendbevestiging kreeg ik netjes een mail met de bevestiging van de terugbetaling van de BTW (wel even van te voren mailtje sturen dat je via deze site besteld hebt en dus dubbel BTW betaald hebt).
Ciao,
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
- KevinBel
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 1800
- Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
- Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3
http://www.rczbikeshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false; doet het al heel lang niet meer bij mij. Ik gebruik gewoon http://www.rczbikeshop.com/nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Via daar betaal je toch niet dubbel btw? Want bij de .com staat er bijv een Marzocchi 350 R voor €257.39 en bij de .com/nl is dat €219,99.
En volgens mij is dat met alles.
Via daar betaal je toch niet dubbel btw? Want bij de .com staat er bijv een Marzocchi 350 R voor €257.39 en bij de .com/nl is dat €219,99.
En volgens mij is dat met alles.
- KevinBel
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 1800
- Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
- Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3
Intussen met een mailtje van de week me kunnen abonneren op de nieuwsbrief.
Van de week getwijfelt om de DT Swiss XMC1200 te bestellen, dus ik was te laat.
Toen die vanavond weer terug in de aanbieding was gelijk bestelt.
Binnenkort dus hopelijk Carbon proberen Ben benieuwd
Van de week getwijfelt om de DT Swiss XMC1200 te bestellen, dus ik was te laat.
Toen die vanavond weer terug in de aanbieding was gelijk bestelt.
Binnenkort dus hopelijk Carbon proberen Ben benieuwd
-
- Moderator
- Berichten: 16789
- Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
- Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
- Contacteer:
Het blijft toch een ballentent...
Vanmiddag wilde ik een Ergon rugzak bestellen, met kortingscode voor een prima prijsje. Ingelogd op mijn account, in winkelwagentje gemikt, afrekenen. Apart, ik kan geen Nederland kiezen bij het verzendadres? Oh, ik zit in een verkeerde regio. Nouja, de NL-vlag aangeklikt en dat was opgelost (wel vreemd dat ik na inloggen daar niet vanzelf uitkwam).
Vervolgens zie je de stappen van het bestelproces onder elkaar staan, waaronder (na het kiezen van de betaalmethode) de optie om een kortingscode in te voeren. Alleen... nadat ik als betaalmethode Paypal had gekozen werd ik meteen doorgesluisd naar Paypal. Voor het volle bedrag
Na de betaling kom je terug op de RCZ site, maar geen mogelijkheid meer om de kortingscode in te voeren!
Dus zonder dat ik het eigenlijk wil heb ik het volle bedrag betaald. Uiteraard meteen een mail erachteraan gestuurd, op dit moment nog geen antwoord. Ik heb al eens eerder iets vergelijkbaars meegemaakt, toen kreeg ik alsnog de korting in de vorm van loyalty points, maar die kun je pas bij een volgende bestelling inwisselen. Een refund is een stuk klantvriendelijker imo.
Achteraf had ik dus beter niet met Paypal kunnen betalen (dan komt volgens mij namelijk wel de optie voorbij om een kortingscode in te voeren), maar ik betaal het liefst wèl met PP...
Allemaal geen wereldramp, maar echt klantvriendelijk vind ik het niet. Zeker als ze de korting in de vorm van punten geven ipv gewoon een refund.
Over de nieuwsbrieven: in mijn account staat dat ik nergens op geabonneerd ben, maar ik krijg er toch echt (minstens...) twee per dag
Het is dat de prijzen af en toe te laag zijn om te laten schieten maar anders weet ik wel betere (web)shops.
Vanmiddag wilde ik een Ergon rugzak bestellen, met kortingscode voor een prima prijsje. Ingelogd op mijn account, in winkelwagentje gemikt, afrekenen. Apart, ik kan geen Nederland kiezen bij het verzendadres? Oh, ik zit in een verkeerde regio. Nouja, de NL-vlag aangeklikt en dat was opgelost (wel vreemd dat ik na inloggen daar niet vanzelf uitkwam).
Vervolgens zie je de stappen van het bestelproces onder elkaar staan, waaronder (na het kiezen van de betaalmethode) de optie om een kortingscode in te voeren. Alleen... nadat ik als betaalmethode Paypal had gekozen werd ik meteen doorgesluisd naar Paypal. Voor het volle bedrag
Na de betaling kom je terug op de RCZ site, maar geen mogelijkheid meer om de kortingscode in te voeren!
Dus zonder dat ik het eigenlijk wil heb ik het volle bedrag betaald. Uiteraard meteen een mail erachteraan gestuurd, op dit moment nog geen antwoord. Ik heb al eens eerder iets vergelijkbaars meegemaakt, toen kreeg ik alsnog de korting in de vorm van loyalty points, maar die kun je pas bij een volgende bestelling inwisselen. Een refund is een stuk klantvriendelijker imo.
Achteraf had ik dus beter niet met Paypal kunnen betalen (dan komt volgens mij namelijk wel de optie voorbij om een kortingscode in te voeren), maar ik betaal het liefst wèl met PP...
Allemaal geen wereldramp, maar echt klantvriendelijk vind ik het niet. Zeker als ze de korting in de vorm van punten geven ipv gewoon een refund.
Over de nieuwsbrieven: in mijn account staat dat ik nergens op geabonneerd ben, maar ik krijg er toch echt (minstens...) twee per dag
Het is dat de prijzen af en toe te laag zijn om te laten schieten maar anders weet ik wel betere (web)shops.
DONEER JE OOK?
"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you" - Ten Years After
"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you" - Ten Years After