Strava

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7363
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

File-sharing, email, ...?

Als je een beetje zoekt kun je vinden hoe je GPX van eenderwelke activiteit op Strava kunt downloaden zonder een premium account te hebben... Normaal is het 'https://www.strava.com/activities/xxx/export_gpx' met xxx de code van je activiteit maar dat werkt niet wanneer het niet je eigen activiteit betreft.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Voor de liefhebber weer een leuk speeltje op basis van Stravadata. Tja, zo'n enorme bak met gegevens is een hoop mogelijk.
Via http://stravastats.com/ kan je je Strava account koppelen en is het afhankelijk van het aantal ritten hoe lang het duurt voordat alles geladen is. Na 12 uur was de site nog steeds bezig, maar uiteindelijk kwam het goed.
Resultaat bij mij is deze http://stravastats.com/share/d7efcb64c8 ... ad3355de#/
Nu is het bij openen alleen kwestie van bijwerken en duurt niet lang.
Afbeelding
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
markpatat
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 16 september 2002, 22:43
Mijn mountainbike: Cube Reaction RX 2010
Contacteer:

Je kon toch al je persoonlike heatmap in strava aanmaken?
Hier staat niets.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

markpatat schreef:Je kon toch al je persoonlike heatmap in strava aanmaken?
idd. Wat is het verschil met de heatmap?
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

bert l. schreef:
markpatat schreef:Je kon toch al je persoonlike heatmap in strava aanmaken?
idd. Wat is het verschil met de heatmap?
Ik denk niets. Alleen bij Strava beschikbaar bij premium en via deze ook via de gratis versie van Strava.
In deze tool de foto's wel grappig en statistics. Maar vooral niet meer of minder dan een leuk speeltje, maar dat is Strava toch ook. :wink:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Teixido
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 3 oktober 2011, 21:58

Dank voor de tip. Één reden minder om nog voor m'n Strava premium account te betalen... Vind de Heatmap toch wel een van de leuke dingetjes.

Fred (mtb-sport) schreef:Voor de liefhebber weer een leuk speeltje op basis van Stravadata. Tja, zo'n enorme bak met gegevens is een hoop mogelijk.
Via http://stravastats.com/ kan je je Strava account koppelen en is het afhankelijk van het aantal ritten hoe lang het duurt voordat alles geladen is. Na 12 uur was de site nog steeds bezig, maar uiteindelijk kwam het goed.
Resultaat bij mij is deze http://stravastats.com/share/d7efcb64c8 ... ad3355de#/
Nu is het bij openen alleen kwestie van bijwerken en duurt niet lang.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Teixido schreef:Dank voor de tip. Één reden minder om nog voor m'n Strava premium account te betalen... Vind de Heatmap toch wel een van de leuke dingetjes.
Premium vind ik te weinig extra bieden tov de gratis variant. Heb 1 maand proef gehad en vond filter op leeftijd wel leuke toevoeging (goed voor ego...). Maar verder weinig spannend.
Heb wel een betaalde versie van Veloviewer, dat zijn geld 10 euro per jaar meer dan waard.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Macpele
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 29 mei 2015, 20:54

+1 voor Veloviewer.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

In de categorie "deze is ook aardig" de volgende:
De grootste misser van Strava mbt volgorde ritten van anderen kan je via de "Velo Viewer Strava plugin" in Google Chrome oplossen https://chrome.google.com/webstore/deta ... lnfcpkgbno

Afbeelding
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
nomad030
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 859
Lid geworden op: wo 16 augustus 2006, 16:07
Mijn mountainbike: Fatmodul SX01

Is er ook zo'n plugin om alle fitness-, spinning- en Zwiftactiviteiten eruit te filteren?
Er zijn vele paden naar de top van de berg, maar het uitzicht is altijd hetzelfde.
markpatat
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 16 september 2002, 22:43
Mijn mountainbike: Cube Reaction RX 2010
Contacteer:

En alle woon-werkritten plus alle ritten op de racefiets? :-q
Hier staat niets.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

nomad030 schreef:Is er ook zo'n plugin om alle fitness-, spinning- en Zwiftactiviteiten eruit te filteren?
Nee, die is er niet voor zover ik weet.
Met Veloviewer kan je wel "spelen" met je eigen data, maar niet met de algemene data van anderen.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1392
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

@nomad030: Je kan bij strava per activiteit een andere "fiets" of gear aangegeven en dan kun je bij veloviewer per gear of combi van gears een overzicht maken van gemaakte afstanden en dergelijke. Of dat overzicht binnen Strava ook kan weet ik niet, maar dan zal het in ieder geval een Premium optie zijn.
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
nomad030
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 859
Lid geworden op: wo 16 augustus 2006, 16:07
Mijn mountainbike: Fatmodul SX01

@deefdeef, dat wordt me wat te ingewikkeld. Ff digitaal afzien in de winter dan maar :D
Er zijn vele paden naar de top van de berg, maar het uitzicht is altijd hetzelfde.
julie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1277
Lid geworden op: vr 20 januari 2006, 12:58
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR, Canyon Torque

vraagje: kan je eigenlijk je account ook wissen?
Plaats reactie