YT jeffsy cf one 27

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

rubbâhnoppûh schreef:Je wilt dus eigenlijk:
rubbâhnoppûh schreef:... belachelijke lollykleuren ...
Dat weet ik nog niet. Ik vond gifgroen/zwart erg mooi, maar zeker niet teveel en zeker niet het hele frame in één kleur. Zwart als basis is prima :winkie:[/quote]

Matzwart met gifgroen is idd niets mis mee.
Mijn Genius710 heeft die kleurstelling.
Zou die mooi Jeffsy van jou ook niet misstaan. :winkie:
rubbâhnoppûh
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: do 30 mei 2013, 11:15
Mijn mountainbike: rijd heerlijk met kleine wielen

Dat weet ik nog niet. Ik vond gifgroen/zwart erg mooi, maar zeker niet teveel en zeker niet het hele frame in één kleur. Zwart als basis is prima :winkie:[/quote]

Matzwart met gifgroen is idd niets mis mee.
Mijn Genius710 heeft die kleurstelling.
Zou die mooi Jeffsy van jou ook niet misstaan. :winkie:[/quote]

Misschien ga ik hem wel customizen in de loop van de tijd, dat gifgroen spreekt me wel aan. Al moet ik zeggen dat ik het simpelzwart ook wel wat stealth vind hebben. Jij hebt een Scott genius, dat vind ik ook zon prachtige fiets, ben een groot fan van Scott! Heerlijke fietsen met zeer goede rijeigenschappen.
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

:-q :-q


http://p.vitalmx.com/photos/users/448/t ... plus40.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Voorbeeld plaatje van de mijne ter inspiratie. :-D
rubbâhnoppûh
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: do 30 mei 2013, 11:15
Mijn mountainbike: rijd heerlijk met kleine wielen

Jefro98 schreef::-q :-q


http://p.vitalmx.com/photos/users/448/t ... plus40.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Voorbeeld plaatje van de mijne ter inspiratie. :-D

Übergeile fiets man, daar rij je niet mee voor løl :-q
Scott heeft zijn zaken al jaren goed voor elkaar.
Ik fiets nog graag op de spark, die ondanks zijn 10kg praktisch onverwoestbaar is. Heb er zelfs nog een gaatje in geboord voor een dropperpost kabel. Iedereen zei dat het niet kon, maar heb het lekker toch gedaan en hij blijft gewoon heel :lol:
rubbâhnoppûh
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: do 30 mei 2013, 11:15
Mijn mountainbike: rijd heerlijk met kleine wielen

Even een update: de raceface dropper bleek in het terrein te hoog te zijn. Elke keer nadat deze volledig was uitgeschoven, voelde ik dat mijn benen overstrekt waren. Dit is gedeeltelijk op te lossen door een kortere dropper te monteren, maar dan zakt ie niet zover meer in.
Aangezien ik niet wilde wisselen van dropper, heb ik besloten om het binnenwerk aan te passen zodat ie nu ipv 150mm 135mm uit schuift.
Was onbekend terrein, maar de operatie is gelukt. Een stukje pvc buis in het binnenwerk zorgt er nu voor dat ie zich niet volledig kan strekken.
:-q
Plaats reactie