14-10-2017 Bergen op Zoom Mellowbikers Nightride

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Gebruikersavatar
nutkees
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 19 juni 2009, 22:48
Mijn mountainbike: Gary Fisher

Wij wilde 2 ronden doen, maar tijdens het 2de rondje waren en volgens mij een paar route pijlen weg gehaald. Was geen touw meer aan vast te knopen en ook een paar andere groepen zijn daardoor eerder gestopt, waaronder wij ook. Wel erg jammer, maar niet veel aan te doen.

Had wel het idee dat het echt veeeeeeel rustiger was dan voorgaande jaren.
leov
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: za 28 juni 2008, 21:55
Mijn mountainbike: 26 HT en 26 Fully
Contacteer:

Leuk, dit geeft ons weer inzicht.Kom maar op met meer info.

Zelfde aantal plaatsen verkocht, dus of minder mensen 2 rondjes, of iedereen lekker gespreid, of minder zwart rijders :)
Weet wel dat er steeds mensen bleven inschrijven ook na 20.00 gingen er nog een heel aantal van start.
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1461
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Ik heb als één van de laatsten over de sectie vanaf de pauzeplaats gefietst en daar waren geen pijlen weg hoor. En in het commerciële kan ik me ook niet helemaal vinden.
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
Gebruikersavatar
VanBiLL.com
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 13:53
Mijn mountainbike: '15 Rose Mr Big 3 29er - '17 Speci Epic FSR Pro Carbon WC - '21 Speci Turbo Levo Expert Carbon AXS

Ook 2 rondjes gereden. Commercieel, nee, zeer zeker niet. Ludiek met een thema, zeker! Direct om 19u weggereden en overal als eerste en ook als eerste de 2e ronde. Wij hebben nergens-nie geen pijltjes gemist. Parcours dit jaar was wel iets lastiger met het losse zand op de heide/in donker en ook nog eens met de special effects (mist). Vorig jaar kwam ik gemakkelijk met 22k/gem rond, dit jaar bleef te teller bij zo'n 20k/gem steken.

Jammer dat de Mellowbikers zo beperkt zijn tot een klein stukje bos maar een leuk rondje weten ze er elke keer wel uit te toveren :-) Bevoorrading was btw ook dik voor elkaar, lof!
Met vlagen ben ik briljant, alleen nu is het windstil...
Wordt bloed(plasma)donor en meld je NU aan bij Sanquin!!!!
Gebruikersavatar
nutkees
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 19 juni 2009, 22:48
Mijn mountainbike: Gary Fisher

Pijlen weg of niet, maar om 1 of andere reden waren wij niet meer in staat de juist route te vinden c.q. te volgen. Waren best wat mensen die er ook niet meer uitkwamen. Wellicht dat sommige delen te dicht op elkaar lagen.

stukje open met mul zand was best onduidelijk, daar als je aankomt je direct doorsteekt, maar als je een beetje links hield kwam je ook op een verkeerd stuk van het parcour weer uit, omdat je eigenlijk rechts moest aanhouden. Was soms wat lastig te zien, maar evengoed prima vermaakt! Zou wel lekker zijn als de mensen die avond voor het drinken nog even konden douchen.... die lucht.... :-)
Gebruikersavatar
petter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 373
Lid geworden op: vr 23 september 2011, 23:35
Mijn mountainbike: Trek Farley 5/Canyon Spectral CF7 ASX

VanBiLL.com schreef:Parcours dit jaar was wel iets lastiger met het losse zand op de heide/in donker en ook nog eens met de special effects (mist).
Denk dat het parcours is gemaakt door een aantal Mellowbikers met een Fatbike in de schuur. Ik heb nergens problemen gehad met het losse zand met de 4.7 Barbegazzi's, was gewoon fun.
De witte wieven (mist) zorgde inderdaad voor mooie, soms spookachtige taferelen.

Ook ik ben ergens tegen het einde fout gereden, waarschijnlijk omdat er toch op bepaalde stukken veel bordjes hingen, maar heb me desondanks prima vermaakt.
Change your skills, not the trails :-q / Grenspark Trail Builders
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1461
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Fatbikes....Neee joh
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
Johnny D
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 493
Lid geworden op: ma 10 mei 2004, 20:15
Mijn mountainbike: Santa Cruz 5010, Santa Cruz Tallboy

VanBiLL.com schreef:Parcours dit jaar was wel iets lastiger met het losse zand op de heide/in donker en ook nog eens met de special effects (mist).
Is goed voor de techniek :-q :-q Heb er idd veel zien 'stuntelen'
Always ride with a smile!!!!!!
Condal
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 319
Lid geworden op: wo 27 februari 2013, 00:16

Het commerciële gaat puur over de locatie. Dit gevoel had ik niet voor de verbouwing.
leov
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: za 28 juni 2008, 21:55
Mijn mountainbike: 26 HT en 26 Fully
Contacteer:

Dank Condal, oude gebouw was wel knusser.

Nutkees, bedankt, open stuk iets te onoverzichtelijk, wordt overdag uitgezet, en snachts is het toch weer anders.

Oh en ik hoop dat het vandalisme dat heeft plaatsgevonden in de stayokay niet van een mtber kwam.
Kan ook iemand anders geweest zijn, maar was niet leuk voor onschuldig gezin.
Connie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 414
Lid geworden op: ma 8 maart 2010, 14:42
Contacteer:

patje s schreef:Waar vinden we de foto´s van de rit?
Hoi, ik ben op jacht geweest om materiaal te schieten voor in het Fietssport Magazine, dus met een beetje mazzel kun je jezelf terug vinden op de centerfold :wink:

Het was in ieder geval een flinke uitdaging, want het was knap donker in het bos. Gelukkig hoorden we in eerste instantie wel de doedelzakkers nog, maar toen die ook stopten vond ik het toch vrij creepy. Ik kan me wel voorstellen dat mensen het rustig vonden op het parcours, want het leek erop dat er heel gespreid gestart werd en met een maximum van 250 deelnemers is het dan dus best rustig.

Groetjes,
Connie
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1461
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Kunnen de niet gebruikte foto's niet via oypo gedownload worden?
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

Komt er dit jaar weer een nieuwe editie?
Johnny D
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 493
Lid geworden op: ma 10 mei 2004, 20:15
Mijn mountainbike: Santa Cruz 5010, Santa Cruz Tallboy

Ben ook benieuwd!!! Wil weer graag...
Always ride with a smile!!!!!!
Gebruikersavatar
timofietst
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 11 oktober 2013, 09:51
Contacteer:

Helaas gaat de Nightride dit jaar niet door, hier lees je meer: http://www.mellowbikers.nl/mellowbikers-nightride-2018/" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten,

Timo


Surly Karate Monkey 27.5+
http://www.mellowbikers.nl
Plaats reactie