14-10-2017 Wekerom - Goudsbergtocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 303
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

Thierry le Brun schreef: zal een latertje worden. eerst voetbal, dan als een speer op de fiets ri Wekerom en wrs strak half 11 daar aankomen..
moet ik met m'n gebrekkige techniek heel die meute mtb-ers zien in te halen. en dan maar hopen dat ik geen ruzie krijg onderweg... :wink:
Haha! Niet alle wielrenners hebben een gebrekkige techniek... Dat heb ik overigens ook niet gezegd :wink: Het valt alleen regelmatig op; te harde banden, in het zadel blijven in afdalingen of over boomwortels enz. Je kent het wel... En ook dat zijn echt niet alleen wielrenners die in het najaar het bos weer in gaan :-q

In elk geval veel plezier!
Trapperd
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 636
Lid geworden op: vr 3 juni 2005, 01:16
Mijn mountainbike: Fuel EX 9.9 / Ventana El Comandante 29er
Contacteer:

Blijft een hele mooie tocht! Heb weer genoten.
Ik rij door zon en door regen
Je komt me oOOoooOOooveral tegen
Erik89
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: do 31 maart 2011, 09:30
Mijn mountainbike: Top Fuel
Contacteer:

Hier ook genoten! Wielrenners of mtb-ers met een gebrek aan techniek helaas hoopjes tegen gekomen. Volgas op de rechte stukken, inhalen is dan bijna onmogelijk en zodra er wat bochtjes komen staan ze bijna stil. Maar goed, prachtig weer en een prachtig rondje :)
Bikerrinie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: za 19 november 2011, 19:00
Mijn mountainbike: Wilier sollitario (in Rust) Trek Superfly FL8

Goed te horen dat jullie genoten hebben! Iedereen die geweest is: BEDANKT!
Iedereen die afwezig was: Jullie hebben weer wat gemist!
Wij van de organisatie WV. Tour de Force, hebben genoten van jullie aanwezigheid!
Bikerrinie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: za 19 november 2011, 19:00
Mijn mountainbike: Wilier sollitario (in Rust) Trek Superfly FL8

jwolfkamp schreef:
Thierry le Brun schreef: zal een latertje worden. eerst voetbal, dan als een speer op de fiets ri Wekerom en wrs strak half 11 daar aankomen..
moet ik met m'n gebrekkige techniek heel die meute mtb-ers zien in te halen. en dan maar hopen dat ik geen ruzie krijg onderweg... :wink:
Haha! Niet alle wielrenners hebben een gebrekkige techniek... Dat heb ik overigens ook niet gezegd :wink: Het valt alleen regelmatig op; te harde banden, in het zadel blijven in afdalingen of over boomwortels enz. Je kent het wel... En ook dat zijn echt niet alleen wielrenners die in het najaar het bos weer in gaan :-q

In elk geval veel plezier!
Ken er bij AXA ( en exAXA)ook wel paar die goed overweg kunnen met de crosser! Laat die er nou net aanwezig geweest zijn afgelopen zaterdag!
Thierry le Brun
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 27 december 2010, 16:32

Bikerrinie schreef:Goed te horen dat jullie genoten hebben! Iedereen die geweest is: BEDANKT!
Iedereen die afwezig was: Jullie hebben weer wat gemist!
Wij van de organisatie WV. Tour de Force, hebben genoten van jullie aanwezigheid!
en mooie foto's!
Afbeelding
Bikerrinie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: za 19 november 2011, 19:00
Mijn mountainbike: Wilier sollitario (in Rust) Trek Superfly FL8

Zeker mooi!
Meer foto´s op de site van WV Tour de Force
Plaats reactie