14-10-2017/15-10-2017 DJEENZ MTB-event Overloon

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Ruud67
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 5 december 2012, 21:56
Mijn mountainbike: Ghost ebs pro 29, Trek Top Fuel 9

Balen dat het zondag al is. Helaas net een zweepslag opgelopen. Gaat de tocht weer door het museum?
TonnyR
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: za 22 februari 2014, 17:46

Mooie tocht, goed uitgepeild en wat een heerlijke weertje om te biken, iemand een idee hoe het met de mpountainbiker gaat die met de ambulance mee moest?
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Zowel zaterdagavond als zondagochtend gereden.
De nightride was weer erg mooi en ondanks het duister toch nog heel wat bekende tegengekomen.
Apart dat ik herkend wordt aan "links voorbij" :lol: Groot gedeelte verder samen gereden.
Reserveaccu ook nog even uitgeleend vanaf de modderstroken naast het kanaaltje.
Nog moeten lachen om een asociale eikel die meende zonder iets te roepen even snel voor de bocht te moeten passeren. Hij knalde door een 40cm diepe modderpoel wat maar net goed ging.
Leverde mij ook wat spetters op maar het was het allemaal waard. Karma is a bitch.

Zondagochtend weer met mijn 6 jarige gereden. De 3e week achter elkaar (106km :o ).
Bij de start aangesproken door Focus29. Anoniem meefietsen kan dus blijkbaar niet. :tong
Het laatste stukje van de 35 vanaf t zoo-parc overgeslagen door wat tijdsgebrek om nog tijd te hebben voor een welverdiend ijsje.

Volgend jaar vwmb weer. :-q
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

TonnyR schreef:Mooie tocht, goed uitgepeild en wat een heerlijke weertje om te biken, iemand een idee hoe het met de mpountainbiker gaat die met de ambulance mee moest?
Hoorde bij de pauze dat er wat ribben en een sleutelbeen gebroken waren. Echt het fijne weet ik er niet van.
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Ik heb een hele mooie tocht gereden. De korte klimmetjes en afdalingen maken het tot een mooie rollercoaster. De vorige keer zat ik helemaal stuk na 60km maar dat was nu niet het geval. Blijkbaar toch beter geworden. Halverwege de tocht alleen de boel naar de knoppen gereden (ik kon wel door) en vol met mijn zaakje op de bovenbuis. Dat was minder leuk.

Volgend jaar ben ik er zeker weer bij. Hopelijk net zulks mooi weer. Oh en wat me opviel: het was helemaal niet druk, ook niet op de parkeerplaats.
belobiker
All rounder
All rounder
Berichten: 62
Lid geworden op: vr 12 december 2014, 11:24

Zaterdag weer de night ride gereden ,prima uitgezet pijlen waren redelijk zichtbaar .
Mooi na iedere pijl een herhaling lint ,
Het was niet zo erg druk ,ondanks dat alles perfect is georganiseerd bewaakte stalling en redelijk inschrijf geld .
hoop volgend jaar weer hier te kunnen rijden .
En inderdaad Bowiex veel bekende ,en bedankt voor de goede tip voor mijn lampje .
MTBPatrick
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 2 oktober 2016, 08:37
Mijn mountainbike: TREK Procaliber 9.7 2017

Gister de 60KM tocht gereden, inclusief heen en terug fietsen toch bijna 85km.

tocht was mooi, wel vond ik soms de fel oranje pijlen wat lastig te zien (maar dan zal wel aan mij liggen :lol: )
optonic
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: di 20 september 2011, 07:52
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 3 650B 2014

Bowiex schreef: Apart dat ik herkend wordt aan "links voorbij" :lol: Groot gedeelte verder samen gereden.
Tjsa, die stem van jou in combi met een spook...kon niet missen. ;-)
ut was gezellig en een leuke tocht
Focus29
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 15 september 2014, 22:05

Iedereen alvast bedankt voor de positieve reacties! We hebben naar mijn mening een mooi weekend neergezet met op de nightride ruim 180 deelnemers en de zondag tocht 550 deelnemers.

@TonnyR: De mountainbiker die met de ambulance mee moest heeft inderdaad 2 ribben en zijn sleutelbeen gebruiken, dat is nooit goed om te horen!

@Bowiex Altijd leuk om te zien wat er achter de naam zit! erg knap van de kleine man, dat ijsje had hij zeker verdiend!

@Jorden: Waar had je geparkeerd? Normaal begonnen we het parkeren bij het sportpark nu zijn we begonnen in de wei wat vroeger onze 2e parkeerplaats was.

Al met al een geslaagd weekend. Mochten jullie nog verbeterpunten hebben stuur me maar een PM'tje dan nemen we ze mee in de evaluatie!

Zodra de foto's online komen zal ik het plaatsen!
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Ik heb 2 dagen geleden al wat fotos gezien Focus29. Meen op de site van TKO
Focus29
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 15 september 2014, 22:05

Bowiex schreef:Ik heb 2 dagen geleden al wat fotos gezien Focus29. Meen op de site van TKO
https://www.fotoalbertoverloon.nl/foto- ... bike-tocht

Dat zullen deze zijn geweest :wink: ! Dit zijn alleen foto's van de nightbike van een andere fotograaf uit ons dorp. De andere foto's die ik bedoel zijn door onze "eigen" fotograaf gemaakt, deze zullen hopelijk eind deze week online komen :-q
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Ik heb het gevoel dat ik/we veel vaker zijn gefotografeerd dan dat ik/we erop staan.
Er waren hele opstellingen in het bos op de vaste route, maar die foto's staan hier niet tussen.
Eigenlijk wel jammer.
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Idd op 2 plaatsen bij de NR gefotografeerd en vind er 1 terug.
Focus29
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 15 september 2014, 22:05

reaction 67 schreef:Ik heb het gevoel dat ik/we veel vaker zijn gefotografeerd dan dat ik/we erop staan.
Er waren hele opstellingen in het bos op de vaste route, maar die foto's staan hier niet tussen.
Eigenlijk wel jammer.
Idd op 2 plaatsen bij de NR gefotografeerd en vind er 1 terug.
Niet getreurd, ik kreeg vandaag te horen dat te foto's online staan! Neem een kijkje op onze facebook pagina: https://www.facebook.com/toerkluboverloon/

Of je kunt voor de nightride:
https://myalbum.com/album/zmmpN6rzH5Uj
Zondagtocht:
https://myalbum.com/album/9t3NmnVrW0jX

Daar staan er een heel stuk meer op :-q Veel kijkplezier!
Plaats reactie