Canyon; Hoge kortingen op diverse componenten

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Xfries
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 531
Lid geworden op: za 8 december 2012, 15:03
Mijn mountainbike: Merida E one sixty Canyon Neuron 9.9 AL Stealth

Kijk net ff op de site van Canyon; blijkt dat ze een dikke sale hebben, niet alleen op de laatste 2017 fietsen maar ook op veel componenten.
Bijvoorbeeld XT M8000 crankset 11 sp voor maar 99 eurie ipv 230, en XT cassette 11sp voor maar 49 euro. Sla je slag als je onderdelen nodig hebt; alles rond de 50% of meer korting! :-q
Blender
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: di 26 juli 2016, 10:44

iemand ervaring met het retouneren van Canyon spulletjes die in de uitverkoop waren?

kan er niks van terug vinden op de site....
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Het heeft denk ik meer zin om Canyon zelf een bericht te sturen.
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Gewoon Canyon mailen, kan in het Nederlands naar: netherlands@canyon.com
modder zuigt!
Blender
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: di 26 juli 2016, 10:44

gaan we doen, bedankt!

wel vreemd dat ze er niks van op de site hebben staan... een coolblue bv blijft een toppppeRRRr :)
Gebruikersavatar
ivocare
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 717
Lid geworden op: ma 3 november 2014, 17:48

https://www.canyon.com/nl/service/enquiries/exchange/" onclick="window.open(this.href);return false;

heb ik ook gebruikt. Gewoon bij de gegevens van "je fiets" het je onderdeel invullen. Je krijgt per mail een retour formulier en binnen een week is het weer terug gestort.
Mark-ering
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: ma 30 september 2013, 12:53
Mijn mountainbike: Camber comp

Voor het eers wat besteld, maar dit is toch wel de makkelijkste, duidelijkste en snelste bestelling via internet wat ik tot nu toe heb meegemaakt. Hebben ze goed voor me kaar daar
One life, ride it!
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

In december bestelling gedaan bij canyon. Enkele dagen terug pas ontvangen. Vol enthousiasme mooie poc helm uitgepakt: mooie helm, zit lekker... Verpakking dus weggegooid.... Kom ik er net achter dat het een helm met een productiedatum uit 2014(!!) is. Had bij Canyon toch niet verwacht dat ze helmen van 4 jaar oud ouden verkopen.
Retourneren? Geen probleem volgens canyon, maar wel in originele verpakking... En laat die dus nu al in de prullenbak liggen, omdat ik vol enthousiasme was over de helm.

Dus wees gewaarschuwd: check de datum van de helm bij canyon. Vind het persoonlijk slechte zaak dat er helmen van 4 jaar oud worden verkocht. Kan me voorstellen dat niet alles uit hetzelfde jaar kan zijn, en zeker voor een aanbieding vind ik een helm van 2 jaar oud best acceptabel.

Heb nu de optie om de helm alsnog zonder verpakking te retourneren, maar via de chat kan er niet gegarandeerd worden dat het hoofdkantoor het artikel zonder originele verpakking accepteert.... Ik ben benieuwd.

Wel weer goede leerschool voor mezelf in ieder geval, dat eerst alles tot in detail gecheckt moet worden alvorens een verpakking weg te gooien....
punk86
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 328
Lid geworden op: di 12 maart 2013, 16:42

Als je enthousiast bent over de helm, wat maakt het dan uit dat ie in 2014 geproduceerd is? Als ie verder nieuw is.
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Ik zie ook het probleem niet zo. Het is niet dat ze de helm vier jaar lang in de zon hebben laten liggen ofzo
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Blender
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: di 26 juli 2016, 10:44

ik zou ook niet blij zijn met een 4 jaar oude helm. er zitten polymeren in en die verjaren dus liever eentje de max 1 jaar oud is. Maar het is ook hoeveel deze is afgeprijsd...!
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Ik heb een nieuwe helm gekocht omdat mijn oude alweer wat jaartjes oud is. Dan wil ik dus graag een helm die daadwerkelijk een heel stuk nieuwer is dan mijn oude helm, anders had ik die nog net zo goed kunnen blijven gebruiken.

Het gaat ook over een stukje transparantie. Prima als het een oude helm is, maar zet het er dan ook bij.
Robertdj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 445
Lid geworden op: vr 2 augustus 2013, 16:02
Mijn mountainbike: project12, Bird

Ligt het nou aan mij of is de website van Canyon compleet waardeloos?
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Wat bedoel je precies? Ik heb de website even bekeken en zowel op de PC als de tablet geen problemen.
modder zuigt!
Jordyyyy
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: za 28 december 2013, 15:48

Ik vind de site ook niet echt lekker werken. Je moet echt het navigatiemenu van de site zelf gebruiken anders gaat het mis.

Bij het accessoires/onderdelen gedeelte worden nieuwe pagina's steeds over elkaar geladen op de zelfde link.
Dus als je op vorige pagina duwt (in de browser of met een speciale muis knop als je die hebt) ga je meteen helemaal terug naar het allereerste menu (bij mij in ieder geval). Ook als ik op een item klik en ik dit wil openen in een nieuw tabblad wordt gewoon dezelfde pagina die ik al open had in het nieuwe tabblad geopend.
Plaats reactie