14-10-2017 Wekerom - Goudsbergtocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Erik89
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: do 31 maart 2011, 09:30
Mijn mountainbike: Top Fuel
Contacteer:

Zaterdag 14 oktober 2017 organiseert Wielervereniging Tour de Force in de bossen rondom Lunteren een mountainbiketocht.

Dit is één van de mooiste mountainbiketochten op de Veluwe. Elk element zit er wel in; klimmen, dalen en natuurlijk mooie singletracks. Ga de uitdaging aan met je vrienden, familie of collega’s en kom als eerste fietsend boven vanuit het beroemde “Zandgat”.

Startplaats

Café - Bar "Hent uut Zaand"
Vijfsprongweg 32 - 38
6733 JJ Wekerom.

Datum: Zaterdag 14 oktober 2017
Starttijden: Van 9.30 - 10.30 uur

Geen voorinschrijving !

Kosten

Leden NTFU: € 4,-
Niet leden : € 5,-

Scan en Go aanwezig!!
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

Is er wat meer info beschikbaar? Afstanden en zo?
The GIANT Men
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 790
Lid geworden op: di 30 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Giant NRS Composite 1 carbon
Contacteer:

klaast schreef:Is er wat meer info beschikbaar? Afstanden en zo?
30 en 45 km
http://wvtourdeforce.nl/evenementen/goudsbergtocht" onclick="window.open(this.href);return false;
Vonnie
All rounder
All rounder
Berichten: 77
Lid geworden op: wo 24 november 2010, 21:38
Mijn mountainbike: Koga X29-Runner(staat stil), Kona Unit SS(mag er soms uit),Trek Farley 9,8(moet altijd mee!)

Hele leuke tocht!! De moeite waard om naar wekerom te rijden.
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Ben ook van plan deze te rijden, de 45km en fiets er naartoe vanuit Ede om aan kilometers te komen! :wink:
HAAS-RENSWOUDE
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 225
Lid geworden op: ma 2 januari 2006, 14:33
Mijn mountainbike: Santa Cruz CC

Hij staat bij mij ook op de planning. Op het fietsje heen en weer vanuit Renswoude. En ik zie op buienrader dat het weer richting de zomer gaat zaterdag.
Dus zak maar zegge
Bikerrinie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: za 19 november 2011, 19:00
Mijn mountainbike: Wilier sollitario (in Rust) Trek Superfly FL8

Goed te horen dat jullie van plan zijn te komen!
Ik als bevooroordeeld route uitzetter, hoop dat we weer wat moois voor jullie kunnen uitzetten!
Denk dat er zeker weer wat verrassingen inzitten! Ondanks onze beperking op sommige delen van de route.
Trapperd
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 636
Lid geworden op: vr 3 juni 2005, 01:16
Mijn mountainbike: Fuel EX 9.9 / Ventana El Comandante 29er
Contacteer:

45km ben erbij, alleen nog even de fiets repareren anders moet ik met de 1speed. En dat zie ik niet zo zitten op de goudsberg :)
Ik rij door zon en door regen
Je komt me oOOoooOOooveral tegen
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

Van de partij! Ieder jaar weer een leuk en (als het bos droog ligt) snel rondje. Kijken of we deze nog een keer op wedstrijdtempo kunnen rijden zo aan het einde van het seizoen :roll:

En voor de kilometers maar heen en weer vanuit Veenendaal, anders is 45 km wel erg kort.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

jwolfkamp schreef: Kijken of we deze nog een keer op wedstrijdtempo kunnen rijden zo aan het einde van het seizoen :roll:
Dat gaat je wat mij betreft wel lukken.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1392
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Tsjibiti schreef:
jwolfkamp schreef: Kijken of we deze nog een keer op wedstrijdtempo kunnen rijden zo aan het einde van het seizoen :roll:
Dat gaat je wat mij betreft wel lukken.
Zolang je maar netjes inhaalt en waarschuwt van tevoren. :-q
Mijn ervaring van 2 jaar geleden is slecht, vooral door lomp inhalende, parcours afsnijdende jeugdrenners van een toerclub onder begeleiding van trainers. :~
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

deefdeef schreef:
Tsjibiti schreef: Dat gaat je wat mij betreft wel lukken.
Zolang je maar netjes inhaalt en waarschuwt van tevoren. :-q
Mijn ervaring van 2 jaar geleden is slecht, vooral door lomp inhalende, parcours afsnijdende jeugdrenners van een toerclub onder begeleiding van trainers. :~
Leven en laten leven wat mij betreft! Ik heb een hekel aan lompe acties, dus daar zul mij niet snel op betrappen. Om de routes op de Utrechtse Heuvelrug een beetje fatsoenlijk te kunnen rijden is netjes aangeven dat je in wilt halen en wachten tot je ruimte krijgt ook erg belangrijk. Kortom; dat zal geen probleem zijn.

Ik ben vooral benieuwd naar de hordes wielrenners, met veelal gebrekkige techniek die weer het bos in gaan. Het modderseizoen staat tenslotte weer op het punt van beginnen... :o Maar misschien hebben we geluk met het weer morgen en zoekt de grootste groep het asfalt nog een keer op. Tot morgen!
Thierry le Brun
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 27 december 2010, 16:32

jwolfkamp schreef: Ik ben vooral benieuwd naar de hordes wielrenners, met veelal gebrekkige techniek die weer het bos in gaan. Het modderseizoen staat tenslotte weer op het punt van beginnen... :o Maar misschien hebben we geluk met het weer morgen en zoekt de grootste groep het asfalt nog een keer op. Tot morgen!
Ik zal bellen als ik je in wil halen ( ja, ik heb een bel op mn CX...) :-q
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

Thierry le Brun schreef:
jwolfkamp schreef: Ik ben vooral benieuwd naar de hordes wielrenners, met veelal gebrekkige techniek die weer het bos in gaan. Het modderseizoen staat tenslotte weer op het punt van beginnen... :o Maar misschien hebben we geluk met het weer morgen en zoekt de grootste groep het asfalt nog een keer op. Tot morgen!
Ik zal bellen als ik je in wil halen ( ja, ik heb een bel op mn CX...) :-q
Heel goed! Ik zie je morgen :wink:
Thierry le Brun
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 27 december 2010, 16:32

jwolfkamp schreef:
Thierry le Brun schreef: Ik zal bellen als ik je in wil halen ( ja, ik heb een bel op mn CX...) :-q
Heel goed! Ik zie je morgen :wink:
zal een latertje worden. eerst voetbal, dan als een speer op de fiets ri Wekerom en wrs strak half 11 daar aankomen..
moet ik met m'n gebrekkige techniek heel die meute mtb-ers zien in te halen. en dan maar hopen dat ik geen ruzie krijg onderweg... :wink:
Plaats reactie