6 oktober 2017 12e(ambtenaren)toertocht OSS voor iedereen

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Gebruikersavatar
wpee
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: zo 16 maart 2014, 16:28
Mijn mountainbike: Cube - Stereo 120 SL 29" + Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 + Scott Tampico

Misschien t overwegen waard, werk met minder pijlen en gebruik wit poeder. Ik weet niet wat men in belgie met de tt gebruikt, meel? Is minder ophaal werk.
Gr. Wim
Nomu S10 PRO - OSMAND+ navigation
Cube - Stereo 120 SL 29"
Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 - 29"
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

wpee schreef:Misschien t overwegen waard, werk met minder pijlen en gebruik wit poeder. Ik weet niet wat men in belgie met de tt gebruikt, meel? Is minder ophaal werk.
Zo'n 25 jaar terug waren er wel tochen (o.a. Valkenswaard) waar dat met houtzaagsel deed. Zie dat nergens meer. Hoeft er niets te worden opgeruimd maar zal qua minder werk niet opwegen tegen het veel meer moeite met "uitzetten".
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
scalpel1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 176
Lid geworden op: do 10 december 2009, 18:11

Sommige mede bosgebruikers vinden het leuk om tt te verstoren.Poeder zaagsel etc is nog makkelijker te "saboteren"
Gebruikersavatar
Rembrandt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 165
Lid geworden op: do 12 augustus 2010, 11:12
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL 8.0 , Bulls Copperhead 3 2010

Vrijdag ochtend met ze 3en vertrokken vanuit Rotterdam richting Oss.
Daar aangekomen ingeschreven voor de 50km en op de fiets gestapt.
Perfect uigepijlde route, verkeersregelaars, rustplaatsen waren goed verzorgd, voorzieningen bij terugkomst ook helemaal top (afspuitplaats, bewaakte fietsenstalling, kantine met versnaperingen, kleedruimtes) en niet te vergeten een prachtige route!

Organisatie + alle anderen die dit mogelijk gemaakt hebben bedankt!
bertus 35
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 171
Lid geworden op: vr 11 november 2011, 18:30
Mijn mountainbike: Canyon Lux cf 7

kan ik de datum voor volgend jaar alweer in mijn agenda noteren
Mtb Renkum
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

bertus 35 schreef:kan ik de datum voor volgend jaar alweer in mijn agenda noteren
Aanstaande zondag 29 okt. herkansing voor wie hem gemist heeft of nagenoeg dezelfde route nog eens wil doen.
De "Hel van Berghem" verschilt alleen in de eerste en laatste paar km van de Ambtenarentocht en de langste afstand (70 km) ontbreekt. http://www.wtcberghem.nl/de-hel-van-berghem/" onclick="window.open(this.href);return false;
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Plaats reactie