route plannen met ridewithgps niet op wandelpaden?

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
janvangastel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 274
Lid geworden op: ma 1 mei 2017, 18:59
Mijn mountainbike: Huizen
Contacteer:

Vooruitlopend op mijn aanschaf van de Wahoo Element Bolt heb ik me aangemeld bij ridewithgps en heb geprobeerd een route te plannen. Ik kreeg het niet voor elkaar een route te plannen die niet uitsluitend over wegen gaat. Als ik op een wandelpad klik (in het Gooi mag je daarop MTB-en) wordt het punt niet op het pad, maar op een weg in de buurt gezet. Is dit de normale situatie, of zie ik een of andere optie over het hoofd?
Gebruikersavatar
janvangastel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 274
Lid geworden op: ma 1 mei 2017, 18:59
Mijn mountainbike: Huizen
Contacteer:

Ondertussen ontdekt dat je zelf lijntjes kunt trekken. Maar ik weet niet of de Bolt dan later ook turn-by-turn info zal geven. Ben benieuwd. Het valt me eigenlijk wel tegen van dat programma dat wandelpaden niet als paden herkent worden.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7363
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Kun je niet naar een 'wandelmode' switchen, waarbij ze wel herkend worden?
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
janvangastel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 274
Lid geworden op: ma 1 mei 2017, 18:59
Mijn mountainbike: Huizen
Contacteer:

Dat heb ik geprobeerd. Sommige wandelpaden doet het programma dan wel, maar de meeste niet.
Forestbiker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 12 oktober 2009, 21:05
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper

Wat heb je intussen ontdekt zodat je zelf lijntjes kunt trekken op wandelpaden? Heb hetzelfde probleem met dit programma.
Forestbiker
Gebruikersavatar
janvangastel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 274
Lid geworden op: ma 1 mei 2017, 18:59
Mijn mountainbike: Huizen
Contacteer:

Het is me wel gelukt om op alle wandelpaden die ik wilde lijnen te krijgen. Het is alweer een tijd geleden, maar voor zover ik me herinner heb ik de optie 'walking' en 'draw lines' gekozen.
Forestbiker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 12 oktober 2009, 21:05
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper

Komoot werkt hieraan, zij verwachten dit voorjaar deze functionaliteit gereed te heben. Zie http://help.komoot.de/forums/213895-ide ... -the-trail" onclick="window.open(this.href);return false;
Forestbiker
Plaats reactie