6 oktober 2017 12e(ambtenaren)toertocht OSS voor iedereen

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Gebruikersavatar
melkman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 14:11
Mijn mountainbike: Pilot

Hopen dat het nu een beetje droog blijft, dan ben ik morgen zeker aanwezig.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
scalpel1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 176
Lid geworden op: do 10 december 2009, 18:11

Routes zijn uitgepijld,als het nu niet teveel meer regent is het nog prima te doen
ilse1978
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 9 november 2015, 16:58

Tot morgen!
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1392
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Al weer ff terug en fris en fruitig achter de pc om nog ff wat te werken.

Heb de 70km gereden en was rond kwart voor 11 gestart.
Parcours lag er, ondanks de regen van de afgelopen dagen, erg goed bij. En toch weer paadjes gereden die ik niet ken of al weer vergeten was.

Tocht was weer goed uitgepijld en goed verzorgd.

Helaas hadden mijn benen na zo'n 60km het idee dat ze er al waren en de laatste 10km waren dan ook zwaar. Ik zou die ene korte hevige bui er de schuld van kunnen geven, die zorgde er voor dat het op het laatst toch nog een redelijk nat en glibberig parcours werd. Maar het zal helaas toch bij mij zelf liggen. :D
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
schultzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 283
Lid geworden op: wo 24 oktober 2007, 23:09

Tip: Alle paaltjes van de vaste routes eruit en langs deze route er weer in....zijn alle gemiste kansen opgelost
Gebruikersavatar
melkman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 14:11
Mijn mountainbike: Pilot

Vandaag ook de 50 km gedaan. Ondergrond was inderdaad nog goed te doen. Verzorging/uitpijling/bewaakte fietsenstalling allelmaal top geregeld, en zelfs nog ingehaald door Bart Brentjens op z'n gouden american eagle. Was weer een prima mtb-ochtend :-q
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
ilse1978
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 9 november 2015, 16:58

Mooie route gereden, weer veel nieuwe paadjes ontdekt! Veel mooier dan de vaste route op herperduin inderdaad!
Goed uitgepijlen en prima verzorgd!
De 70 gereden, en uiteindelijk met de aanrijkilometers 82 op de teller!
De laatste kilometers waren zwaar ;)
Volgend jaar weer!
Gebruikersavatar
wpee
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: zo 16 maart 2014, 16:28
Mijn mountainbike: Cube - Stereo 120 SL 29" + Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 + Scott Tampico

Speciale dank aan de SRV wagen, derde stop op de 70km, waar we tijdens de bui binnen mochten schuilen. Perfect geregeld! Ook goede gepijlde route, zelden zoveel pijlen gezien. Volgend jaar weer!
Gr. Wim
Nomu S10 PRO - OSMAND+ navigation
Cube - Stereo 120 SL 29"
Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 - 29"
BvR driver Leo
All rounder
All rounder
Berichten: 106
Lid geworden op: za 21 maart 2015, 16:11
Mijn mountainbike: Merida Big Seven XT-Edition

schultzz schreef:Tip: Alle paaltjes van de vaste routes eruit en langs deze route er weer in....zijn alle gemiste kansen opgelost
Mijn stem heb je! :-q
Hop hop, gas d'r op!! Gang is alles!! Vaak bende te bang!!
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

schultzz schreef:Tip: Alle paaltjes van de vaste routes eruit en langs deze route er weer in....zijn alle gemiste kansen opgelost
Alle paaltjes van de vaste routes eruit en er nergens weer in... , terug naar de situatie die al vele decennia uitstekend en veel minder belemmerend was..
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
schultzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 283
Lid geworden op: wo 24 oktober 2007, 23:09

Tsjibiti schreef:
schultzz schreef:Tip: Alle paaltjes van de vaste routes eruit en langs deze route er weer in....zijn alle gemiste kansen opgelost
Alle paaltjes van de vaste routes eruit en er nergens weer in... , terug naar de situatie die al vele decennia uitstekend en veel minder belemmerend was..
Dat zou de ideale situatie zijn maar dat gaat helaas nooit meer gebeuren met de groene lobby
scalpel1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 176
Lid geworden op: do 10 december 2009, 18:11

Vaste route zijn we nooit geen voorstander van geweest, echter toen deze er toch moest komen mocht alleen de buitenste schil van Maashorst/Herperduin gebruikt worden.
Ondanks weersvoorspellingen niet gunstig waren is het op de dag zelf op een buitje na droog gebleven en was het nog prima om te fietsen.
In grote getalen bent u toch nog op komen dagen en stellen we uw complimenten zeer op prijs.
Dit geeft ons weer de motivatie om er volgend jaar weer iets mooi van te maken.
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4658
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

En ik heb de route grotendeels nagefietst op zaterdag. Idd prachtige route. Vooral het eerste deel rond de rode route was erg leuk. Wel een paar keer moeten zoeken omdat de paden wel erg dicht bij elkaar lagen. Nog een handvol pijlen van de bomen getrokken. Hingen er nog best wat.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
scalpel1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 176
Lid geworden op: do 10 december 2009, 18:11

Thanks voor meenemen pijlen.In tegenstelling tot andere tt kunnen ze bij ons tot 14.00 uur starten.Dat houdt tevens in dat de laaste gedeeltes in bijna donker opgehaald moeten worden,dan wordt er wel eens een vergeten door de haast.We rijden hem daarom het weekend of doordeweeks na.Pijl ophalers zijn tevens de gehele dag de controleurs en zijn er s'avonds ook wel een beetje "klaar" mee.Is wel een punt dat we volgend jaar overwegen dit gaan vervroegen
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4658
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Geen probleem. Tot 14.00 wist ik niet. Had ik vrijdag middag nog kunnen gaan ook. Onthouden voor volgende keer!
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Plaats reactie