Mondraker Vantage | "Panama" >> 1x12

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Flow&Co
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 645
Lid geworden op: vr 2 juni 2017, 12:40
Mijn mountainbike: Neuron / Grail

Kleur checken in buitenlucht ofzo? ik weet het ook niet, ik zou er ook niet te lang mee wachten.
Maar hij zal wel weten wat hij doet toch.

Kleur komt iig met vlag en wimpel door de keuring, ben benieuwd hoe die dikke banden eruit gaan zien :bier:
Gebruikersavatar
Herman de Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 526
Lid geworden op: di 4 augustus 2015, 12:30
Mijn mountainbike: staal

Mooi hoor :-q maar ligt het aan mij of is het frame gewoon al afgelakt? (eerste foto) :P
'BUILT not Bought '
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

Nais!!!, en +1 Kermit , ik vindt dat er weinig fabrikanten zijn die eens wat anders durven dan stealth of mat :roll: ,maar dat zijn de meeste 1 heids worsten :lol:
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

lekker kleurtje!! ben benieuwd naar t eindresultaat :-q
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Dit had ik ff gemist...erg mooi, Merijn 8)
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Thnx allen!

@ Kermit: helemaal eens! Eén van de redenen waarom ik hieraan begonnen ben. :)
In november staan twee weken vakantie gepland (en een badkamer verbouwing :roll: ) hopelijk heb ik dan gelegenheid om alvast het 1 en ander erop te sleutelen. Alleen nog steeds op zoek naar een paar leuke naven...
zonoskar schreef:Maareh, wat ik niet snap, waarom leg je het frame op een vieze lap als er nog een blanke lak overheen moet? Zo moet je alles weer schoonmaken. Normaal spuit je dat in 1 ruk door.
Niet helemaal, voor zover mijn kennis gaat, kun je niet al blanke lak erover blazen als de kleurlak nog niet goed gedroogd is. En sowieso moest de kleurlaag eerst droog zijn om de stickers te plakken.
Ik vertrouw er in ieder geval op dat hij weet wat hij doet. Tweede generatie autospuiter en doet ook regelmatig speciale klusjes erbij, heeft bijvoorbeeld ook al diverse (F1) body's van RC auto's gespoten in o.a. RedBull livery. En als ik mijn neef goed genoeg ken, zal hij tussen de lagen door ook eerst voor alle zekerheid een controle hebben willen doen op eventuele 'foutjes', zoals druipers. Die zijn voordat er blanke lak over gaat nog weg te werken, daarna niet meer.
Herman de Biker schreef:Mooi hoor :-q maar ligt het aan mij of is het frame gewoon al afgelakt? (eerste foto) :P
Nu je het zegt begin ik ook te twijfelen... De stickers waren redelijk mat en op die foto glimmen ze toch al aardig. Ach, ik zie t vanzelf.. :-D


Overigens wel grappig om erbij te vertellen: het idee voor dit ontwerp is ontstaan nèt voordat ik de eerste foto's van de 2018 Mondrakers voorbij zag komen. En laat het nieuwe design daarvan nu toevallig best een beetje hierop lijken... :lol:
(in ieder geval het driehoekje aan de voorkant dan)
Afbeelding
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2199
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Als er nog stickers op moeten, moet de lak natuurlijk droog zijn. Maar op de binnen foto (waar de lak nog nat is?) lijken al letters mee gespoten te zijn, dus wat voor stickers komen er dan op :) Of zijn de foto's niet in chronologische volgorde? Dat zou het verklaren.

Erg fraai, dat wel.
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

zonoskar schreef:Of zijn de foto's niet in chronologische volgorde? Dat zou het verklaren..
Dat zou inderdaad ook best eens kunnen, heb ik niet gevraagd. :oops:
Het was mijn aanname dat de blanke lak nog moest, gezien de korte tijd tussen afleveren van het frame en de foto's. Had er in ieder geval niet op gerekend al zo snel foto's doorgestuurd te krijgen. :lol:
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Dat ding is al klaar maar je weet het zelf nog niet;)
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

LOL @ verloop draadje. Door andere forummembers erop gewezen worden dat je frame al in de blanke lak staat.

Daarbij kun je best in de avonduren een fiets opbouwen, niet wachten op vakantie joh dan moet je hem rijden :-q
Gebruikersavatar
Polozwei
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 20 maart 2013, 21:10

Gaaf Merijn!! Ben erg benieuwd hoe hij er straks uit ziet als hij helemaal opgebouwd is
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Kapitein Iglo schreef:Dat ding is al klaar maar je weet het zelf nog niet;)
Dat dus... :lol: "Ja, we hadden die week een gaatje in de planning, dus was er maar gelijk aan begonnen."

Vanmiddag moest ik voor m'n werk in de buurt zijn en heb het frame weer opgehaald. Helaas pas met donker weer thuis, dus de foto's zijn in kunstlicht genomen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lijkt erop dat ik dus inderdaad wat heb op te bouwen tijdens m'n vakantie. :winkie:
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op vr 25 augustus 2023, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Specialized19
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 27 januari 2012, 17:59

Heel mooi frame.
Zie dat de randen van het bracket ook mee gespoten zijn?
Dat moet je dan nog vlakken?
Ik loop daar nu tegenaan en na mijn vraag bij de lbs of zij dat kunnen: “Vormalige werknemer is er met die tool vandoor gegaan en omdat het ze zo weinig voorkomt hebben we geen nieuwe aangeschaft.” :roll:
Nu op zoek naar een andere...
Banana!
https://www.facebook.com/WildDukeBikePark" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.wilddukes.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

@Specialized19: Goeie..
De randen zijn inderdaad meegespoten. Kreeg DEZE link al doorgestuurd. Nu is dat nogal profi spul, maar denk dat ik daar zelf wel wat op kan verzinnen om het op zo'n manier schoon te "krabben". Alleen opletten dat ik dan niet gelijk de lak eromheen weer sloop. :roll:
Plaats reactie