Vulkan Bike Daun 09-09-2017

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Victor Valkhof
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: di 9 oktober 2007, 13:01
Mijn mountainbike: S-works stumpjumper

Heb hem ook gereden, viel al met al best mee. Ik heb me wel vermaakt, kon alleen niet de 4 uur en 45 minuten van vorig jaar evenaren door dit weer. Zondag groesbeek !! zin in
Bike: S-works Stumpjumper 29"
Gebruikersavatar
jeroentune
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 943
Lid geworden op: di 16 april 2013, 21:41
Mijn mountainbike: Sassenheim

Wij ook weer terug .. vorig jaar het warmste in 15 jaar , dit jaar het natste ! prachtig . ik heb me uitstekend vermaakt en was ondanks de zuigende modder met 4 uurtjes weer in het dorp terug .. heerlijk gereden, volgend jaar weer !
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

jeroentune schreef:Wij ook weer terug .. vorig jaar het warmste in 15 jaar , dit jaar het natste ! prachtig .
Sorry, maar de natste was de allereerste uitvoering van de Vulkanbike op 15 september 2001. Start was nog buiten het dorp bij een gymzaal. Vooraf 1 minuut stilte ivm 9/11 was indrukwekkend.
Daarna 2 ronden van 60 km en 3.000 hm. (helaas al vlot korter gemaakt). Ronde 2 was in survival modus (heel nat en krap 10 graden) en eenzame rit, want 2/3 vd deelnemers kon de verleiding niet weerstaan om na 1 ronde te stoppen.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Plaats reactie