Vulkan Bike Daun 09-09-2017

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Gebruikersavatar
jeroentune
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 943
Lid geworden op: di 16 april 2013, 21:41
Mijn mountainbike: Sassenheim

Ik ken de " normale " richting niet . vorig jaar voor het eerst. ik rij met n gezellige groep oranje Noordbikers die de eerste x rijden .

Ik rij overigens met rara en noni . speedking vind ik een beetje dun met mijn rijgedrag ...
bip bip2
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 22 december 2010, 15:21

Hopelijk valt de regen nog wat mee, ziet er niet best uit momenteel. : :(
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

20 mm per vierkante meter. Zwembandjes meenemen :-q
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Gebruikersavatar
jeroentune
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 943
Lid geworden op: di 16 april 2013, 21:41
Mijn mountainbike: Sassenheim

Ja echt he ! balen ! hoop maar dat het stiekem nog mee valt ........
Helmuth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 173
Lid geworden op: vr 9 oktober 2015, 16:31

Hoe is het parcours in de regen? Valt het daar dan mee met de blubber? Of is het veel klei-ondergrond en wordt het spekglad? Lees dat het technisch geen lastige marathon is, maar dat kan soms veranderen in de regen.
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

Vorig jaar de nodige steile klimmetjes over stukken grasveld. Dat zal geen pretje zijn als de verwachte hoeveelheid neerslag van vrijdag en zaterdag (ong. 30 mm) gaat vallen. Verder zal het inderdaad niet zo heel spannend zijn, op het laatste stuk over veel boomwortels na. Ik ga er dan wel vanuit dat de route (vrijwel) indentiek aan vorig jaar zal zijn.

In elk geval twijfel ik wel ernstig of ik ga starten nu in de voorspellingen zie...
TaurineR
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 400
Lid geworden op: zo 8 maart 2009, 00:46
Mijn mountainbike: C. FSi

rokl schreef:20 mm per vierkante meter. Zwembandjes meenemen :-q
Of op andere site Kijken? :roll: :roll:
https://www.yr.no/place/Germany/Rhinela ... /long.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Het blijft toch nog even afwachten....
bip bip2
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 22 december 2010, 15:21

TaurineR schreef:
rokl schreef:20 mm per vierkante meter. Zwembandjes meenemen :-q
Of op andere site Kijken? :roll: :roll:
https://www.yr.no/place/Germany/Rhinela ... /long.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Het blijft toch nog even afwachten....
ik hoop het met je mee, al houden zowat alle andere weersvoorspellingen het op regen voor de ganse dag.
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Zit wel nog beweging in de voorspellingen. Het lijkt erop dat het t/m vrijdag droog is. Dan wordt het nat, maar de voor mij beste voorspelling op de site van kachelmann staat nu ca 10 mm op zaterdag ochtend t/m ca 14:00. Dat is al minder dan gisteren :-q . Wel voorspellen alle weersmodellen neerslag op zaterdag, dat kom je ook niet vaak tegen.

Vandaag lag het parcours nog perfect bij hoorde ik van een locale die net vandaag het hele parcours was gereden.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1378
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Ach, zie het maar zo. Er valt meer regen naast je, dan op je.
simonovereem
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 179
Lid geworden op: za 24 juni 2006, 19:48
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon CF SLX RS-1, Cannondale F700, Scott Scale 10

En mocht iemand last-minute willen meerijden, ik heb nog een startbewijs over.
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

rokl schreef:Zit wel nog beweging in de voorspellingen. Het lijkt erop dat het t/m vrijdag droog is. Dan wordt het nat, maar de voor mij beste voorspelling op de site van kachelmann staat nu ca 10 mm op zaterdag ochtend t/m ca 14:00. Dat is al minder dan gisteren :-q . Wel voorspellen alle weersmodellen neerslag op zaterdag, dat kom je ook niet vaak tegen.

Vandaag lag het parcours nog perfect bij hoorde ik van een locale die net vandaag het hele parcours was gereden.
Ach ja, veel erger dan Nordenau kan bijna niet volgens mij. We gaan 't meemaken.
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Haha, kan ik helaas niet meepraten, want Nordenau heb ik op het laatste moment geschrapt. Nu toch alaangemeld en een hotelkamer geboekt. Dus maar gaan.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

rokl schreef:Haha, kan ik helaas niet meepraten, want Nordenau heb ik op het laatste moment geschrapt. Nu toch al aangemeld en een hotelkamer geboekt. Dus maar gaan.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Kane
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: zo 17 september 2006, 21:10

Present, had mooi startbewijs van Technisat gekregen......
Plaats reactie