www.wiggle.co.uk

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Nee, helaas kwam ik er pas achter dat ik die nodig had toen de bestelling al weg was... :(
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
JPx
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 16 augustus 2017, 14:41

Wiggle geeft nu een tientje korting op fietskleding voor nieuwe klanten met de kortingscode wiggle12. Min. besteding 60 euro.
Scottie2000
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 914
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 17:01
Mijn mountainbike: 2016 YT Jeffsy comp pro, 2017 Giant Fathom LTD, 2019 Giant Anthem 29er1

Kreeg na het plaatsen van een bestelling (van een voorraad) artikel de dag erna een bericht dat ze aan het upgraden waren. Hierbij was hun voorraad en webshop blijkbaar niet correct. Dus was mijn helm niet meer leverbaar. Een paar dagen later werd mijn geld teruggestort.

Persoonlijk vind ik dit een slechte zaak. Er waren al een aantal helmen uitverkocht en het leek erop dat ik mazzel had. Niet dus.
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Na verleid te zijn door de black friday deals van CRC toch maar even doorgezocht, dezelfde helm bleek bij Wiggle nog eens bijna 20 euro goedkoper te zijn. Besteld :)
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op ma 30 oktober 2023, 22:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Mnoo
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 13 april 2011, 20:40
Mijn mountainbike: heeft noppen

Mario070 schreef:Wiggle is :-q

De topic is UK maar NL bestaat ook :-D :-q
+1 :-q
Check: http://www.duchenneheroes.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

"Kan meteen verzonden worden" vertaalt zich naar "geschatte leverdatum 15 februari".

Wauw.

Nou ja, ik heb geen haast.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
MJV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 31 oktober 2016, 21:45

Kapitein Iglo schreef:"Kan meteen verzonden worden" vertaalt zich naar "geschatte leverdatum 15 februari".

Wauw.

Nou ja, ik heb geen haast.
Herkenbaar. Mijn ervaring is wel dat producten er doorgaans ruim voor de geschatte leverdatum zijn. Maar krijg soms wel het idee dat ze je bij Wiggle met die datums willen verleiden om voor de duurdere verzendoptie te kiezen.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Dat idee kreeg ik dus ook;).
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Ik heb gisteren ook een fietstas en een nieuwe xt shifter besteld. Had toevallig een kortingscode nog liggen. Beiden konden meteen verzonden worden. Uiteindelijk stond er: Leverdatum 14 februari. 1 week wachten dus. Ook hier geen haast
rubenv
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: do 26 augustus 2010, 10:08
Mijn mountainbike: santa cruz tallboy cc/ santa cruz nomad v4cc

Zaterdag 03/02 xtr 9000 pedalen besteld voor 95euro. Heb ze nergens goedkoper gevonden en verzending was gratis. Ook nog ongeveer 17euro korting met mijn strava premium account. Geschatte levering met gratis verzending was 12/02. Maar heb de pedalen vandaag 07/02 aangekregen. Had geen haast, maar toch altijd leuk als ze er zo snel zijn :-)

Heb dit ook pas ondekt, maar met strava premium heb je dus 1 keer per jaar 20dollar korting met een aankoop vanaf 100dollar ;-)
MJV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 31 oktober 2016, 21:45

Tevreden over Wiggle, minder over GLS. Al twee keer geen niet thuis bericht ontvangen, en vervolgens dan via de Internationale GLS site nummer voor Nederland op moeten zoeken, om er achter te komen dat het pakket al een paar dagen in hun distributiecentrum ligt... Vervolgens moet je dan eerst zelf aangeven waar het pakket heen mag (afhaalpunt).
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Ik herken dat van GLS. 2 weken terug een bestelling geplaatst met 3 artikelen. 1 werd geleverd voor de geplande datum. De andere 2 zouden dag erna komen. Mijn afleveradres is een winkel en ik kan zo naar buiten kijken en het gls busje zien stoppen. Na ongeveer 1 min gaat hij weer verder. Diezelfde dag komt er een mail van wiggle waarin staat dat gls niet mijn juiste adres heeft. Ik geef antwoord en leg het verhaal uit en dat mijn adres dezelfde is als de dag ervoor. Een dag later krijg ik mijn pakket wel.

Wiggle valt hierin niets kwalijk te nemen, service is goed. GLS doet blijkbaar wel eens raar.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Zo nu en dan echt goede aanbiedingen bij Wiggle. Sis Go enegry gels doos a 30 stuks voor 28,32 dat is de helft van waar ze bij andere winkels voor over de toonbank gaan.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Vork besteld en inmiddels binnen. Gaat niet zo snel en zag de levering ook opeens weer een stap terug gaan omdat er iets met de adressering niet duidelijk was. Blij met deze aanbieding en ach wat maakt het uit die paar dagen wachten in een mensenleven. :roll:
"This species has amused itself to death"
Plaats reactie