Gallahaantrail 16 september

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Plaats reactie
v_schultinge

Zijn er nog mensen die deze marathon gaan rijden? Wie heeft er ervaring met deze marathon?

Ik zit er zelf over na te denken. Moet het wel de week voorafgaand aan de marathon een beetje droog zijn. Heb geen zin in glibberen en glijden.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op wo 9 augustus 2023, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
v_schultinge

http://www.mtb-gallahaan-trail.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Afgelopen jaar gereden. Na 84 km gestopt omdat ik helemaal gesloopt was. Voor de eerste keer. Toen weinig deelnemers (50), en na 10 km al helemaal alleen onderweg. Vond dat vele stroken voor geen meter liepen, maar andere waren veel positiever over het parcours. Waar ik me nog goed aan herinner waren 2 verschrikkelijk stijle en lange klimmen, de eerste na ca 55 km en de tweede na ca 70 km. Ze zijn echt stijl en lijken niet te eindigen. Ik was vrijwel ontspannen aan de eerste begonnen, maar boven was ik helemaal kapot.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
v_schultinge

Thnx voor de info. Als ik heen ga, ga ik sowieso niet de lange afstand rijden. Ik pak de 75km denk ik en ik laat het sowieso afhangen van het weer. Een paar stukjes glibberen en glijden zoals in Zierenberg vind ik niet erg. Maar ik heb geen zin om te blubberen. Blijft hobby en geen beroep :D
Patje1977
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: di 28 april 2009, 13:29
Mijn mountainbike: Scott Scale
Contacteer:

Ik vond het 3 jaar geleden een fraaie marathon. Die steile klimmen weet ik me niet meer te herinneren, zal dus niet echt indruk op me hebben gemaakt. Dit jaar ga ik waarschijnlijk er weer een keer heen.

Heb nog een plekje vrij in de auto + app. in de buurt al vastgelegd. Indien iemand interesse heeft!? Omg. 's-Hertogenbosch :-q .
v_schultinge

Weersvoorspellingen zijn voorlopig nat voor de regio, de komende week.
Gebruikersavatar
alero
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: za 5 maart 2011, 18:49

Volgens mij zijn de weersverwachtingen weer wat bij gesteld in positieve zin.
v_schultinge

Laat het met de vooruitzichten toch maar even schieten. Misschien 1 oktober Langenberg.
Plaats reactie