World cup 2017

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2941
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

Deze klap had een stalen frame ook niet leuk gevonden, die dikke carbon frames breken ook niet zomaar hoor
Bird Aeris 9 blurple
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

de lachende derde schreef:
zeroground schreef:Ook even gekeken naar dat framebreekfilmpje, maar ik denk dat een alu of stalen frame ook onbruikbaar zouden worden. Stevige tik op de verkeerde plek.
Zou me niet verbazen als een stalen frame het wel gehouden zou hebben met misschien een klein deukje in de bovenbuis. Ik heb in mijn bmx periode vaak genoeg fietsen de ergste klappen zien maken op bijvoorbeeld een coping (dikke stalen buis op de hoek van een halfpipe) waarvan je ook zou denken dat het frame afgeschreven zou zijn.
Een BMX is daar ook wel voor ontworpen. Een stalen MTB zal dat een stuk minder leuk vinden.
Martinezz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 247
Lid geworden op: za 19 juli 2014, 18:00
Mijn mountainbike: Bianchi Methanol sx 29.5

Alles kan breken volgens mij had iemand dit jaar nog gepost dat z'n titanium frame was gescheurd.
Martinezz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 247
Lid geworden op: za 19 juli 2014, 18:00
Mijn mountainbike: Bianchi Methanol sx 29.5

Alles kan breken volgens mij had iemand dit jaar nog gepost dat z'n titanium frame was gescheurd.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8041
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Jurf schreef:En in de finale liep Minnaar zijn band eraf.
Gwin pakt de event win en overall titel.
Door bezoek kon ik niet live meekijken, maar terugkijken bij Redbull is meer als de moeite waard.
https://www.redbull.tv/live/AP-1PWUW938 ... soc-rbtvfb" onclick="window.open(this.href);return false;
Het was Minnaar zijn weekend duidelijk niet. Maar even goed weet ie de track af te maken :o
Plaats reactie