hartslaggevens Garmin Connect in Strava

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Dirky
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: vr 2 januari 2004, 19:10
Mijn mountainbike: Cube LTD PRO

Beste allemaal,


Na lang zoeken op het web graag jullie hulp.

Ik heb een Garmin Vivosmart HR waarmee ik hartslaggegevens opneem. Deze stuur ik naar de mobiele telefoon in het programma Garmin Connect.
Tevens gebruik ik Strava intensief.

Ik zou graag de hartslaggegevens van Garmin Connect naar Strava willen hebben, zodat ik kan zien o.a. kan zien wat de max en gemiddelde hartslag etc etc.

Ik heb Garmin Connect reeds gekoppeld aan Strava, zoals o.a. hier beschreven staat:
http://www.opfietsen.nl/garmin/garmin-s ... et-strava/" onclick="window.open(this.href);return false;

Echter; in Strava zie ik nergens hartslaggegevens, zelfs geen knopje voor hartslaggegevens.

Mijn vraag aan jullie is; hoe kan ik de hartslaggegevens in Strava zichtbaar krijgen?


Alvast bedankt voor jullie reactie!
Der_Rudi
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: di 21 juli 2015, 09:36
Mijn mountainbike: YT Jeffsy CF Pro 2019

Bedoel je dan de hartslaggegevens tijdens een (outdoor) activiteit/rit?
Dirky
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: vr 2 januari 2004, 19:10
Mijn mountainbike: Cube LTD PRO

Der_Rudi schreef:Bedoel je dan de hartslaggegevens tijdens een (outdoor) activiteit/rit?
Juist! De hartslag gegevens zijn al in Garmin Connect digitaal aanwezig, maar ik wil ze dus ook graag in Strava zien om mijn activiteiten o.a. aan de hartslaggegevens te kunnen analyseren.
Der_Rudi
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: di 21 juli 2015, 09:36
Mijn mountainbike: YT Jeffsy CF Pro 2019

Vreemd, want dat werkt hier prima met een Vivoactive HR.
Even voor de zekerheid, als je je activiteit opent in strava en op Analyse drukt is er helemaal geen Hartslag grafiek zichtbaar?
Dirky
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: vr 2 januari 2004, 19:10
Mijn mountainbike: Cube LTD PRO

Der_Rudi schreef:Vreemd, want dat werkt hier prima met een Vivoactive HR.
Even voor de zekerheid, als je je activiteit opent in strava en op Analyse drukt is er helemaal geen Hartslag grafiek zichtbaar?
Dat is inderdaad vreemd dan ja. Ik heb gezocht in de Strava app op de telefoon, maar de knop 'Analyse' kan ik nergens vinden. Zou het toe laten voegen van de hartslaggegevens niet automatisch moeten gaan eigenlijk? Ik ben toevallig tijdelijk gratis premium member in Strava, maar is dit noodzakelijk voor de hartslag?
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

Kijk eens op de website. Functionaliteit tussen de app en de site verschilt nogal bij Strava.
Vorsprung durch Pedantik.
Dirky
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: vr 2 januari 2004, 19:10
Mijn mountainbike: Cube LTD PRO

Ik heb de Strava website ook geprobeerd maar met mijn kennis kom ik er daar ook niet uit.
Marke
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1128
Lid geworden op: di 1 september 2009, 20:38

In je activiteit Een paar keer naar links vegen dan kom je op de andere paginas terecht.
Dirky
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: vr 2 januari 2004, 19:10
Mijn mountainbike: Cube LTD PRO

Marke schreef:In je activiteit Een paar keer naar links vegen dan kom je op de andere paginas terecht.
Mijn meeste linkse scherm is de volgende:
Afbeelding


Als ik hartslaggegevens wil zien in Strava zie ik dit:
Afbeelding

en

Afbeelding

Hoe krijg ik nu de hartslaggegevens van mijn Garmin Vivosmart HR in Strava? Dit zou toch via GarminConnect moeten lukken?
Der_Rudi
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: di 21 juli 2015, 09:36
Mijn mountainbike: YT Jeffsy CF Pro 2019

Dirky schreef: Hoe krijg ik nu de hartslaggegevens van mijn Garmin Vivosmart HR in Strava? Dit zou toch via GarminConnect moeten lukken?
Ja dat zou als het in Garmin connect is geregistreerd gewoon mee moeten komen bij het synchroniseren naar Strava.
De betreffende rit(ten) zijn dus ook gestart op je garmin, en daarna automatisch naar Strava gegaan? Het is niet zo dat je de rit ook handmatig via strava gestart hebt?
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

Als je Strava en GC eens ontkoppelt, en synchroniseert met Tapiriik?
Vorsprung durch Pedantik.
worstkaas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 527
Lid geworden op: wo 23 april 2014, 12:36
Mijn mountainbike: Canyon Lux 2019

Je moet even naar dat grafiek icoontje en niet hartslag icoontje
Hartslag icoontje is alleen voor de premium gebruikers.
Dirky
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: vr 2 januari 2004, 19:10
Mijn mountainbike: Cube LTD PRO

Der_Rudi schreef:
Dirky schreef: Hoe krijg ik nu de hartslaggegevens van mijn Garmin Vivosmart HR in Strava? Dit zou toch via GarminConnect moeten lukken?
Ja dat zou als het in Garmin connect is geregistreerd gewoon mee moeten komen bij het synchroniseren naar Strava.
De betreffende rit(ten) zijn dus ook gestart op je garmin, en daarna automatisch naar Strava gegaan? Het is niet zo dat je de rit ook handmatig via strava gestart hebt?
Fietsritten neem ik handmatig op met de app Strava. Ik heb mijn Vivosmart HR de gehele dag om en ik heb ik de Garmin Connect app ook niet gevonden hoe ik activiteiten kan opnemen.
Dirky
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: vr 2 januari 2004, 19:10
Mijn mountainbike: Cube LTD PRO

Alien schreef:Als je Strava en GC eens ontkoppelt, en synchroniseert met Tapiriik?
Dat ga ik nogmaals eens proberen. Ik heb Tapiriik al eens eerder getest, maar toen Strava en GC niet ontkoppelt.
Gebruikersavatar
ArjanR1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 287
Lid geworden op: wo 7 mei 2014, 01:45
Mijn mountainbike: Rose The Tusker - YT Industries JEFFSY 27 - Radon Jealous

Je hebt toch ook een betaald account nodig op Strava, voor hartslag ed.?
Plaats reactie