Kahler Asten Trail Marathon Nordenau 12 augustus

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
rundfunk rudi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 15 augustus 2007, 11:52
Mijn mountainbike: Ghost HTX lector (26-er0 en Scott scale Pro XX (29-er)

totnu toe nog droog, alles westerlijk erlangs gegaan
https://www.wetter-sauerland.de/livewet ... tistik.php#" onclick="window.open(this.href);return false;
Patje1977
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: di 28 april 2009, 13:29
Mijn mountainbike: Scott Scale
Contacteer:

Vandaag is wel alles erover gegaan! Geen mogelijkheid gehad tot droge verkenning, dus heb hem maar over over geslagen! Kan niet anders dan gigantische bagger morgen :)!
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Misschien heeft de een of ander nog wat aan een bericht van de organisatie, die ik gister avond kreeg: parcours is nat met plaatselijk modder, vanaf 12:00 wordt lichte regen verwacht.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Gebruikersavatar
joansom
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 15 april 2012, 08:41
Mijn mountainbike: Canyon

Hier ook een dns

Was al niet helemaal fit sinds gisteren, dus dan maakt die bak water de beslissing wel makkelijker.
Voor diegenen die er wel zijn: Succes!
Gebruikersavatar
hwpaints
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 14 maart 2010, 13:12
Mijn mountainbike: KATANA FS 24

nou het was nat de gehele rit regen, en bagger maar al bij al was het goed berijdbaar
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Het was een mooi rondje en het laag er eigenlijk gewoon snel bij. Niet heel veel echte blubber. Ik vond het echt verrassend hoe het erbij lag na 48u non stop regen. Deze wedstrijd verdient meer deelnemers. Prima organisatie, goede bewegwijzering,..voldoende posten enthousiaste vrijwilligers.
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

Helemaal mee eens! De marathon zit super in elkaar en verdient meer.

Ik zag van te voren best wel op tegen de wedstrijd met al die regen van de week er voor, en ook op de vrijdag daar al aangekomen en alleen maar regen gezien. Dus dat motiveerde niet echt. Maar het was inderdaad best wel goed berijdbaar. Het was wel oppassen geblazen in de afdalingen want de ogen zaten bij mij continu vol met modder (en ook een paar steentjes..). M'n bril was niet schoon te houden :(.

Maar onderweg viel het dus allemaal best mee en ik heb me zowaar heel goed vermaakt op de fiets! Geen enkel moment gehad van nou ben ik er al. Ging gewoon lekker en ook een mooie uitslag gereden (18e overall). Alleen dat schoonmaken naderhand was wat minder, maar ja ach.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

nversteege schreef:Helemaal mee eens! De marathon zit super in elkaar en verdient meer.

Ik zag van te voren best wel op tegen de wedstrijd met al die regen van de week er voor, en ook op de vrijdag daar al aangekomen en alleen maar regen gezien. Dus dat motiveerde niet echt. Maar het was inderdaad best wel goed berijdbaar. Het was wel oppassen geblazen in de afdalingen want de ogen zaten bij mij continu vol met modder (en ook een paar steentjes..). M'n bril was niet schoon te houden :(.

Maar onderweg viel het dus allemaal best mee en ik heb me zowaar heel goed vermaakt op de fiets! Geen enkel moment gehad van nou ben ik er al. Ging gewoon lekker en ook een mooie uitslag gereden (18e overall). Alleen dat schoonmaken naderhand was wat minder, maar ja ach.
zelfs het schoonmaken viel me mee :winkie:
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

Ja? Spatbordjes gebruikt? Ik niet .... was misschien wel handig geweest

Afbeelding
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

ja ik had een spatbordje maar dat helpt niet als je in het wiel zit he :) kleding was viezer dan de fiets. Ik zie er altijd tegenop met die modder maar altijd valt het weer mee en stiekem vond ik het eigelijk nog mooi ook hahaha
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

Krijgen we nog bonus SFORZ punten omdat wij zulke bikkels zijn geweest afgelopen weekend :P ?
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

nversteege schreef:Krijgen we nog bonus SFORZ punten omdat wij zulke bikkels zijn geweest afgelopen weekend :P ?
Nee want ik had een DNF :winkie:
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

Oh echt? Balen. Pech gehad? Ik heb eigenlijk maar verrassend weinig mensen langs de kant zien staan gezien de omstandigheden.
Plaats reactie