Het algemene Voorsteltopic voor (nieuwe) forumgebruikers

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Morsbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 8 augustus 2012, 09:24
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.7

Dice Oldskool schreef:
MartijndL schreef: En ik woon ook in het mooie Twente. :-D
:bier:

Kom er maar in Lars. :tong
Is druk met brouwen :bier:
Vaak bu-j te bange!

Mijn bike
Frankievenge
All rounder
All rounder
Berichten: 51
Lid geworden op: do 11 augustus 2016, 08:16
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel SI

Dice Oldskool schreef:
MartijndL schreef: En ik woon ook in het mooie Twente. :-D
:bier:

Kom er maar in Lars. :tong

Twente.... woorden schieten tekort!!
Steden als Rotterdam ed hebben slechts 1 mooi ding... de weg die naar Twente leidt.

En als iemand iets over brouwen wil weten?! Meld je dan in het mooie Albergen, met een eigen brouwerij! Speciaalbiergroothandel/winkel, speciaalbier café. En heel veeeeeel leuke leu!
:bier:
Gas op de lollie

Cannondale Scalpel SI Sram Eagle
Cannondale Systemsix Dura ace.
RemcoST
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 9 juni 2013, 20:49
Mijn mountainbike: Cube Reaction

Nu had ik mij hier ooit al eerder eens voorgesteld, maar vervolgens jaren stil geweest. Dus toch maar even opnieuw :-)

Remco, 28 en net van plan het biken toch weer op te pakken. Sinds gisteren staat er weer een fiets waar het ook mee kan en zou ik nu dus van start kunnen. Nu een 2e hands Cube Reaction staan, exacte type en jaar is mij helaas niet bekend. Hardtail XC model in ieder geval.

Nu dus weer forum lezen en vooral aan de slag gaan.
L0we
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 10 juli 2017, 07:47

Afbeelding

Ik doe ook mee, met een tweedehands Merida Matts TFS XT edition met SLX remmerij, verder XT afgemonteerd.

Jaren geleden heb ik best regelmatig gemountainbiked, maar dat heb ik een beetje laten versloffen. Voelt wel weer heerlijk om door het bos / over de hei te trappen. Afgelopen 10 dagen 4 stukjes gefietst, goed voor iets meer dan 100 kilometer.
Oscarito1908
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 7 september 2014, 12:11
Mijn mountainbike: Cube attention 29 Black/blue 2017

Hoi ik ben Maik, 32 jaar oud. Een aantal jaren geleden heb ik gebiked. Na wat fysieke tegenslagen is dat op de achtergrond geraakt.

Nu ik fysiek weer in orde ben heb ik een nieuwe MTB aangeschaft. Het betreft een cube attention 29" 2017

mvg Maik
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Welkom allen in de wondere wereld van te dikke mannen in strak lycra en übercoole mannen in baggy's. :winkie:
Reinoud87
All rounder
All rounder
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 12 juli 2017, 13:04

Hallo allemaal. Ik ben Reinoud, 29 lentes jong. Sinds Pinksteren ben ik in het bezit van een Cube Attention (goede fietskeuze Maik ;) ) Vanaf dat moment ook regelmatig op de fiets te vinden. Voornamelijk op Bergschenhoek, aangezien ik daar in de buurt woon.

Voordat ik m'n eigen fiets had kwam ik vaak niet verder dan een keer per jaar richting de Veluwe (Postbank) Nu erg veel zin om de diverse routes te gaan verkennen.
knrd
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: do 13 juli 2017, 21:12
Mijn mountainbike: is smerig!

Hallo allemaal. Ik ben Koen en kom uit Den Dungen.
MTB'en doe ik al enige tijd alleen dit jaar wel wat meer als voorheen.
Momenteel rij ik nog op een ongeveer 10 jaar oude Trek rond maar ik ben aan het kijken om deze te vervangen! :)

Tot op hede veel in mijn eigen buurt gefietst (Hooghei, Berlicum & Drunense Duinen) maar wil in de toekomst wel wat verder weg gaan.

Oja, ik fiets ook via Strava. Dus mochten jullie zin hebben om me te volgen: https://www.strava.com/athletes/18227507" onclick="window.open(this.href);return false; ;) (ik volg je ook terug hoor :P)
Kremer053
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 17 juli 2017, 20:39

Hallo allemaal, mijn naam is Ruben. Sport graag door te hardlopen, survivalen of te fietsen... onlangs een mountainbike aangeschaft en hier de eerste ritjes mee gemaakt en gisteren de MTB-route in Hellendoorn gedaan, geweldige ervaring. Hoop hier veel te kunnen leren en een leuke tijd te hebben :)
Laatst gewijzigd door Kremer053 op di 23 februari 2021, 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
userious
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 1 augustus 2017, 12:24

Hoi allemaal! Nieuw hier, Brabander en erg enthousiast over outdoor sports. 28 jaar en hopelijk vandaag of morgen mijn nieuwe MTB ophalen en dit weekend starten! :)
LarsG1984
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 11 augustus 2017, 07:10
Mijn mountainbike: Focus Whistler Pro 29'

Goedemorgen!

Sinds heden ochtend ook maar eens accountje aangemaakt ipv te lurken op dit forum.

Ik ben dus Lars, 32 jaar en woon in Ridderkerk. Ben sinds gister eigenlijk pas ingewijd op het parcours met 2 rondjes op Oostvoorne en daarvoor eigenlijk alleen op de weg gereden. Ik heb een Focus Whistler Pro 29'. Naast het rijden hou ik er ook van om een stukje te hardlopen.
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Dice Oldskool schreef:Welkom allen in de wondere wereld van te dikke mannen in strak lycra en übercoole mannen in baggy's. :winkie:
Dice vindt me übercool Afbeelding
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Iemand die "De gouden kooi" op zijn CV heeft staan zou zelfs in lycra nog cool zijn. :winkie:
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Dice Oldskool schreef:Iemand die "De gouden kooi" op zijn CV heeft staan zou zelfs in lycra nog cool zijn. :winkie:
:winkie:
SimonL
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: za 12 augustus 2017, 14:27

Hoi allemaal,

Na een aantal jaren bezig met een racefiets, hen ik besloten een MTB te kopen om toch van de Nederlandse bergen te genieten :) dus gisteren heb ik een Cannondale gekocht, en Nu klaar om een paar van de trails in de omgeving van Amstelveen (Spaarnwoude etc) te fietsen
Plaats reactie