bike-discount.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RonaldH76
All rounder
All rounder
Berichten: 130
Lid geworden op: di 23 september 2014, 21:37
Mijn mountainbike: Cube Limited Race 29"

Gisteravond wat besteld,morgen ochtend zal het wel binnenkomen.
Ik vergelijk veel met andere zaken,en elke keer toch weer bij hun besteld
-----__o
---_\ <,
--(_)/(_)
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Zondagavond een heel voordelige dropper, schijfremblokjes en nog wat spul besteld, gistermiddag bezorgd door DHL. Begon 'm gisteren wel even te knijpen dat het pakketje onderweg was blijven hangen, track & trace werd na dinsdagochtend niet meer bijgewerkt.

M'n eerste bestelling, maar zeker niet de laatste. De remblokjes zijn vergeleken met Mantel (bij mij om de hoek) bijna 50% goedkoper :o
modder zuigt!
gerzom
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: di 12 juli 2016, 15:39
Mijn mountainbike: BMC Fourstroke 02 XT, Radon ZR Team 8.0 29

Gisteren een workstand besteld, vandaag al geleverd met PDP, wow.
:-q

Vorige week mijn nieuwe fiets ook al keurig netjes geleverd met DHL, duurde wel iets langer dan dit (vrijdag besteld, woensdag in huis :wink: ), dus tot nu toe prima ervaring met deze shop!!
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Een doosje met vervangonderdeeltjes besteld voor de racer. Gisteren halverwege de middag ingevuld. Vandaag om 12.00 stond DPD voor de deur. Tuuttuut, uw spullen van Bike Discount zijn.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Ger964
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: za 19 januari 2013, 13:32

In januari van dit jaar oa een Conti Race King Protection besteld. Band recent gemonteerd. Band was licht onrond en niet lekdicht in combi met latex. Melding van klacht gemaakt bij bike-discount. Band kosteloos retour gestuurd en binnen een aantal weken een nieuwe band ontvangen. Naast goede prijzen, goede communicatie, snelle levering ook Top service.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Hier ook, tot nu toe, een supersnelle levering. Vrijdag om 10u besteld, zaterdag om 7u ligt het al op het depot in Berkel. DPD. Het is dat het weekeinde er tussen zit maar anders was het binnen 24u bezorgd!
Sierens
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 23 december 2012, 22:27

Altijd al van tevreden geweest, zelf al wielen bij besteld. Ze hadden wel ipv van crest velgen arch velgen gebruikt. Maar ik mocht ze terugzenden en 1 week later de juiste gekregen (was wel met lefty naaf)
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Even een topickick: ben er inmiddels achter dat bike-discount aan gratis retourneren doet boven een bepaald bedrag. Ideaal! Helaas al 2 keer gebruik van moeten maken. Maar bespaart hoop geld en is allemaal snel geregeld en geld terug
Medico
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 290
Lid geworden op: vr 2 november 2012, 04:30
Mijn mountainbike: Carbonda FM 936, on one scandal

Recent ook weer eens wat bij ze besteld. Dit maal een dropper voor mijn vakantie. Maand voor vertrek besteld en kreeg t binnen 4dagen met dpd.
Helaas door dpd meneer onder de deur neergelegd, dus niet kunnen controleren, want open pakket en missende ketting en incomplete dropper.
Dus mailen, duurt een week voordat ze antwoorden, maar dan gaat het rap... Dag later al nieuwe ketting onderweg en missende onderdeel werd nagestuurd.
Voor de zekerheid maar een nieuwe dropper besteld zo vlak voor de vakantie vakantie en de andere gratis geretourneerd.
Kortom... Goedkoop en op wat trage eerste reactie, goede service.
Vakmanschap is Meesterschap

Carbonda fm 936 viewtopic.php?f=14&t=144187
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

verzameling spullen besteld voor tubeless, 11 speed links, montage standaard, ophang beugels voor aan de muur, wat onderhoud spullen, bij elkaar duidelijk goedkoper dan de concurenten. Mogelijk ook omdat ik nergens een fatsoenlijke montage stand rond deze prijs (60 euro) kon vinden:
https://www.bike-discount.de/en/buy/rad ... and-432418" onclick="window.open(this.href);return false;
snel geleverd met DHL (ipv DPD) ma 7 augustus in de avond besteld en vrijdag 11 geleverd (althans een poging, helaas niet bij de buren, maar op zaterdag een herkansing, gelukkig niet wachten tot maandag). Vraag me nog steeds af wat ver verschil maakt tussen wel of niet bij de buren, want vandaag ligt er een ander pakket van DHL wel bij de buren...
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Zendingen uit het buitenland worden volgens mij door DHL standaard niet bij buren afgegeven. Zelf zondagavond laat (13e) bestelling geplaatst, 15e verzendinformatie ontvangen en staat sinds gisteren op 'aangemeld' bij DHL. Ik verwacht eigenlijk later vandaag de update dat hij in NL is aangekomen en morgen wordt bezorgd. (hopelijk)
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 992
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Merijn. schreef:Zendingen uit het buitenland worden volgens mij door DHL standaard niet bij buren afgegeven. Zelf zondagavond laat (13e) bestelling geplaatst, 15e verzendinformatie ontvangen en staat sinds gisteren op 'aangemeld' bij DHL. Ik verwacht eigenlijk later vandaag de update dat hij in NL is aangekomen en morgen wordt bezorgd. (hopelijk)
Maak ff een keer een praatje met de bezorger. Vaak hebben die een vaste route. Ik heb een keer een pakketje gemist waar ik schreeuwend op zat te wachten. Met de mijne afgesproken dat mijn pakketjes altijd bij de buren mogen worden afgegeven en andersom ook. De buren hier gaan goed met elkaar om, dat helpt.
Ja, doei !
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

En anders een briefje ophangen he "bij afwezigheid aub afgeven bij de buren op nr XX"
Zo doe ik het altijd.
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Merijn. schreef:Zendingen uit het buitenland worden volgens mij door DHL standaard niet bij buren afgegeven. Zelf zondagavond laat (13e) bestelling geplaatst, 15e verzendinformatie ontvangen en staat sinds gisteren op 'aangemeld' bij DHL. Ik verwacht eigenlijk later vandaag de update dat hij in NL is aangekomen en morgen wordt bezorgd. (hopelijk)
Update:
In dit geval was een praatje met de bezorger misschien idd handig geweest... :-{ (overigens ken ik de meeste die bij ons aan de deur komen inmiddels ook wel aardig.. :oops: )
Volgens T&T van DHL is het pakketje zaterdag om 11:58 bij ons thuis afgeleverd en is er zelfs voor getekend, maar aangezien ik hem eigenlijk vrijdag had verwacht, was er nu door andere verplichtingen de hele dag niemand thuis.
Hoe dan ook: alle directe buren gevraagd, maar niemand heeft een pakketje in ontvangst genomen. DHL gebeld en die houden vast aan dat het is afgeleverd, met het advies om dan maar via de webshop een onderzoek te laten starten.

Binnen 10 minuten na het telefoontje met Bike Discount al formulier in de mail en zij starten een onderzoek op met DHL. Uitkomst wordt 1 van deze drie:
- pakketje komt alsnog boven water
- bestelling wordt opnieuw verzonden
- krijg m'n geld terug.

Even afwachten hoe rap dat onderzoek gaat, maar tot zover dikke prima voor de service van Bike Discount. :-q
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

vorige week donderdag net na 12.00 uur besteld, de volgende dag het pakketje al ontvangen! Super service van Bikediscount.de

mijn pakketje werd geleverd door "DPD - Regio Transport".

:-q
Plaats reactie