Toon je eigen berichten opschonen?

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Boven in de balk de optie met "Toon je eigen berichten" en werkt op zich prima, maar...............
Je komt feitelijk nooit meer van onderwerpen af waarop je in een grijs verleden een keer gereageerd hebt.
Aantal van die onderwerpen boeien mij eerlijk gezegd echt niet meer, maar ze blijven terug komen.
Voor mij (bijna) een reden om soms maar niet 1-malig te reageren op een onderwerp omdat ik daar mijn forumleven aan vast zit :winkie:

Vraag van de dag: Zijn er opties om dit op te schonen? (optie van andere account ken ik, maar heeft geen voorkeur)
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Voor zover mijn kennis van phpBB gaat niet.

Het 'probleem' dat jij omschrijft wordt veroorzaakt doordat de sortering van die lijst op basis van datum laatste reactie in het topic is, ongeacht wie de reactie heeft geplaatst.
Ik ben met je eens dat het fijn zou zijn als de sortering is op basis van datum eigen reactie in een topic, maar volgens mij is die mogelijkheid niet aanwezig...

(al staan in jou geval de UHR topics toch eigenlijk altijd wel bovenaan, zo populair zijn ze.. :wink: )
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Bij de "buren" op Fiets.nl ook zoiets dergelijks en begreep met "hacken" in de database eea wel voor een gebruiker werd opgelost.
Klopt dat UHR redelijk bovenin staat, ook geen problemen mee. :winkie:
Maar bijvoorbeeld een Linkdump / Noordwijk / Drunen blijven me achtervolgen tot in de eeuwigheid. (evementen met datum verdwijnen meestal wel tot iemand een 2015 evenement oprakelt)
Zou mooi zijn als bijvoorbeeld na 6 maanden zelf inactief op een topic je deze niet meer zou zien of je zelf wat in kan stellen.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ik hoopte altijd dat het een overzicht zou zijn van je eigen zelf gestarte topics...
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Kapitein Iglo schreef:Ik hoopte altijd dat het een overzicht zou zijn van je eigen zelf gestarte topics...
Daar was/is wel een MOD voor te downloaden, maar lijkt inmiddels niet meer ondersteund te worden. (kwam ik na korte Google search tegen, misschien zijn er meer van dit soort plugins te installeren) Hangt ook af van de versie waar dit forum op draait.
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

De enige oplossing is volgens mij, dat je bij 'bikerspaneel' onder 'beheer abonnementen even handmatig opschoont wat je niet meer wil volgen.
Dan krijg je daar in elk geval geen notificatiemail meer van maar dit is niet wat TS bedoeld zie ik nu..
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Kapitein Iglo schreef:Ik hoopte altijd dat het een overzicht zou zijn van je eigen zelf gestarte topics...
Da`s vrij makkelijk te doen met de zoekfunctie:

Zoek volgens auteur: eigen nickname
Doorzoek: 1e berichten
Toon resultaten als: Onderwerpen

Et voila :bier:
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Als je dan de pagina opslaat bij favorieten, zal waarschijnlijk elke keer de pagina openen met die zoekresultaten.
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Er zijn wel fora waar je een heel handig "mijn active topics" gedeelte hebt.
forum.fok.nl (don't blame me) werkt op dit vlak perfect. Je kunt je ook abonneren op topics waar je zelf niet aan deelneemt zodat het topic wel verschijnt in de lijst. Verwijderen gaat ook prima.
Welke software ze gebruiken is me niet bekend.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

He TenzNL dat kan natuurlijk ook! Niet aan gedacht. Maar ja, zoveel zinnigs heb ik in m'n eigen topics niet te melden, dat ik dat terug wil vinden :D
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Elvander schreef:Er zijn wel fora waar je een heel handig "mijn active topics" gedeelte hebt.
forum.fok.nl (don't blame me) werkt op dit vlak perfect. Je kunt je ook abonneren op topics waar je zelf niet aan deelneemt zodat het topic wel verschijnt in de lijst. Verwijderen gaat ook prima.
Welke software ze gebruiken is me niet bekend.
Dit werkt inderdaad erg fijn. Motor-forum gebruikt denk ik een soortgelijk iets wat betreft toevoegen van 'Favoriete onderwerpen' zonder te reageren. Die kan je ook weer verwijderen, maar het 'probleem' wat TS heeft blijft daar ook bestaan. Zodra je eenmaal hebt gereageerd blijft het topic altijd in die lijst staan.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Kapitein Iglo schreef:He TenzNL dat kan natuurlijk ook! Niet aan gedacht. Maar ja, zoveel zinnigs heb ik in m'n eigen topics niet te melden, dat ik dat terug wil vinden :D
Het is wel eens handig om m'n weggezakte verkooptopics terug te vinden :)
Plaats reactie