Cyclo Amerongen

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

bouwpakket schreef:
Rayb81 schreef:Het was top!
Erg fijn rondje met al die klimmen.

Eerste rondje wel in een optocht gereden, maar dan moet je maar niet achteraan starten.

Super georganiseerd! Bedankt.
Dat krijg je als je met mij gaat ouwehoeren :lol:
Haha je was de enige bekende voor mij daar :p
Volgend jaar maar vooraan gaan staan ofzo.

Enorm pluspunt bij dit evenement is trouwens dat de uitslagen direct online beschikbaar zijn.
Top!
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Nespresso schreef:In totaal 190 (90) + 268 (60) = 458 finishers. Ik dacht dat er zo'n 750 man/vrouw aan de start zouden staan :o
:winkie: met regen in de voorspelling zijn er altijd veel ziek of geblesseerd.
Sjefkoning
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: za 4 september 2010, 16:33

Wat een gaaf rondje, schitterende omgeving. Bijna geen moment echt rust kunnen pakken en vol moeten blijven gaan. Mooie mix van brede paden en single tracks, maar eigenlijk nergens last met inhalen gehad. Bij de oversteek werd er inderdaad mooi aangemoedigd om goed door te stromen. Ook tevreden met de uitslag, lekker gefietst! Volgend jaar zeker weer erbij!

Altijd erg blij met al die vrijwilligers die dit voor ons mogelijk maken, zodat wij lekker kunnen fietsen. Bedankt!
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Gelukkig hebben we de foto's
nog
https://myalbum.com/album/sC0s9OROOBLJ" onclick="window.open(this.href);return false;
Dino
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 738
Lid geworden op: ma 16 oktober 2006, 12:18
Mijn mountainbike: Intense sniper T nieuw project

Leuke sfeer impressie.....ik zat me wel te bedenken dat het wel leuk zou zijn om tijdens deze marathons een te weten wie al de mensen zijn die reageren op het Topic en de organisatoren zijn...
Schepp ? Rutger S ? om er maar eens 2 te noemen. :-q
Laatst gewijzigd door Dino op zo 2 juli 2017, 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
We Are Basta
v_schultinge

Het was weer een leuk evenement. Op een één of andere manier zat ik er dit jaar echt veel meer doorheen dan vorig jaar. Zal wel een gebrek aan training zijn :D.

Dank aan de organisatie en natuurlijk de vrijwilligers :-q
KUNK
All rounder
All rounder
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 10 oktober 2005, 22:41
Mijn mountainbike: Scott Scale 900RC
Contacteer:

Ik sluit me aan bij alle loftuitingen. Top NK. Misschien wel meer NK-waardig dan de knwu-variant?!
En zo'n trui meenemen voelt natuurlijk altijd goed:-)
Hoeveel tijd het kost om zoiets te organiseren: RESPECT!
Gebroeders Rutger en Mark Schepp en het gehele organiserende Team: Bedankt!
Fortune favors the brave!
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

KUNK schreef:Ik sluit me aan bij alle loftuitingen. Top NK. Misschien wel meer NK-waardig dan de knwu-variant?!
En zo'n trui meenemen voelt natuurlijk altijd goed:-)
Hoeveel tijd het kost om zoiets te organiseren: RESPECT!
Gebroeders Rutger en Mark Schepp en het gehele organiserende Team: Bedankt!
De organisatie Vd Cyclo is bij Frans Heitkamp en de lionsclub, die doen het merendeel. Ik heb mij aangesloten en mij bezig gehouden met het parcours en wedstrijd technische (randzaken) zoals posten en de oversteek.( wat voorheen Leo deed) en natuurlijk doen wij vanuit de cup orga het open NK
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

Rutger S schreef:
KUNK schreef:Ik sluit me aan bij alle loftuitingen. Top NK. Misschien wel meer NK-waardig dan de knwu-variant?!
En zo'n trui meenemen voelt natuurlijk altijd goed:-)
Hoeveel tijd het kost om zoiets te organiseren: RESPECT!
Gebroeders Rutger en Mark Schepp en het gehele organiserende Team: Bedankt!
De organisatie Vd Cyclo is bij Frans Heitkamp en de lionsclub, die doen het merendeel. Ik heb mij aangesloten en mij bezig gehouden met het parcours en wedstrijd technische (randzaken) zoals posten en de oversteek.( wat voorheen Leo deed) en natuurlijk doen wij vanuit de cup orga het open NK
En dan ook nog zelf meegereden :-q
gertjant
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1318
Lid geworden op: ma 9 januari 2006, 21:37
Mijn mountainbike: Midden van het land

Was mooi evenement. Ik was zelf een paar minuten te laat en heb toen nog 10 minuten door het bos moeten crossen om de start te vinden (die was echt knudde aangegeven), maar daardoor had ik het parcours grotendeels voor mezelf. Parcours was leuk, een goede mix van de trails en de ouderwetse 'marathon' paden. Organisatie was ook top, oversteek van de Bergweg goed geregeld, dus alle hulde.
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

Hulde voor de organisatie! Was top voor elkaar! Voorgaande jaren ook overigens, maar de wijzigingen dit jaar (oversteek Bergweg en finish bij Eenzame Eik) zijn grote verbeteringen! De combinatie tussen snelle, brede paden en de vaste MTB routes zijn perfect! Vorig jaar waren er nog wel eens wat 'issues' met inhalen, maar daar heb ik dit jaar niets van gemerkt. Iedereen maakte keurig plaats vanaf het moment dat ik in de staart van de lange afstandrijders terecht kwam.

Nogmaals, dikke pluim voor de organisatie!
ABC
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 407
Lid geworden op: di 8 februari 2011, 22:04
Mijn mountainbike: Scott Scale 910

Ik sluit me ook aan bij alle complimenten, maar wil de enthousiaste vrijwilligers ook een zeer dikke pluim geven. Toen mijn bidon leeg was na 70km(vergeten was bij te vullen in de laatste ronde) en had al veel last van kramp, stond een vrijwilliger haar flesje fanta af! Super vriendelijk!

Super parcours en inderdaad een mooie mix van allerlei paden. De overgang van de bergweg bij de startronde even moeten wachten, leuk is anders maar het is niet anders. Voor de rest geluk gehad dat ik continu mocht doorrijden daar. Na de bergweg(asfalt gedeelte) was er een stuk wat niet helemaal goed afgezet was waardoor sommige rijders op naast liggende asfalt namen i.p.v. het uitgezette pad. Een geslaagde dag!
Reinhard
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: wo 15 juli 2009, 14:20
Mijn mountainbike: Canyon GC SLX XO 2*10

Wat een prachtige wedstrijd op een super parcours. Idd de combinatie brede paden en singletracks was geweldig. Kunnen wij een collectief bedankje sturen naar de burgemeester???
Goed om een signaal te geven richting de vergunningverleners dat wij erg dankbaar zijn voor de vrijstellingen. Wat een kado om in zo een mooie omgeving je sport te kunnen beoefenen zoals het bedoeld is.
Reinhard
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: wo 15 juli 2009, 14:20
Mijn mountainbike: Canyon GC SLX XO 2*10

Rutger, zorg jij dat alle lofuitingen richting de LIonsclub komen en naar Frans Heitkamp en daarnaast ook naar B&W
jelle.jl
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 1 april 2015, 16:59

Twix schreef:Waar ik nog het meest over verbaasd was, was eigenlijk hoe gemoedelijk de koplopers van de 60km waren met inhalen. Ik probeerde altijd wel goed de ruimte te geven, maar op best wel wat plekken is dat gewoon lastig, maar daar was alle begrip voor (terwijl ze wel gewoon voor top 5 aan het rijden waren) en ging gewoon erg soepel! Bij menig rondje wat ik op Zeist rij is er vaak minder begrip van de Strava jagers ;).
Gnehehe wij waren zo af en toe ook blij met onze rustmomentjes... :D
Alhoewel niet iedereen dit met je eens is... :-?
Plaats reactie