Gps sharing op dezelfde route

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Stefan1984
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 2 juni 2017, 07:06

MTB'ers,

Gisteren de Hel van Ede-Wageningen gereden, ontzettend vette tocht. We fietsten met 8 man, na 5 km eerste valpartij waar hij toevallig tussen fietse, man kwijt, wij fietsten zelf verder naar voren. Wij 10 minuten wachten, daarna verder gefietst nergens te bekennen, achteraf stond ie ons op te wachten bij de finish. En bleek hij ons bij een pauze voorbijgefietst.

Mijn vraag:

Bestaat er een systeem voor op je fiets, waarmee je kaarten in kan laden en elkaars apparaat zou kunnen delen en zo bolletjes op de route ziet waar je maten fietsen, zodat je virtueel kan zien waar ze fietsen?
scheurneus
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 433
Lid geworden op: za 29 september 2012, 09:18
Contacteer:

Allemaal een Edge 1000 + gekoppelde smartphone + dataverbinding (kan dat met de 820 ook?)
Of allemaal navigeren met een smartphone en, euhh welke app was het ook alweer, ff vergeten.
Marco :)

(gps vragen via forum en niet via pb s.v.p.)
ltqalias
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 261
Lid geworden op: za 31 december 2011, 15:55

De 820 doet dat idd ook, wel even vriendjes op connect.garmin.com worden
ltqalias
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 261
Lid geworden op: za 31 december 2011, 15:55

https://m.youtube.com/watch?v=A6iQWJWBVsA" onclick="window.open(this.href);return false;
Teixido
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 3 oktober 2011, 21:58

Niet echt handig onder het rijden tenzij je de telefoon op je stuur hebt maar met google maps kun je tegenwoordig ook heel makkelijk je locatie delen.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

De telefoon zit in je achterzak, de Edge zit op je stuur en die laat alles zien.
Telefoon of tablet kunnen de thuisblijvers gebruiken.
(of je fietsmaten die geen ieuwe Edge hebben)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie