Rondje Hellendoornse Berg

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Gebruikersavatar
wielhelm
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 2 februari 2014, 21:04
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 900 World Cup

Als het binnenkort iets warmer en een betjen droger is ben ik meerdere malen per week te vinden in Hellendoorn, dus ga ook graag eens met een groepje aan t harken. Woon daar ook in de buurt dus koffie is ook te regelen :-q :-q
It's just a hill, get over it!
jernij
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: di 16 december 2014, 20:24

De verhuizing is bijna rond :-) Is de woensdagmiddag een optie? Na werktijd, werk in Nijverdal en ben dan 14.30 klaar :-)
Canyon Grail CF SLX (01/2024)

Canyon Lux World Cup CFR LTD (07/2023)

Canyon Aeroad CFR (05/2022)
MAXlMUM
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 18 mei 2016, 01:13
Mijn mountainbike: Gazelle Bloom

Zijn er bikers die aankomende zondag een rondje Hellendoorn willen doen? :bier:
Daarbij denk ik aan een rustig tempo en misschien na de route buiten de paden te gaan om de grenzen op te zoeken(technisch, steile afdalingen, trapjes, sprongen etc).
Hellendoorn local
Probleem'n
Poar neem'n
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op do 27 juli 2023, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
MAXlMUM
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 18 mei 2016, 01:13
Mijn mountainbike: Gazelle Bloom

Mario070 schreef:Ben je daar al eens eerder geweest...?!
Jazeker :-q Ben er elk weekend te vinden!
Hellendoorn local
Probleem'n
Poar neem'n
Jalex
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 19 februari 2017, 19:46

MAXlMUM schreef:Jazeker :-q Ben er elk weekend te vinden!
Ow, was jij dat ;-)
Gebruikersavatar
Edgecrusher
All rounder
All rounder
Berichten: 104
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 21:08
Mijn mountainbike: Niner 'WFO9' & Orange Clockwork Evo29

Ik vraag me alleen af als heel veel mensen dit gaan doen je niet stuit op veel onbegrip van overige gebruikers/ wandelaars/ fietsers enz. De routes zijn ook hier gemaakt om dit te voorkomen. En met de mooie nieuwe paarse en blauwe routes zie ik hier ook niet zoveel noodzaak voor. (aangezien er ook nog op de routes soms nog wat onbegrip is in de gedeelde stukken)
poiuytr
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 670
Lid geworden op: ma 22 april 2013, 11:31

Edgecrusher schreef:Ik vraag me alleen af als heel veel mensen dit gaan doen je niet stuit op veel onbegrip van overige gebruikers/ wandelaars/ fietsers enz. De routes zijn ook hier gemaakt om dit te voorkomen. En met de mooie nieuwe paarse en blauwe routes zie ik hier ook niet zoveel noodzaak voor. (aangezien er ook nog op de routes soms nog wat onbegrip is in de gedeelde stukken)
Je mag vanaf de N35 (ravijn) tot aan sanitoriumlaan overal fietsen dus zie weinig problemen. Daarbij, zie ik nooit zoveel wandelaars op de leuke smalle paden. Meeste wandelaars kennen deze paden niet eens. Meeste wandelaars lopen over de wat grotere zandpaden rond en om de kuil. Natuurlijk moet je op zondagmiddag tussen 12-17:00 niet lomp overal hard naar beneden suizen, maar op zaterdag of zondagochtend kan dat gerust. Rij al 2-3 jaar overal buiten en op de route over de S Heuvelrug en heb nog nooit iets benauwds mee gemaakt, als je respect toont naar andere gebruikers in het bos (ook op de weg) is mijn ervaring dat je dat ook wel terug krijgt.
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2919
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

Ik ga er morgenmiddag nog een rondje doen, nog meer gegadigden??
Bird Aeris 9 blurple
robin
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: zo 5 oktober 2003, 21:50

Nog iemand morgenavond het rondje aan het biken? zelf op de fuse even 1 of 2 rondjes rijden..
:bier:
Kremer053
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 17 juli 2017, 20:39

Gisteren een rondje wezen doen, een aantal mountainbikers tegengekomen, stuk of 10. Mooie route :)
Gebruikersavatar
MCV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: di 9 februari 2010, 22:25
Contacteer:

Tijdens een weekje in het nabij gelegen Landal park een aantal keren de route van Hellendoorn gereden.

Te samen met het prachtige nazomer weer was het Genieten met een grote G. De combi van felle klimmetjes
en een aantal prachtige singletracks maken dit wel een route die je uitdaagt om er even lekker 'tegenaan' te gaan.

Tijdens de ritjes de GoPro aangezet, voor de liefhebbers ; https://www.youtube.com/watch?v=WSVUrzTmicU" onclick="window.open(this.href);return false;
albert40
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 16 december 2012, 19:24
Mijn mountainbike: Ghost AMR 2955

Mooi filmpje MCV
Zit de eerste week van november op dat park moet dus de fiets wel mee :D nemen
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Gisteren na lange tijd het bos een keer in geweest. Toen ik bij Hietland omhoog ging viel mij op dat er rechts gebouwd werd aan een trap met bielzen e.d. Wordt hier gewerkt aan een technische track weet iemand dat?
MAXlMUM
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 18 mei 2016, 01:13
Mijn mountainbike: Gazelle Bloom

zenegroen schreef:Gisteren na lange tijd het bos een keer in geweest. Toen ik bij Hietland omhoog ging viel mij op dat er rechts gebouwd werd aan een trap met bielzen e.d. Wordt hier gewerkt aan een technische track weet iemand dat?

Ja klopt, ken toevallig de bouwer. Hij vertelde wel dat er nieuwe bandensporen waren gespot :lol:
Dat bos perceel is verkocht aan een particulier, er wordt nu een technische trail gebouwd door de zoon daarvan.
Hellendoorn local
Probleem'n
Poar neem'n
Plaats reactie