R2-bike.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gary Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 705
Lid geworden op: zo 27 januari 2008, 23:25
Mijn mountainbike: 9er O2 x2

Gary Visser schreef:Woensdagavond 9/09/15 een setje wielen besteld en nog wat kleinere spullen en vanmiddag 11/09 verzonden. Das al zeker niet slecht.
Wel jammer van de extra kosten als je betaalt met Paypal of creditcard, dat is toch niet meer van deze tijd vind ik, zeker niet als het over grotere bedragen gaat.

Wielsetje zijn American Classic naven + CX-Ray + Ryde 25mm velgen. Ik ben eens benieuwd.
Vandaag de wielen binnengekregen. Alles mooi verpakt, wielen in een degelijke wielzak, een certificaat (lijkt wel een diploma :winkie: ) voor de levenslange spaakbreukgarantie en crash replacement en een aantal extra spaken. Gewicht is een 1590 gram, niet slecht voor 29" wielen met 25mm velgen.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Witte DT spaken + zwarte nippels hebben ze hier op voorraad. De 10de besteld, helaas nog niet verzonden.
Gebruikersavatar
Gary Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 705
Lid geworden op: zo 27 januari 2008, 23:25
Mijn mountainbike: 9er O2 x2

Vreemd dat hier zo weinig animo is voor deze webshop, is volgens mij één van de betere. Ze hebben ook redelijk wat merken op voorraad die moeilijk ergens anders te verkrijgen zijn.
Soms wat duurder dan de concurrentie maar je kan er ook wel koopjes doen.
Kootje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1213
Lid geworden op: zo 6 september 2009, 11:24

Hoe bevallen je wielen, Gary?
Bouwkwaliteit?
Lekker vies is niet bah...
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Spaken van r2-bike gaat hem niet worden. Nadat ik gisteren een email heb verstuurd naar de status van mijn bestelling kreeg ik vandaag een excuus email terug. De witte spaken zijn niet meer leverbaar. De 8 stuks die ze nog in voorraad hebben daar ga ik het niet mee redden. Terug naar bike-components.
Gebruikersavatar
Gary Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 705
Lid geworden op: zo 27 januari 2008, 23:25
Mijn mountainbike: 9er O2 x2

Kootje schreef:Hoe bevallen je wielen, Gary?
Bouwkwaliteit?
Wielen doen het nog perfect. Vorige zomer nazicht gehad door de lokale wielbouwer (spaakspanning etc.) en die had toch ook geen negatieve opmerkingen.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Geld had ik snel weer retour ontvangen. Dus in die zin goed geregeld.
Vindesign
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: za 22 februari 2014, 21:31
Mijn mountainbike: Cannondale scalpel team 2012

Gary Visser schreef:Vreemd dat hier zo weinig animo is voor deze webshop, is volgens mij één van de betere. Ze hebben ook redelijk wat merken op voorraad die moeilijk ergens anders te verkrijgen zijn.
Soms wat duurder dan de concurrentie maar je kan er ook wel koopjes doen.
Inderdaad één van de betere webshops. Niets negatiefs over te vertellen.
Scottie2000
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 914
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 17:01
Mijn mountainbike: 2016 YT Jeffsy comp pro, 2017 Giant Fathom LTD, 2019 Giant Anthem 29er1

Prima deal gehad. Ze waren goedkoop en hadden wat ik wilde hebben op voorraad. Levering ook netjes in een aantal werkdagen. Zou er weer bestellen indien ik wat nodig zou hebben
PimXC
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 16 april 2012, 11:45
Mijn mountainbike: Merida Big Nine NX

Het gaat de 820 worden. Dit vooral door de route functie. Ga hem nu bestellen. Ik hou jullie op de hoogte
Gebruikersavatar
mats22
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 16:34
Mijn mountainbike: Niner air 9 RDO met lefty, Storck, Rose carbon pro

Hi Bikers even niks meer kopen bij deze website want ze versturen niks nada en zijn niet te bereiken per mail en tel dus niet. Gelukkig via PB mijn betaling retour gekregen
Mijn bike gaat harder dan ik kan.....
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Waarom is dan de volgende vraag? Wat weet jij wat wij niet weten waarom ze niets meer versturen?
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5237
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Ik heb hier gisteren (20e) nog wat besteld, en het is dezelfde dag verstuurd.

Via T&T kunnen volgen dat het pakket al diverse stadia gepasseerd is, dus heb er wel hoop op dat het nog aan komt.

Zal hier berichtje plaatsen hoe het afloopt (hopelijk morgen/vrijdag binnen).

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5237
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Jan the Man schreef:Zal hier berichtje plaatsen hoe het afloopt (hopelijk morgen/vrijdag binnen).
Ciao
Jan
Nu dus...

Het pakketje is gisteren keurig afgeleverd met de juiste onderdelen, weer netjes verpakt met een klein zakje snoepjes. Eigenlijk zoals het altijd daar gaat/(ging?).

Ciao,
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Gebruikersavatar
mats22
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 16:34
Mijn mountainbike: Niner air 9 RDO met lefty, Storck, Rose carbon pro

Oke Jan, blij dat je spullen goed zijn aangekomen. Ik kreeg totaal geen response van het bedrijf op mijn bestelling die gewoon op voorraad zou moeten zijn volgende de site. Pas toen ik mijn betaling ging terug vorderen wel in eerste instantie, waarop ik heb aan gegeven wanneer kan ik de bestelling verwachten.
Daarop moet ik nog een antwoord krijgen, wel de betaling retour gekregen. Dit is de reden waarom ik in eerste instantie heb aangegeven geen bestellingen meer bij dit bedrijf te plaatsen. Zwaar gezakt voor het examen communicatie namelijk !
Mijn bike gaat harder dan ik kan.....
Plaats reactie