Let's ride Nijmegen/Reichswald 10 JUNI

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Iemand moet mij toch duwen ?
Scottie2000
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 914
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 17:01
Mijn mountainbike: 2016 YT Jeffsy comp pro, 2017 Giant Fathom LTD, 2019 Giant Anthem 29er1

Ik heb geen GPS. Hoop een paar bikers bij te kunnen houden.
(Moet mij een keer gaan verdiepen in zo'n ding en hopelijk kan ik het schermpje lezen)
Gebruikersavatar
slapbandje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 15 augustus 2014, 18:22
Mijn mountainbike: Te veel

Je bent niet de enige :wink:
Gelukkig is de foon voorzien van navigatie dus komt vast goed.
Denk dat de opzet is dat de 3 groepen als groep blijven fietsen dus alleen ben je niet.
Geld moet rollen. Bij voorkeur op noppenbanden.
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

Goedenavond lieve buiten speelvriendjes! :kiss:
Ja, ik dacht: laat ik eens aardig en genuanceerd beginnen voordat ik weer begin te fulmineren ...

Vandaag ben ik eind van de middag na de stortbuien de route van Montferland wezen rijden als opwarmertje voor morgen (bodemgesteldheid vergelijkbaar met Reichswald, al zijn de dieper gelegen gedeelten in R'wald vaak wat zompiger).

Het was een heerlijke dag om te rijden en dat belooft het morgen ook te worden met volgens de weer-App een voorspelde half bewolkte dag en 24 graden C in de omgeving van Nijmegen! Gaan we vies worden? Ja, ongetwijfeld en hopelijk wel ... maar ik was vandaag in ca 30 minuten klaar met de "Ride-Rinse-Repeat" klus. Het is tenslotte maar zandgrond en niet die keileem van Z-Limburg, die je na opdrogen enkel nog met een Kango van je frame afkrijgt ... No Worries, dus! :-q

Kortom: het wordt een geweldige dag voor een Let's Ride; de bossen liggen er schoon en opgefrist bij, het groen schittert als nooit tevoren, de vogeltjes kwinkeleren, de eekhoorntjes springen van jolijt in het rond en ik wordt er zowaar poëtisch van. Zoals mijn oude stripheld De Generaal ooit debiteerde: "Arheu, arheu; mijn gemoed schiet vol, gorgelend en fluitend." Oh ja, een tip: als je zoals ik je ketting smeert met een wax/water based smeermiddeltje, neem dan een busje prut mee voor de zekerheid. Het is namelijk niet ondenkbaar dat je het glijmiddel, gezien de "bodemgesteldheid" onderweg spontaan van je ketting afrijdt.

Had ik al gezegd dat ik er zin in heb?!
Et voilá :bier:

Wie neemt de zeep mee? Dan zorg ik voor een handdoekje ... :winkie:
Laatst gewijzigd door OBOM op vr 9 juni 2017, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Honi soit qui mal y pense!
Ghost Rider
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 21 november 2016, 22:05

Oké let's ride and keep shredding til the sun goes down, ghost rider is ready to rock and roll ;) nou alle gekheid op een stokje, bis morgen
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

Jamis Diablo schreef:Zeep om zijn mond te spoelen ja.
Inderdaad, die verdiende ik :-{

Bij deze mijn oprechte excuses aan iedereen die ik in mijn werkelijk overtrokken reactie/bericht heb geschoffeerd of regelrecht beledigd. Dat was ten eerste zeer zeker niet de bedoeling en ten tweede ook niet mijn gebruikelijke manier van doen. Dus: als je een grote bek kunt hebben, moet je ook diep kunnen buigen ... bij deze. Sorry guys, ik hoop dat dit morgen geen wanklanken zal geven en dat ik ondanks dit toch fijn mee mag buitenspelen.

Grtz,
Paul
Honi soit qui mal y pense!
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Ha kut, en ik dacht dat het zondag was. Kan ik alles met spoed in orde maken.
Lezen is moeilijk Rob :tong
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

OBOM schreef:
Jamis Diablo schreef:Zeep om zijn mond te spoelen ja.
Inderdaad, die verdiende ik :-{

Bij deze mijn oprechte excuses aan iedereen die ik in mijn werkelijk overtrokken reactie/bericht heb geschoffeerd of regelrecht beledigd. Dat was ten eerste zeer zeker niet de bedoeling en ten tweede ook niet mijn gebruikelijke manier van doen. Dus: als je een grote bek kunt hebben, moet je ook diep kunnen buigen ... bij deze. Sorry guys, ik hoop dat dit morgen geen wanklanken zal geven en dat ik ondanks dit toch fijn mee mag buitenspelen.

Grtz,
Paul
:-q stoer dat je er op terug komt, fijne rit, helaas moest ik afhaken.
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

En weer terug, halverwege dood gegaan maar mocht de pret niet drukken.
Fonzie bedankt voor de terugreis en iedereen bedankt voor het slap geouwerhoer...
Vooral die ene... noem geen namen :)
Scottie2000
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 914
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 17:01
Mijn mountainbike: 2016 YT Jeffsy comp pro, 2017 Giant Fathom LTD, 2019 Giant Anthem 29er1

Het was gezellig Rob. Beetje stil op de klimmetjes, maar dat was wederzijds :)
Tot Horst misschien?
fonzie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1611
Lid geworden op: zo 2 februari 2003, 18:29
Mijn mountainbike: een stalen

bedankt organisatie, was mooie tocht, en leuke dag gehad.
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1569
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

't Was een topdagje mannen! Bedankt voor de gezelligheid en de mooie introductie im Reichswald (alleen al voor de naam;)
carbon bike, titanium collarbone...
kenwel
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: za 23 augustus 2014, 09:45
Mijn mountainbike: Specialized Epic 2023 en Merida Big Nine Xt-edition 2014

Weer terug van de super mooie tocht door het Reichswald, de groep was fijn om mee te fietsen misschien tot een volgende keer.
De echte bikkels zijn nog bezig aan het tweede en derde stuk van de route. Die ga ik zeker ook een keertje rijden.
Onwijs Bedankt iedereen.
Laatst gewijzigd door kenwel op za 10 juni 2017, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Vond het ook een leuke route en was uiteindelijk blij dat er na Kleve niet heel veel steile klimmetjes waren. :oops: Ga de volgende keer wel voor de volle 100+ met een ander fiets
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Ook vanaf deze kant een dikke duim en bedankt aan het adres van de organisatie / Gei-Kek.

Mooie rit en leuk om zo wat gezichten bij de forumnamen te krijgen. :-q Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Plaats reactie