Malmedy Mountainbike Festival - 28-05-2017

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Plaats reactie
lowie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 877
Lid geworden op: do 24 februari 2005, 23:14
Mijn mountainbike: Scott Spark + Scott Spark Plus
Contacteer:

Nog erg laat, maar toch nog even onder aandacht brengen.
Netjes gepositioneerd, zowel qua timing als locatie, tussen grote kleppers als Cimes de Waimes en Ardennes Trophy is dit toch ook een erg mooie marathon.

De scherpe kantjes van de vorige edities zijn eraf gehaald (sommige trajecten waren voor heel wat rijders "er over"). Maar geen nood : er werd weer een erg mooi parcours in elkaar gestoken waar iedereen zijn hart kan ophalen.

chrono-afstanden : 67 km - 51 km
starturen : tussen 08:00 u en 11:00 u
startplaats : Centre Sportif de Malmedy / avenue du Pont de Warche 1, 4960 Malmedy
prijs : € 20
accomodaties : kleedkamers - douches - afspuitstand - bew. fietsenstalling
organisatie : Malmedy MountainBike Team
website : http://www.malmedybike.be/bikefestivalnl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
contact : 0496/437.133

andere activiteiten :
toertochten 45 en 31 km (zelfde starturen - € 6-8)
trial UCI klasse 1 : tussen 10:00 en 15:00 uur
sintesibiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 196
Lid geworden op: di 3 mei 2011, 11:07
Mijn mountainbike: Trek 8500 650B

Dit is inderdaad een mooie rit. Heb 'm in 2015 gedaan, kan me nog herinneren dat er toen een linke afdaling in zat!
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

Jammer dat ik deze niet eerder ergens vermeld heb zie staan want het lijkt me wel wat als ik t zo lees. Ik ben zondag naar Houffalize voor de laatste etappe LMCT geweest. Dit is een driedaagse met laatste dag open ronde. Hoewel ik in de omgeving vaker heb gereden zaten er toch wel voor mij nieuwe mooie stukken in. Toch vind ik hoge venen omgeving malmedy etc leuker en lijken klimmetjes korter wat me beter ligt. Jammergenoeg brak mijn ketting op klimmetje bij stuk oud wk parcours. Veel vertraging want ook nog bordje gemist ergens, maar wederom mooie dag. En die Chouffe na afloop houden we erin
Plaats reactie