Dat kan dus niet. Je moet of voor inschrijven en meteen betalen.
Of op de dag zelf inschrijven
Raid hautes fagnes 25 juni 2017
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 6000
- Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
- Mijn mountainbike: is onderweg
-
- Extreme Biker
- Berichten: 877
- Lid geworden op: do 24 februari 2005, 23:14
- Mijn mountainbike: Scott Spark + Scott Spark Plus
- Contacteer:
OPEN TRACKS :
Na problemen met het DNF (Département Nature et Forets) dat de toelating moet geven voor het gebruik van vele paadjes, zijn we genoodzaakt volgende tekst te verspreiden.
Het DNF heeft in de loop van de volgende weken ook veelvuldige controles aangekondigd.
Wettelijk gezien is het rijden op singletracks verboden (behalve op bewegwijzerde gedeeltes en na vergunningen), maar er bestaat een gedoogbeleid dat nu jammer genoeg wordt opgeheven.
Voor het voortbestaan van onze mooie sport is het best je te houden aan deze vraag :
"Vrienden bikers,
Om onze toelatingen veilig te stellen die we eenmalig van het DNF verkregen hebben om vele passages te mogen gebruiken, nemen we vanaf vandaag de beslissing om onze “open” parcours niet meer te delen via onze website.
We vragen ook aan allen die deze open tracks al in hun bezit hebben om deze tracks niet meer te gebruiken en zich te houden aan de officiële bewegwijzerde mtb-routes in de regio.
Bedankt voor jullie respect,
Het team van de RDHF"
Na problemen met het DNF (Département Nature et Forets) dat de toelating moet geven voor het gebruik van vele paadjes, zijn we genoodzaakt volgende tekst te verspreiden.
Het DNF heeft in de loop van de volgende weken ook veelvuldige controles aangekondigd.
Wettelijk gezien is het rijden op singletracks verboden (behalve op bewegwijzerde gedeeltes en na vergunningen), maar er bestaat een gedoogbeleid dat nu jammer genoeg wordt opgeheven.
Voor het voortbestaan van onze mooie sport is het best je te houden aan deze vraag :
"Vrienden bikers,
Om onze toelatingen veilig te stellen die we eenmalig van het DNF verkregen hebben om vele passages te mogen gebruiken, nemen we vanaf vandaag de beslissing om onze “open” parcours niet meer te delen via onze website.
We vragen ook aan allen die deze open tracks al in hun bezit hebben om deze tracks niet meer te gebruiken en zich te houden aan de officiële bewegwijzerde mtb-routes in de regio.
Bedankt voor jullie respect,
Het team van de RDHF"
-
- Extreme Biker
- Berichten: 877
- Lid geworden op: do 24 februari 2005, 23:14
- Mijn mountainbike: Scott Spark + Scott Spark Plus
- Contacteer:
In de loop van zaterdag wordt het parcours afgepijld, evenwel over heel wat privé-stukken, en bovendien kruist het parcours hier en daar. Best opletten, zodat we geen problemen krijgen .... 't is momenteel al moeilijk genoeg. En er zal zeker controle zijn.Bikertom schreef:Is op zaterdag 24 juni het parcours al uitgezet? Dan kunnen we op zaterdag al een mooi toertje maken op een deel van de ronde.
We hebben enkel toelating voor de zondag zelf. Verder wordt aangeraden om de vaste routes te gebruiken.
Ik zit er aan te denken om deze te doen, voor de eerste keer dan 90 km.
Heb op de fiets plek voor 1 bidon, ga je dat redden met bevoorrading of moet er dan een camelbag mee?
En de belangerijkste vraag. Ik rij 1x11 met een 11-42 casette. Wat voor voorblad heb ik nodig? Hier in nl doe naar ik alles met een 36t, maar heb ook een 34 en een 32 op schap liggen.
Thuisroute is de posbank route.
Heb op de fiets plek voor 1 bidon, ga je dat redden met bevoorrading of moet er dan een camelbag mee?
En de belangerijkste vraag. Ik rij 1x11 met een 11-42 casette. Wat voor voorblad heb ik nodig? Hier in nl doe naar ik alles met een 36t, maar heb ook een 34 en een 32 op schap liggen.
Thuisroute is de posbank route.
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 6000
- Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
- Mijn mountainbike: is onderweg
Wij weten niet wat jij nodig heb of hoe sterk jij bent. Denk jij met de 32 voor ergens tekort te komen op de rechte stukken (die zijn er overigens bijna niet).
Mijn advies zou iig die 32 zijn, iets minder hard trappen op het vlakke is nog everheen te komen. Maar als je er daar achter komt dat de 34 toch net wat te groot blijkt zit je met de gebakken peren.
Mijn advies zou iig die 32 zijn, iets minder hard trappen op het vlakke is nog everheen te komen. Maar als je er daar achter komt dat de 34 toch net wat te groot blijkt zit je met de gebakken peren.
Ik denk dat ik wel weg ga komen met een 34t blad. En dan gooi ik het 32t blad nog bij in de rugzak, voor echte noodgevallen. Hier in NL gebruik ik de 42 op de casette nagenoeg niet. Ben me er van bewust dat het veel korter/ explosiever klimmen is en niet te vergelijken.
Hebben jullie verder nog tips voor een leuke camping voor een caravan. Maak ik er een mooi lang weekend van met vrouw en kind van 4 jaar oud.
Hebben jullie verder nog tips voor een leuke camping voor een caravan. Maak ik er een mooi lang weekend van met vrouw en kind van 4 jaar oud.
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 6000
- Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
- Mijn mountainbike: is onderweg
Als je hier de 42 al gebruikt dan zou ik zeker!! de 32 gebruiken.
Ikzelf reed in Nederland met een wegcasette (12-30) En gebruikte bij RDHF altijd de 32.
Ik snap niet waarom je met een 34 zou willen starten. De posbank is echt helemaal niets vergeleken met de RDHF
Ikzelf reed in Nederland met een wegcasette (12-30) En gebruikte bij RDHF altijd de 32.
Ik snap niet waarom je met een 34 zou willen starten. De posbank is echt helemaal niets vergeleken met de RDHF
Nee, dat snap ik. Posbank route kom ik ook met gemak rond met deze combi. Om met 32 te kunnen rijden moet ik mijn ketting inkorten, is geen probleem, maar liever niet.
Maar dan speel ik op safe en ga ik toch maar voor de 32.
Bedankt
Maar dan speel ik op safe en ga ik toch maar voor de 32.
Bedankt
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 6000
- Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
- Mijn mountainbike: is onderweg
Ik denk dat jij mij nog dankbaar gaat zijn
-
- Pro Biker
- Berichten: 966
- Lid geworden op: di 11 februari 2003, 19:47
- Mijn mountainbike: C'dale fsi carbon 1 '15
ik doe er een schepje bovenop...
ik rijd de Posbank met 36t voor en achter een 11-46. de 46 heb ik niet nodig gehad tot nu toe (maar ga binnenkort eens een aantal x het klimgedeelte heen en weer, dan wellicht wel).
ter indicatie: ik haal op goede dagen 24+km/u over de hele ronde
voor de Ardennen e.o. heb ik een 30t gekocht, en gisteravond gemonteerd. dus 30 + 11-46
vandaag de Ardennes Trophy 65km gereden met deze setup en verrek... toch best vaak de 46 gebruikt!
ik heb iets te enthousiast schakels verwijderd, de ketting staat net te straks op 30 - 46, dus ik had voorkeur voor het 1-na-grootste tandwiel, maar af en toe moest ik toch echt naar de 46 (ik hou wel van soepel trappen).
't was overigens een gebruikte ketting, dus ik ga mijn hoofdketting iets inkorten zodat die Ardennen-dienst mag doen, en koop dan een nieuwe ketting voor de 36t.
Ik ben benieuwd naar je gemiddelde op de Posbank, daaruit kun je wellicht je conclusies trekken?
ik rijd de Posbank met 36t voor en achter een 11-46. de 46 heb ik niet nodig gehad tot nu toe (maar ga binnenkort eens een aantal x het klimgedeelte heen en weer, dan wellicht wel).
ter indicatie: ik haal op goede dagen 24+km/u over de hele ronde
voor de Ardennen e.o. heb ik een 30t gekocht, en gisteravond gemonteerd. dus 30 + 11-46
vandaag de Ardennes Trophy 65km gereden met deze setup en verrek... toch best vaak de 46 gebruikt!
ik heb iets te enthousiast schakels verwijderd, de ketting staat net te straks op 30 - 46, dus ik had voorkeur voor het 1-na-grootste tandwiel, maar af en toe moest ik toch echt naar de 46 (ik hou wel van soepel trappen).
't was overigens een gebruikte ketting, dus ik ga mijn hoofdketting iets inkorten zodat die Ardennen-dienst mag doen, en koop dan een nieuwe ketting voor de 36t.
Ik ben benieuwd naar je gemiddelde op de Posbank, daaruit kun je wellicht je conclusies trekken?