RCZbikeshop.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2010
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

kermit schreef:Het gaat gelukkig ook weleens goed ;-)
Tot nu toe meestal eigenlijk, ook het probleempje met de losschietende seal op mijn Revelation is gewoon onder garantie gefixt. Dat duurde alleen een beetje langer dan bij de echt goede shops.

Maar inderdaad, RCZ moet het van de prijzen hebben.
Voor de rest zijn er genoeg betere shops te vinden...
Je hebt helemaal gelijk, de vork zit al in de fiets :-q

Het goede model, alleen andere decals dan op t plaatje maar dat zal me een zorg zijn...
Gebruikersavatar
Kartoffel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 339
Lid geworden op: vr 5 juni 2015, 17:38
Mijn mountainbike: Commencal Meta AM V4

Kartoffel schreef:Vandaag toch de gok maar genomen en ondanks de verhalen hierboven een vork besteld bij RCZ. De prijs was zo gunstig dat ik het toch maar heb gewaagd, nu fingers crossed dat het allemaal goed gaat... :o
Zojuist kwam het mailtje van RCZ dat de boel verstuurd is, dus dat is een stuk korter dan de 20 werkdagen die oorspronkelijk werden vermeld. Nu alleen nog even wachten tot het aangekomen is...
punk86
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 328
Lid geworden op: di 12 maart 2013, 16:42

DTswiss xr 1501 spline one 27.5" setje voor 55 euro, vandaag in de nieuwsbrief.....
Wel heeeeeel erg goedkoop.
mark m
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: ma 20 oktober 2003, 20:42
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 TR MyO / Mondraker Foxy R

punk86 schreef:DTswiss xr 1501 spline one 27.5" setje voor 55 euro, vandaag in de nieuwsbrief.....
Wel heeeeeel erg goedkoop.

Alleen een voorwiel :wink:
punk86
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 328
Lid geworden op: di 12 maart 2013, 16:42

Mn frans is niet zo best blijkt maar weer.... ;-)
Gebruikersavatar
Kartoffel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 339
Lid geworden op: vr 5 juni 2015, 17:38
Mijn mountainbike: Commencal Meta AM V4

Hier ook nog maar even terugkoppelen: de vork is zojuist netjes thuis afgeleverd. De doos was keurig netjes, wat erin zat allemaal netjes ingepakt in zowel bubbeltjesfolie als gewoon folie. Al met al dik tevreden dus :-q
M_N
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 19 oktober 2014, 22:28

Voor mij een uitstekende eerste kennismaking met RCZ. Zondagavond een RS Sektor besteld en een paar remschijven en woensdagochtend netjes verpakt afgeleverd. De vork compleet met Service-kit, extra spacers om de veerweg aan te passen en een starnut, terwijl in de omschrijving stond dat het alleen de vork was. Erg tevreden!
MJV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 31 oktober 2016, 21:45

Knip
Laatst gewijzigd door MJV op vr 22 september 2017, 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
daliz
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1546
Lid geworden op: vr 9 februari 2007, 01:37
Mijn mountainbike: Levo / CD F29

Toch eens navragen, zie ik iets over het hoofd??

Ik kreeg een mailtje met erg mooie aanbiedingen. ik een lijstje gemaakt maar bij het afrekenen werken de genoemde kortingscode niet.. of in ieder geval maar voor 1 artikel. Is er misschien een telefoonnummer want dat kan ik op de site niet vinden...
"You can't always get what you want ............"
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Soms werken de kortingscodes alleen voor Frankrijk en niet voor Nederland
Gebruikersavatar
mtfuji
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2746
Lid geworden op: ma 14 februari 2005, 13:11
Mijn mountainbike: 3 stuks
Contacteer:

Je kan maar één kortingscode per bestelling gebruiken, dus als je een emailtje krijgt met 3 verschillende kortingscodes voor xt remmen, een voorvork en wielsetje en je wilt alles met korting kopen, moet je dus 3 bestellingen doen.
"Strong, light, cheap. Pick two." Keith Bontrager
Obert
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: di 8 september 2015, 13:16

Ik zie dat ze Lezyne verlichting in de aanbieding hebben nu wil ik meerde lampjes in 1 keer bestellen alleen met de kortingcode mag je er niet meer dan 1 tegelijk bestellen als ik nu 4 orders plaats moet ik dan ook 4 keer € 9,99,- verzendkosten betalen ?

Ik kan het niet terug vinden op hun site
Herperduin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3461
Lid geworden op: vr 5 september 2008, 16:05

Obert schreef:Ik zie dat ze Lezyne verlichting in de aanbieding hebben nu wil ik meerde lampjes in 1 keer bestellen alleen met de kortingcode mag je er niet meer dan 1 tegelijk bestellen als ik nu 4 orders plaats moet ik dan ook 4 keer € 9,99,- verzendkosten betalen ?

Ik kan het niet terug vinden op hun site
Dat moet inderdaad. Is om "handelaren" die meteen hele voorraad opkopen tegen te gaan.
Obert
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: di 8 september 2015, 13:16

Getver, Dan heeft het voor mij geen toegevoegde waarde.
Ik wilde voor alle fietsen nieuwe lampjes maar als er 40 euro verzendkosten bij opkomen hoeft het niet van mij.!
Herperduin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3461
Lid geworden op: vr 5 september 2008, 16:05

Obert schreef:Getver, Dan heeft het voor mij geen toegevoegde waarde.
Ik wilde voor alle fietsen nieuwe lampjes maar als er 40 euro verzendkosten bij opkomen hoeft het niet van mij.!
Je kan proberen een mail te sturen en eea uitleggen. Waren normaal best bereid om mee te denken. Zelf al tijdje geen contact gehad maar voorheen altijd positieve ervaringen.
Plaats reactie