Hartslagband koppelen met strava.

Welke trainingsvormen zijn er, hoe werkt een hartslagmeter, wat te doen bij blessures, en welke sportdranken en energierepen kun je het beste mee nemen. Alles wat het lichaam van de biker aangaat kan hier gevraagd worden.
Plaats reactie
Pamscalpel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 225
Lid geworden op: ma 20 september 2004, 12:37
Mijn mountainbike: Specialized Epic SWorks, Stumpy FSR 29, BMC Fourstroke 01

Is er iemand die mij kan helpen hoe ik een hartslagband kan koppelen aan mijn strava app. Ik gebruik al jaren strava met hartslag maar nu heeft mijn hartslagband het begeven dus een nieuwe besteld. Maar weet niet meer hoe ik nu de band moet koppelen.
In verleden was het onder instellingen en dan external devices. Maar dit kan ik helaas niet meer vinden. Misschien stom maar hoop dat iemand mij kan helpen.
Dank.
PamScalpel:
Io non esisto senza la mia passione
t.huijbers
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 15 november 2014, 15:11

ff gecheckt: Instellingen -> Sensoren
lost_traveller
All rounder
All rounder
Berichten: 52
Lid geworden op: di 10 mei 2011, 16:40
Mijn mountainbike: Specialized Epic Marathon SL 2005

In Strava 8.0.0 kun je onder andere op deze manier je hartslag meter weer toevoegen (ik heb de taal op engels staan):
- Select "Record Activity"
- Select "Settings" (linksboven in het scharm, icoon met schuifjes)
- Select "Sensors" in het scherm

Success!
johan_leiden
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: di 21 februari 2017, 11:37

Volgens mij moet je er ook voor zorgen dat je HRM sensor actief is, dus band natmaken en om je borst doen en sensor er op bevestigingen. En je zou via het Bluetooth menu van je telefoon dan de sensor moeten zien en koppelen, of dat ook in de Strava app zelf kan weet ik niet want ik gebruik die app niet op het moment.
Plaats reactie