www.alltricks.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

54-584?? Dunne bandje Mud! Zie dat het een fout op de site is. Maxxis geeft nl. 58-584 aan.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Ja ik had ook eigenlijk liever een 2.5 gehad. Maar ik ga ervan uit dat het een royale 2.3 is hahaha. Vond het wel een mooi profiel e n de recensies zijn erg goed. Daarnaast wil ik voor mijn andere wielset nog een Maxxis Minion SS met Silkworm kopen in combi met een Shorty. Shorty dan wel in 2.5.
Dan heb ik dadelijk 4 wielsetjes en kan ik redelijk kiezen...

Ardent, High Roller II, Aggressor, Minion SS als achterwiel, Shorty als voorwiel...
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

Ik ga meemaken of de service goed is. Vorige week mn LEV dropper "opgeblazen" en gevraagd wat ik moet doen aangezien ie pas een jaar oud is en dus nog zeker binnen de garantie valt.
Vorige week donderdag een reply gehad dat ze contact gingen zoeken met de leverancier.
Een week verder en nog niets gehoord.
Ik wacht geduldig af :-{
Ride a bike!
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Ja met dat soort dingen moet ik zeggen dat bikecomponents altijd erg goed is....
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

Gelukkig nog niet hoeven mee te maken maar bij BC doen ze nooit zo moeilijk idd.
Ride a bike!
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

Behoorlijke kortingen (40-50%) op de 2016 Fox vorken:
http://www.alltricks.com/C-47191-cleara ... =alltricks" onclick="window.open(this.href);return false;
Ride a bike!
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Vorige week wat kleding besteld. Allemaal netjes geleverd, waren mooie aanbiedingen. De 10 euro verzendkosten zijn wat aan de hoge kant, maar de enorme kortingen maakte dat het zelfs rendabel was om voor 4 shirtjes en een korte broek daar te bestellen. Enige jammere is dat ik niet alles wat ik wilde kon toevoegen aan de shoppingcart, gaf een error. Een paar uur later kon het wel, maar kon helaas niet meer worden toegevoegd aan de bestelling.
Gebruikersavatar
Gary Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 705
Lid geworden op: zo 27 januari 2008, 23:25
Mijn mountainbike: 9er O2 x2

Ik heb er ondertussen al een keer of 20 besteld in een periode van een kleine 3 jaar en altijd vlot verlopen. Aanbod is minder groot dan een bijvoorbeeld een bike-components maar hier kan je soms echt koopjes doen en prijzen zijn scherp. Ze werken ook met afhaalpunten (als je wil) en dat vind ik zelf een enorm voordeel, verzendkosten zijn in dat geval veelal ook miniem.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Communicatie is wel dramatisch. Linkjes die je toegestuurd krijgt mbt recensies werken niet.
Als je vragen hebt over de geleverde producten dan is de antwoordtijd enorm....

Nee daar kunnen ze zeker nog het eea leren van Bike-components.

Maar verder idd goedkoop en redelijk vlotte levering. Ook dus producten die ze elders niet verkopen.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

https://www.alltricks.com/F-41484-cadre ... eset_green" onclick="window.open(this.href);return false;

Leuke aanbieding voor een Mondraker Vantage frame!
Gebruikersavatar
Gary Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 705
Lid geworden op: zo 27 januari 2008, 23:25
Mijn mountainbike: 9er O2 x2

Ik heb er ondertussen nog een aantal keer besteld en steeds vlot verlopen. Ik vind de nieuwe site wel iets minder handig dan de vorige.
balboa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 686
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
Mijn mountainbike: Wordt gebruikt

Hier wat spullen besteld, maar moet wat retour sturen ( te klein besteld), maar vind echt nergens een retouradres op de site. Weet iemand toevallig een retouradres?

Lees nu - lekker om dat achteraf te lezen - dat ik niet de eerste ben die hier tegen aan loopt :evil:
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Mailtje naar Alltricks? Die weten het waarschijnlijk beter dan wij ;-)
Dan weet je meteen aan wat voor voorwaarden een retour eventueel moet voldoen.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
balboa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 686
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
Mijn mountainbike: Wordt gebruikt

Klopt helemaal en had even moeten vermelden dat ik dat al gedaan had. Had een mailtje naar alltricks gestuurd, maar je krijgt gewoon een nietszeggende automatische mail terug en wordt verwezen naar de website. Als je daar de links doorklikt raak je gewoon in een soort loop.

Waardeloze site en zal hier nooit meer iets bestellen. Verzenden ging prima, maar voor mij is een goede webshop ook een bedrijf dat de retouren op orde heeft. Hier willen ze gewoon niets retour....

Hoopte dat wellicht hier iemand een retouradres beschikbaar had.

Aanvulling: Inmiddels een retouradres toegestuurd gekregen van Alltricks, maar de moeite die je hier voor moet doen maakt wel dat ik hier niet 123 nog een keer zal bestellen.

Mocht iemand het ooit nodig hebben:
Return Address:
Avanis - Alltricks
Service Retour
7 rue des 13 Langues
28200 Chateaudun
France
Laatst gewijzigd door balboa op wo 1 september 2021, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Volgens de Site moet je dit formulier invullen: https://www.alltricks.com/contact/form
En als je met Paypal hebt betaalt kun je de retourkosten ook terugkrijgen.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Plaats reactie