Athleteshop

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gebruikersavatar
Corke
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: do 19 februari 2009, 16:59
Mijn mountainbike: SingleBe Onyx

Heb hier 4 feb gereedschap besteld van Park Tool.
Zou 23 feb worden geleverd. Na 23 feb maar eens geinformeerd, en het zou 1 maart worden, want het was moeilijk leverbaar.
Na 1 maart nog maar eens geinformeerd, en toen zou het diezelfde week worden verstuurd. Inmiddels nog een keer met hun gemaild, en het wordt meteen verstuurd als het binnen is. Maar ja, het is al 13 maart!
Ze laten zelf ook niks weten. Je moet er zelf telkens achteraan.
Hier bestel ik dus nooit meer!
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3160
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Dat is wel balen voor je.
Ik had een gelijksoortige ervaring met hen vorig jaar.
MTB schoenen besteld, zou ongeveer 1,5 week duren tot bezorging. Na 1,5 week niks gehoord, dus vraag erover gesteld. Kreeg wel netjes antwoord terug dat schoenen niet op voorraad waren en 2 weken later geleverd zou worden. Na 2 weken, nog steeds geen levering, weer contact gezocht (zelf doen ze dat inderdaad niet). Levering zou nu door leverancier uitgesteld zijn. Kreeg voorstel om bestelling te annuleren. Ik had inmiddels dezelfde schoenen op een andere site gevonden en binnen 2 dagen na bestelling ontvangen.

Vond op zich de communicatie wel prettig verlopen, alleen moet je wel zelf eerst contact zoeken. Heb ze ook als tip meegegeven om een soort van voorraadbeheer te vermelden op de site, want ze geven (geloof ik uit mijn hoofd) alleen een leveringsperiode bij de artikelen.
Gebruikersavatar
Corke
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: do 19 februari 2009, 16:59
Mijn mountainbike: SingleBe Onyx

Inmiddels heb ik de order geannuleerd, omdat er niet binnen redelijke termijn kan worden geleverd.
Ben benieuwd wanneer ik mijn geld terug heb.
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1569
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

Ik heb er al 4x wat besteld en altijd zonder problemen. Ik kijk er overigens alleen maar voor de aanbiedingen omdat ze geen compleet (race-/MTB-)assortiment leveren: laatst nog een Pearl Izumi bibshort van 170,- voor 110,-. Ze groeien de laatste tijd trouwens wel aardig qua assortiment.
carbon bike, titanium collarbone...
Gebruikersavatar
Corke
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: do 19 februari 2009, 16:59
Mijn mountainbike: SingleBe Onyx

Nespresso schreef:Ik heb er al 4x wat besteld en altijd zonder problemen. Ik kijk er overigens alleen maar voor de aanbiedingen omdat ze geen compleet (race-/MTB-)assortiment leveren: laatst nog een Pearl Izumi bibshort van 170,- voor 110,-. Ze groeien de laatste tijd trouwens wel aardig qua assortiment.
Klopt. Ze hebben het alleen niet op voorraad. Mijn artikel hadden ze dus blijkbaar na een maand nog niet eens bij de leverancier besteld. Ik vind dat zoiets echt niet kan.
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Tot 2x toe slechte ervaring gehad.
Ook respons op email is ronduit ruk.
Niet kopen hier !
WM-MTB-FRL
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 30 januari 2017, 11:08

Corke schreef:
Nespresso schreef:Ik heb er al 4x wat besteld en altijd zonder problemen. Ik kijk er overigens alleen maar voor de aanbiedingen omdat ze geen compleet (race-/MTB-)assortiment leveren: laatst nog een Pearl Izumi bibshort van 170,- voor 110,-. Ze groeien de laatste tijd trouwens wel aardig qua assortiment.
Klopt. Ze hebben het alleen niet op voorraad. Mijn artikel hadden ze dus blijkbaar na een maand nog niet eens bij de leverancier besteld. Ik vind dat zoiets echt niet kan.
Wellicht dat ze, om de prijs te drukken, alleen bulk bestellingen willen plaatsen. Dus dat ze aan het wachten waren op meer orders...

Kan natuurlijk niet, maar is de enige reden die ik kan bedenken om bestelling uit te stellen.

Ik heb hier overigens ook keer gereedschap besteld en dat was gewoon vlot geregeld.
Gebruikersavatar
Corke
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: do 19 februari 2009, 16:59
Mijn mountainbike: SingleBe Onyx

Wellicht dat ze, om de prijs te drukken, alleen bulk bestellingen willen plaatsen. Dus dat ze aan het wachten waren op meer orders...

Kan natuurlijk niet, maar is de enige reden die ik kan bedenken om bestelling uit te stellen.

Ik heb hier overigens ook keer gereedschap besteld en dat was gewoon vlot geregeld.
Het moet niet zo zijn dat ik 6 weken moet wachten, en intussen al 4 keer heb gemaild. Iedere keer de opmerking krijg dat het wordt geregeld, en dat er telkens niets wordt geregeld. Je wordt er gewoon niet serieus genomen, ze reageren laconiek en ondernemen geen actie. Dan ben je gewoon een klotebedrijf.
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Inmiddels de tweede keer dat athleteshop het flikt om een geweldige aanbieding te hebben die ik bestel en vervolgens 2 dagen later te mailen dat het artikel uitverkocht is!
Onprofessioneel gebeuren daar. Behoorlijk balen, daar ik elders matchende kleding had besteld, waar ik dus nu ook niks aan heb.
storm-biker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2750
Lid geworden op: do 25 oktober 2007, 17:01
Mijn mountainbike: Storm Kohilo / Storm Nanotech CX / Storm Samoen

Zelfde soort ervaring hier. Wat mij betreft een afrader deze shop.
Born to ride a Storm.
Jo2601
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: di 19 september 2017, 13:38
Mijn mountainbike: Z.O. Drenthe

Hier ook geen goede ervaring met deze shop.
Aantal dingen bestel en nu na 2 weken is nog niet alles geleverd.
Ze hebben al 3x gemailt dat het niet voorradig was en komen dan met een nieuwe verwachte leverdatum.

De eerste levering heeft ook al een week geduurd.

En voor hoeveel je ook besteld, verzendkosten moeten gewoon betaald worden.

Heb al wel de mail binnen van trusted shop team voor een beoordeling :oops:
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

2 maal goede ervaringen gehad met deze shop.
Vorige week een cassette besteld met een leverdatum voor vandaag en inderdaad het is vandaag geleverd.
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Heel last-minute een Lazer fullface helm besteld in de aanbieding. Had er niet super veel vertrouwen in, maar ze waren de enige voor mijn maat en budget (paar tientjes duurder dan huurhelm). Donderdag besteld, zaterdag in huis (ik vertrok zondag naar bikepark). Netjes updates over bestelling en verzending via mail. Prima ervaring dus.
Vroemm
All rounder
All rounder
Berichten: 56
Lid geworden op: do 6 februari 2014, 13:51
Mijn mountainbike: Trek Topfuel 8
Contacteer:

Ik heb er een keer schoenen besteld. Idd na lang wachten en zelf maar een keer mailen kwamen ze wel binnen. Ze waren een maatje te klein, ruilen ging wel makkelijk maar duurde ook lang.


Geen aanrader als je haast hebt.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Ik heb hier afgelopen zondagavond een slot besteld voor de fiets van mijn zoon.
Vervolgens kreeg ik dinsdag een mail dat het slot niet op voorraad was en boden ze een vervangend model aan.
Ik mail vervolgens terug hoe het zit met de omtrek van het slot omdat het om een MTB band moet passen en krijg geen reactie. Op een herinneringsmail van mijn kant wordt ook niet gereageerd.
Ik heb zojuist de order geannuleerd en gevraagd om nog deze week het geld terug te storten.
Hier kom ik niet meer!
Plaats reactie